< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (12)
Veljača 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

blog o mom fucking sjebanom životu i razmišljanjima o svijetu



Streets Of Love
By The Rolling Stones
Best Video Codes




DDevious
EExciting
VVigorous
IIntelligent
LLovable
IInfluential
NNice
SSlippery
IInnocent
DDignified
EEarthy

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

blogeki koje čitam

sve o legendama
gadura dizajn
smisaoživota42
vanessa
the doors
broken7
www.ac-dc.cc
www.ac-dc.wz.cz/
lucifer
...JiMmYpAGeOvA...
2numb
mala mrtva djevojka
RoCK On MEa
papa racinger
crna
dead_spirit
rusty dragon
gothic girl with red rose
opičene do daske
lara croft
butterfly

about me

ej ljudi zovem se gaby. imam smeđu kosu i smeđe oči. niska 162 cm. volim se zajebavat...u biti sam vrlo vedro i veselo dijete koje se šali stalno...ali postoji i tamna strana mog života...nemam dečka pa ak se nađe tu koji dobar nek se javi...
volim dečke, nabrijane aute, čokoladu, ad/dc, morrisona i dobru mjuzu, nogomet, tenis i F1...internet, msn...i da obožavam niggere ( al ne sve )

ne volim matematiku, profesoricu iz matematike i ljude koji životinje vole više nego druge ljude, kad nema niš na telki, kad pada kiša, kad su mi starci stalno doma ( to je obično subotom i nedjeljom - naravno), školu, tjelesni, pol škole...
ak niste našli stranicu s koje si skidate mjuzu ev vam najbolje na svijetu www.downloads.nl . sam odete na mp3 i upišete pjesmu. niš lakše. i naravno besplatno je

MSN: gabyacdc@hotmail.com.........napišite mi neš

slušam
bullet for my valentine
ac/dc
doorse
nirvanu
eaglese
smokie
bajagu
bijelo dugme
maidene
deep purple
led zeppelin
system of a down
pink floyd
ramonse
indexe
i kaj ja znam kaj sve ne



PJESMICE

BIJELO DUGME


Ne racunaj na me
ne racunaj na mene

Danas je kisilo i sutra ce, kaze radio
lose vrijeme za nas rajske ptice
malo slatkog secera za vene
gadno stoje stvari moje luce
ne racunaj na mene

Esma i ja, dva oznojena andjela
osamdesetcetvrta se vuce o, moj Boze
kakvo grozno vrijeme
gadno stoje stvari moje luce
ne racunaj na mene

Ref.
Ipak lijepo je bilo te godine
kise su stale zbog nje
lale su cvale zbog nje
ruze mirisale zbog nje, zbog Esme

Danas je kisilo i sutra ce, kaze radio
osamdesetcetvrta se vuce o, moj Boze
kakvo grozno vrijeme
gadno stoje stvari moje luce
ne racunaj na mene

Ref.




NIRVANA


My girl, my girl, don't lie to me,
Tell me where did you sleep last night.

In the pines, in the pines,
Where the sun don't ever shine.
I would shiver the whole night through.

My girl, my girl, where will you go?
I'm going where the cold wind blows.

In the pines, in the pines,
Where the sun don't ever shine.
I would shiver the whole night through

Her husband, was a hard working man,
Just about a mile from here.
His head was found in a driving wheel,
But his body never was found.

My girl, my girl, don't lie to me,
Tell me where did you sleep last night.

In the pines, in the pines,
Where the sun don't ever shine.
I would shiver the whole night through.

My girl, my girl, where will you go?
I'm going where the cold wind blows.

In the pines, in the pines,
Where the sun don't ever shine.
I would shiver the whole night through.

My girl, my girl, don't lie to me,
Tell me where did you sleep last night.

In the pines, in the pines,
Where the sun don't ever shine.
I would shiver the whole night through.

My girl, my girl, where will you go?
I'm going where the cold wind blows.

In the pines, …the pines,
……… sun,
……….shine.




MAIDENI - FEAR OF THE DARK

I am a man who walks alone
And when I'm walking a dark road
At night or strolling through the park

When the light begins to change
I sometimes feel a little strange
A little anxious when it's dark

Fear of the dark, fear of the dark
I have a constant fear that something's
always near
Fear of the dark, fear of the dark
I have a phobia that someone's
always there

Have you run your fingers down
the wall
And have you felt your neck skin crawl
When you're searching for the light?
Sometimes when you're scared
to take a look
At the corner of the room
You've sensed that something's
watching you

Have you ever been alone at night
Thought you heard footsteps behind
And turned around and no one's there?
And as you quicken up your pace
You find it hard to look again
Because you're sure there's
someone there

Watching horror films the night before
Debating witches and folklore
The unknown troubles on your mind
Maybe your mind is playing tricks
You sense, and suddenly eyes fix
On dancing shadows from behind

Fear of the dark, fear of the dark
I have constant fear that something's
always near
Fear of the dark, fear of the dark
I have a phobia that someone's
always there

When I'm walking a dark road
I am a man who walks alone


NIRVANA - LITHIUM

I'm so happy. Cause today I found my friends.
They're in my head. I'm so ugly. But that's ok.
'Cause so are you. We've broke our mirrors.
Sunday morning. Is everyday for all I care.
And I'm not scared. Light my candles. In a daze cause I've found god.

Yeah yeah yeah yeah.....

I'm so lonely. And that's ok. (alt: I'm so happy)
I shaved my head. And I'm not sad, and just maybe
I'm to blame for all I've heard. And I'm not sure.
I'm so excited. I can't wait to meet you there.
And I don't care. I'm so horny. But that's ok. My will is good.

Yeah yeah yeah yeah yeah.....

(Chorus) I like you. I'm not gonna crack.
I miss you. I'm not gonna crack. I love you.
I'm not gonna crack. I kill you. I'm not gonna crack. (x2)

I'm so happy. Cause today I found my friends.
They're in my head. I'm so ugly. But that's ok.
'Cause so are you. We've broke our mirrors.
Sunday morning. Is everyday for all I care.
And I'm not scared. Light my candles.
In a daze cause I've found god.

Yeah yeah yeah yeah.....
(Chorus)..




Čekaj me…

Čekaj me, i ja ću sigurno doći,
samo me čekaj dugo
Čekaj me i kad žute kiše
noći ispune tugom
Čekaj i kad vrućine zapeku,
i kad mećava briše,
Čekaj i kad druge nitko
ne bude čekao više.
Čekaj i kad pisma prestanu
stizati iz daleka,
Čekaj i kada čekanje dojadi
svakome koji čeka
Čekaj me, i ja ću sigurno doći
Ne slušaj kad ti kažu
kako je vrijeme da se zaboraviš
i da te nade lažu
Neka povjeruju i sin i mati
da više ne postojim,
neka se tako umore čekati
i svi drugovi moji,
i gorko vino za moju dušu
nek piju kod ognjišta.
Čekaj i nemoj sjesti s njima,
i nemoj piti ništa.
Čekaj me, i ja ću sigurno doći,
sve smrti me ubiti neće
Nek rekne tko me čekao nije:
Taj je imao sreće!
Tko me čekati ne zna, taj neće shvatit,
niti će znati drugi
da si mene spasila ti jedina
čekanjem svojim dugim.
Nas dvoje samo znat ćemo kako
preživjeh vatru kletu-
Naprosto ti si čekati znala
kao nitko na svijetu
Naprosto ti si čekati znala
kao nitko na svijetu…

utorak, 20.03.2007.

I'M BACK

dugo ne napisah post...fala na komentarima...
bila na nastupu u nedjelju...izgubila štap...to mogu samo ja

svi mi govore kako sam ja zrela za svoje godine...ne znači to da se ja ne zajebavam...nekad se ponašam ko malo dijete...nego 2-3 godine stariji dečki i cure sa mnom pričaju bez po frke...meni je to fora jer mi je zanimljivo šta oni misle...kad pričam s curama iz razreda osjećam se nekako starije...nemogu s njima pričat o svemu...neke od njih su tak konzervativne...

teško je danas nać nekoga s kim možeš o svemu
s kim se možeš zezat
pričat o ozbiljnim stvarima...

ja sam našla takvu osobu...i neželim je izgubiti...


Image Hosted by ImageShack.us


najgore mi je kad me netko podcjenjuje jer sam mlađa od njega...i to unaprijed dok me još nije ni upozno...


izbrisah lonely day i stairway to heaven...stavih nirvanu...valjda je dobro...


poZdraF



| komentari (30) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.