četvrtak, 21.01.2010.

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Evo samo da vas obavijestim da sam ispravila fiksnu....Ajme ne mogu opisati kako sam se osjecala u tom trenutku kada sam ju ispravila....Kao da mi se svijet okrenuo i dao mi ono malo samopouzdanja koje je cuvao za mene za ovaj kljucni trenutak....Tako sam se neopisivo dobro osjecala i ponosno na samu sebe.... Medutim ostaju mi jos povijest i tehnologija(a iskreno da vam kazem nemam bas neki dobar osjecaj sto se tice toga)...


Danas se osjecam opusteno i kao da sam skinula dio tereta sa sebe napokon... Osjecam se kao sto se dugo u nisam osjecala... I napokon radim nesto od svoga zivota....Napokon sam se pomaknula sa one jebene mrtve tocke... Ali ne znam kako ce ici dalje ... To cu jos vidjeti....


A sada malo mitoloskih bica .... =)













- 18:58 - Don't just fade away ( 3 scratches) - Leave puddles on the gruond - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Designed by: Nlo, hosted by Blog