...LUDI DOČEK...


Hej ljudi...SRETNA NOVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kako ste? Kako ste se proveli za doček??????????Meni je bilo super i ludo.........party...cerek
Bila sam s sestričnom Ivanom u neki dom u nekom selu....trebale smo ić u 21.30/22 sati ali kao što Ivana kaže: zvijezde uvijek kasne, i mi smo kasnile...došle smo prije 23...
u početku nije bilo baš zabavno, pozdravila sam one koje sam već poznavala i upoznala nove ljude...
malo smo plesale i poslije u polnoći sam čestitala svima i onima koje nisam znala...
poslije dok sam plesala, tj. baš kad sam htjela ić sjest neki tip se nagnuo na mene i grlio me! Nisam znala šta da radim nastavila sam plesati i u prvoj priliki koju sam imala sam otišla sjest...Ivana se smijala kao luda kad me vidjela...ja jedva čekala da ga se riješim kad on i neki njegov frend dođu do mene i me pitaju da li sam tražila njegovog frenda, ja sam mu odgovorila da ne... i on je stalno navaljivao... još me i upoznao s tim koji je plesao sa mnom, ali sam mu zaboravila ime...hehe...skoro sve koje sam upoznala već sam im zaboravila ime...cerek
na kraju su otišli i našli valjda drugu žrtvu...potom se dogodila mala nezgoda...al nema veze, nije bilo posljedica...
...cijelu večer smo plesali i stalno ja i Ivana išle smo van-unutra da napravimo đir ili smo bile kod dj-a...
neki tip se jaaaaaaaako napio...stalno je povraćao...mislili su zvati hitnu ali na kraju su zvali nekog da dođe po njega...
Bile smo tamo do 5 ujutro...dok smo čekale vani neki tip (i njemu sam zaboravila ime...) nam je objašnjavao kako je poslao poruku u Australiji i kad je dobio natrag je pisalo koje je vrijeme u Australiji...u biti pričao je gluposti...i tako... pozvali su me da dođem van s njima u subotu....cerek
kad smo se vratile kod Ivane doma odmah smo išle spavat i komentirale smo sve i svašta....drugi dan smo spavale do 11.......

Booook!!!!!!!!!!!!!wave Pusa!!!!!!!!!!!!!!cerek


02.01.2008. | 21:16 | 8 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

Sve i svašta! =)


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

MOJI FRENDOVI

Sara
Veronika
Sabrina
Mia
Marija
Ivana

...NeKi mOjI DrUgI bLOgOvI...

...ja...


Something about me...

Ime: Kristina
Nadimci: Kika, Kiki, Kriki, Kristy...
Rođena: 04. 11. 1992.
U horoskopu: Škorpion (opasna sam)
Škola: Zvane Črnje Rovinj, opća gimanzija
Mjesto: Bale
Slušam: sve...osim metala i slične stvari...
Treniram odbojku


Volim...
...dečke
...nogomet
...čokoladu
...plesati
...pisati pjesme
...i još puno stvari kojih se sad ne mogu sjetit =)


Moj MSN & e-mail: kristy_little_cat@hotmail.com


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Oprosti mojim očima što traže pogled tvoj,
Oprosti mojim usnama što žele dodir tvoj,
Posljednje što te molim- oprosti što te VOLIM!

Image Hosted by ImageShack.us

Voli jer samo hrabri vole,
a kukavice čekaju da budu voljene.



There is always this one boy
and no matter what he does,
you just can't stop loving him...



You can always start liking someone
over and over again
but you can never stop loving someone...



Iako glumim da mi do njega nije stalo,
za zagrljaj njegov sve bi srce dalo.
Iza ravnodušnosti ljubav se krije,
zar nikad nećeš shvatiti koliko do tebe stalo mi je?





...Pogled na sat...
00.00-voli te
01.01-prati te ljubav
02.02-srest ćete se
03.03-jako te voli
04.04-nikad te neće zaboraviti
05.05-zaljubit će se u tebe
06.06-pomirit ćete se
07.07-vara te
08.08-ljubomora
09.09-telefonski poziv
10.10-plavi dečko želi te vidjeti
11.11-jedan dečko te voli
12.12-sex
13.13-crni dečko te voli
14.14-želi tvoj poljubac
15.15-želi te opet
16.16-dogodit će se nešto loše
17.17-poljubit će te
18.18-dugo će te voljeti
19.19-netko koga ne znaš voli te
20.20-čeka te
21.21-sviđaš se onom na kojeg misliš
22.22-vidjet ćete se
23.23-predložit će ti...