...I don't believe anymore...


boook svima!!!!
Ovih dana sam tužna jer ja i ... nismo više skupa....cry
u subotu navečer poslao mi je poruku da mu je glupo biti u vezi, da možemo zbrijat kad oću i da se ne ljutim!?!?!
Totalno sam zbunjena jer mi je frendica isto vremeno poslala da je pijan i da lupeta...ne znam šta da radim a najgore će mi bit sutra kad se budemo vidjeli...cijeli dan sam tužna...ae neda mi se više pisat...mah



Za kraj jedna moja pjesmica:

Nešto čarobno se događa
Osjećam tvoj osmjeh
Vidim te ali nema te
Skrenuo si s puta i ostavio me samu bez razloga
Tražim te u ovim pjesmama
a tebe nema, nema
Ostavio si me samu da gledam ovo svitanje
Jutro se probudilo
Ptice mi pjevaju o tebi
I moja bol i tuga rastu
Vidim nešto sjajno poput tebe na nebu
to su zvijezde
ali i one kao i ti nestaju
Sunce se pojavljuje
Ja te čekam, i čekam
znam da mi se nećeš vratiti
ljubavi moja velika...


28.10.2007. | 20:02 | 14 K | P | # | ^

...when everything seems perfect...


book svima!!!!!!!!!!!!!!
Ovaj tjedan sam punooooooooooo sretna jer ja i Manuel smo skupa...cerek...ovaj tjedan se nismo baš viđali...baš sam zaljubljena u njega...baš sam happy...već svi to znaju...i stalno netko pita tko je to itd......
...jedva čekam da ga vidim...drugi tjedan imam školu ujutro....smijeh...tako ćemo barem ujutro bit zajedno....slijedeću nedelju (4.11.) imam rođendan!!!! Još nisam isplanirala ću slavit...u njegovom zagrljaju...cerek...Sutra idem u shopping u Rijeku....kupit ću si punooo stvari...smijeh....lol tako se opet nećemo vidjeti...tuzan...
...pozz svima i pusa mojoj ljubavi...kiss


26.10.2007. | 20:17 | 1 K | P | # | ^

...And Then We Kissed...


Boook!!!!
danas sam punoooooooooooooo sretna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dogodilo se nešto nevjerovatno...super....nemam riječi za to....
...jučer poslije treninga išla sam van...i on je bio tamo....stalno smo
se motali jedno oko drugoga dok se nismo spetljali....tj.pobarili smo se...
i oko 23 mi je poslao poruku da li može biti nešto više između nas, da probamo bit skupa...ja sam njemu odg. da da...i još mi je poslije poslao da se vidimo sutra, tj. danas...jedva čekam...ali ne znam šta da mu kažem, šta da radim...malo mi je neugodno jer već cijelo Bale zna, a u ponedjeljak će znat i cijeli Rovinj....
Danas sam bila u Hum i Roč sa školom...bilo je super...super smo se zabavili...Sutra igram u Vodnjan...petak smo igrali protiv Rovinja i izgubili smo...
Sama sam doma...starci i sestra su išli kod bake i djeda...ja sam ostala doma jer ja ˝moram učiti˝...zapravo sam ostala kako bi išla vani....iako ne mogu bit vani do kasno jer sutra u 8.45 krećemo u Vodnjan....
pusa svima!!!!!!!!!!!!!!!!


20.10.2007. | 19:15 | 4 K | P | # | ^

...Tišina...


Tišina je svugdje
U duši, u glavi, oko mene
Jedino mi ona pruža mir i spokoj
daje vrijeme za sanjarenje i prisjećanje
daje toplinu i ljepotu,
i sigurnost u životu.

Tišina prepuna zvuka i boja,
ali zato tišina od nedaća i problema,
Tišina od svega što ne bih željela osjetiti.

I opet radosna, vesela i prpošna tišina,
prepuna zadovoljstva,
tišina što donosi sreću,
tišina kojom struji ljubav.

Tišina, prekrasna tišina,
Tišina u kojoj smo zajedno,
Tišina u kojoj je on tu....




Ovo je pjesma koju sam morala napisati za matematiku jer smo radili gluposti na satu pa nam je dala da napišemo sastav ili pjesmu o tišini....Sutra će nam reć ocjene....cerek...



11.10.2007. | 20:52 | 6 K | P | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

Sve i svašta! =)


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

MOJI FRENDOVI

Sara
Veronika
Sabrina
Mia
Marija
Ivana

...NeKi mOjI DrUgI bLOgOvI...

...ja...


Something about me...

Ime: Kristina
Nadimci: Kika, Kiki, Kriki, Kristy...
Rođena: 04. 11. 1992.
U horoskopu: Škorpion (opasna sam)
Škola: Zvane Črnje Rovinj, opća gimanzija
Mjesto: Bale
Slušam: sve...osim metala i slične stvari...
Treniram odbojku


Volim...
...dečke
...nogomet
...čokoladu
...plesati
...pisati pjesme
...i još puno stvari kojih se sad ne mogu sjetit =)


Moj MSN & e-mail: kristy_little_cat@hotmail.com


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Oprosti mojim očima što traže pogled tvoj,
Oprosti mojim usnama što žele dodir tvoj,
Posljednje što te molim- oprosti što te VOLIM!

Image Hosted by ImageShack.us

Voli jer samo hrabri vole,
a kukavice čekaju da budu voljene.



There is always this one boy
and no matter what he does,
you just can't stop loving him...



You can always start liking someone
over and over again
but you can never stop loving someone...



Iako glumim da mi do njega nije stalo,
za zagrljaj njegov sve bi srce dalo.
Iza ravnodušnosti ljubav se krije,
zar nikad nećeš shvatiti koliko do tebe stalo mi je?





...Pogled na sat...
00.00-voli te
01.01-prati te ljubav
02.02-srest ćete se
03.03-jako te voli
04.04-nikad te neće zaboraviti
05.05-zaljubit će se u tebe
06.06-pomirit ćete se
07.07-vara te
08.08-ljubomora
09.09-telefonski poziv
10.10-plavi dečko želi te vidjeti
11.11-jedan dečko te voli
12.12-sex
13.13-crni dečko te voli
14.14-želi tvoj poljubac
15.15-želi te opet
16.16-dogodit će se nešto loše
17.17-poljubit će te
18.18-dugo će te voljeti
19.19-netko koga ne znaš voli te
20.20-čeka te
21.21-sviđaš se onom na kojeg misliš
22.22-vidjet ćete se
23.23-predložit će ti...