prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prosinac 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

na ovom blogu imate svasta...
o mojim prijateljima,ljubavi...deckima...skoli...itd...
samo ono zabavno...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
moCa
kaRlo
beKy
Dvije glupace
Gadura
Ivanna

O meni...

Ime-Sara
Prezime-moja stvar
Najfrendovi i frendice-sTeLLa,toMo,beA,rhea,moCa,luKa,ivaN...
Volim-mamu,tatu,seku,bracu,luku-ko frenda,
toMu-ko frenda,ivana-ko frenda,sTellu,rheu,beu...-ko frendice...
Ne volim-glupe ljude,raygovore,odluke...kad mi neko sjebe komp...
nevjernost,kad me neko zajebava pa mi pukne zivac...kad mi neko sere...
kad mi neko govori da nemam pravo a imam...
Najbolja serija-zakon brace,OZ,zakon i red
Najbolji film-13 duhova,titanic,krug 1,2,reqiem za snovima,
Leon profesionalac,sto zene vole,exorcist...
Najbolje grupe-s.o.a.d,LP,sliPKnot...
Inace slusam narodnjake,nekad...posto mi seka slusa
pa djelim s njom sobu,i tako ja slusam i narodnjake...

nedjelja, 31.12.2006.

eWo nase pjesmice

by-sTeLLa,Iwan,saRa

Oj pajdasi nasi,
Sretan Bozic,
Ne koristite depni nozic...
Ni krvavu palicu sto je ubila BaKicu...
Volite jedni druge,ne bacajte se pod tramvajske pruge...
Bush je teska budala,nijedna mu nije dala...
Udem u trgovinu,stavim pivo na pult...
Zenska mi kaze bila je racija,
ja gledam,sta je ovo zajebancija...
Odlazim uzz glasno jebi si mater...
A sutra umjesto trgovine KRATER!!!

Cherno 4 liFe....


myspace layout

christmas images



SRETAN BOZIC SA ZAKASNJENJEM I SRETNA NOVA 2007.GODINA...


myspace layout

christmas images



BASH JE SLADAK OVAJ SNOOPY...



| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.