< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

sve i svašta

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

this is me...then

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Dopustite mi da se predstavim…

Želim da priđete malo bliže,
želim da me upoznate malo bolje,
upoznajte pravu mene…

Oprostite što me ne možete definirati,
oprostite što kažem ono što mislim,
oprostite što ne radim ono što mi se kaže,
oprostite što ne glumim, oprostite što sam stvarna,
nikad neću skrivati kako se stvarno osjećam,...

Pa, evo ga..
Bez pokrivača, bez maske, nema pretvaranja,
Samo ja

,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,

imam 17 godina i živim u mjestu pokraj Karlovca. idem u 3. razred gimnazije.

,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,

volim..kad su ljudi iskreni prema meni
volim..kad me netko iznenadi
volim..ljude oko sebe
volim..podršku
volim..plakat ponekad (zapravo lažem..volim često plakat)
volim..kad znam na čemu sam
volim..

,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,

mrzim..svoj život trenutačno
mrzim..laži
mrzim..licemjerje
mrzim..kad mi komp zašteka dok pokušavam napisat post (to mi se trenutačno dešava)
mrzim..činjenicu da sam predobra
mrzim..to što se uvijek trudim oko krivih stvari
mrzim..to što sam shvatila da se dobro dobrim ne vraća
mrzim..licemjerje(znam da sam to već napisala..)
mrzim..
,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,

to je to za početak..

utorak, 27.05.2008.

ja sam sve što vi mislite da nisam i ništa što mislite da jesam

Ovo govorim po već ne znam koji puta..ja stvarno ne kužim ljude..
Nikad im ništa nije dovoljno..nikad nisu zadovoljni s ničim..uvijek se petljaju tamo gdje im nije mjesto..najčešće su to ljudi koji nas ne poznaju, ali naučila sam da to nije uvijek tako…pa mi vi recite koje je najgore…

Image Hosted by ImageShack.us


Oprostite, ali ja mislim da je moj život moja stvar..da se on tiče samo mene i ljudi koji su mi bliski pa s njima dijelim osobne stvari..ne tiče se stranaca niti ulizica. Tako da mi stvarno nije jasno zašto se ljudi koji me ni ne poznaju miješaju tamo gdje im nije mjesto. Zapravo..mene to ni ne pogađa. Ne zanima me što o meni pričaju ljudi koji me ni ne poznaju, pa je jedno što znaju pričanje iza mojih leđa i izmišljanje svakakvih laži. Ak ništa, bar mi je zanimljivo svaki dan slušati nove stvari o mom životu..ak niste znali, imam jako zanimljiv život (pero zna o čemu pričam). Mene zanima samo što o meni misle ljudi koje ja znam i koje poštujem..

-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,

Prije mi se često događalo da su mi ljudi koji me „znaju“ prišli, i pričali kako ja prije nisam bila takva, ja se nisam tako ponašala, ja nisam tako mislila..kao prvo, to što sam ja s vama išla u istu školu, to što sam ja vas pozdravljala, to što sam ja s vama pričala..to još ne znači da vi mene znate. Koliko super prijatelja imam a da me ne znaju u potpunosti pa bi me vi onda znali..od kud znate kako se ja ponašam kad je meni lijepo, kad sam u društvu ljudi s kojima sam opuštena..ne znate. Pa tako ni nemate pravo da mi prigovarate..

ja sam sve što vi mislite da nisam i ništa što mislite da jesam

-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-

Ono što mi se rjeđe događalo, možda samo par puta, je da me dobar prijatelj/prijateljica gleda jer sam se promijenila..promijenila odnos prema njima. Da, istina..promijenila sam se..postala sam bezobrazna i počelo mi bit stalo do sebe..
samo ne znam što se čudite..zbog vas sam takva. Žalosno..ono najgore u meni bude moji najbolji prijatelji.
Tko bi rekao…


-Image Hosted by ImageShack.us


,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-

Ono što sam doživjela od svih vas..i prijatelja i onih koji me ne znaju je to da ste me svi željeli promijeniti..i to onako kako je vama pasala.žalim..ja sam se promijenila,ali ne kako ste to vi planirali. To vam nikad neću dopustiti. Imam vam samo jedno za reći:

DON'T TRY TO FIX ME, I'M NOT BROKEN!!!!!!!



| komentari (3) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.