ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

sve i svašta

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

this is me...then

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Dopustite mi da se predstavim…

Želim da priđete malo bliže,
želim da me upoznate malo bolje,
upoznajte pravu mene…

Oprostite što me ne možete definirati,
oprostite što kažem ono što mislim,
oprostite što ne radim ono što mi se kaže,
oprostite što ne glumim, oprostite što sam stvarna,
nikad neću skrivati kako se stvarno osjećam,...

Pa, evo ga..
Bez pokrivača, bez maske, nema pretvaranja,
Samo ja

,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,

imam 17 godina i živim u mjestu pokraj Karlovca. idem u 3. razred gimnazije.

,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,

volim..kad su ljudi iskreni prema meni
volim..kad me netko iznenadi
volim..ljude oko sebe
volim..podršku
volim..plakat ponekad (zapravo lažem..volim često plakat)
volim..kad znam na čemu sam
volim..

,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,

mrzim..svoj život trenutačno
mrzim..laži
mrzim..licemjerje
mrzim..kad mi komp zašteka dok pokušavam napisat post (to mi se trenutačno dešava)
mrzim..činjenicu da sam predobra
mrzim..to što se uvijek trudim oko krivih stvari
mrzim..to što sam shvatila da se dobro dobrim ne vraća
mrzim..licemjerje(znam da sam to već napisala..)
mrzim..
,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,

to je to za početak..

subota, 29.03.2008.

Bolje izgubiti trenutak u životu nego život u trenutku

Nakon dugo vremena stvarno sam mislila da napokon sve može biti dobro. Da se napokon sve može posložiti i da JA napokon mogu biti sretna.
Znam da se za sve stvari koje želimo treba potruditi. Ja sam bila spremana na to. Bila sam spremna na odricanje i na prilagodbu. Iz jednog jedinog razloga… jer sam mu vjerovala. Jer sam vjerovala da se napokon promijenio i da je ovaj put sve ono što govori zapravo istina. Ni u jednom trenutku nisam pomislila da bi se nakon svega ponovo usudio lagati…da bi se ponovo usudio napraviti mi sve to…ali je.

Ako ikada doživiš poraz, ne dopusti da u tvom oku zablistaju suze, jer ljudi su zlobni i na ruševinama tvoje sreće, sagradit će spomenik svojoj pobjedi..

Kad ti je do nekog toliko stalo i kad ti se toliko zavuče pod kožu, teško je priznati i samom sebi, a kamo li drugima, da ta osoba možda i nije onakva kakvom smo ju zamišljali. Da je možda ipak ista kao i svi drugi ljudi, i da te isto kao i drugi može iznevjeriti i povrijediti. Ja sam jedna od onih koja u to nije htjela povjerovati. Dobro ga znam, možda i predobro, i uvijek sam u sebi znala istinu. Ali isto tako, uvijek je dio mene želio vjerovati njegovim riječima…

Ni ove dvije duše što nam je Bog povjerio
Umjesto da se ljube ja sam i to iznevjerio
Izdao sam te izdala si me
Bolje nismo ni zaslužili
Ni ove dvije duše što nam je Bog povjerio




Ja sam mu uvijek davala drugu priliku, da se iskupi i da ponovo budemo ono što smo nekad bili. Dala sam mu priliku da ponovo dobije moje povjerenje. Obećao mi je…ali kao i uvijek, prekršio je svoje obećanje.
Drago mi je da sam shvatila neke stvari. Samo se nadam da nisam prekasno…nikad nije prekasno, jel' da??

Žao mi je. Iskreno mi je žao što sam ga izgubila. Unatoč svemu…
Ali bolje izgubiti trenutak u životu, nego život u trenutku…



| komentari (18) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.