ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

sve i svašta

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

this is me...then

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Dopustite mi da se predstavim…

Želim da priđete malo bliže,
želim da me upoznate malo bolje,
upoznajte pravu mene…

Oprostite što me ne možete definirati,
oprostite što kažem ono što mislim,
oprostite što ne radim ono što mi se kaže,
oprostite što ne glumim, oprostite što sam stvarna,
nikad neću skrivati kako se stvarno osjećam,...

Pa, evo ga..
Bez pokrivača, bez maske, nema pretvaranja,
Samo ja

,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,

imam 17 godina i živim u mjestu pokraj Karlovca. idem u 3. razred gimnazije.

,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,

volim..kad su ljudi iskreni prema meni
volim..kad me netko iznenadi
volim..ljude oko sebe
volim..podršku
volim..plakat ponekad (zapravo lažem..volim često plakat)
volim..kad znam na čemu sam
volim..

,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,

mrzim..svoj život trenutačno
mrzim..laži
mrzim..licemjerje
mrzim..kad mi komp zašteka dok pokušavam napisat post (to mi se trenutačno dešava)
mrzim..činjenicu da sam predobra
mrzim..to što se uvijek trudim oko krivih stvari
mrzim..to što sam shvatila da se dobro dobrim ne vraća
mrzim..licemjerje(znam da sam to već napisala..)
mrzim..
,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,

to je to za početak..

srijeda, 19.03.2008.

prvi post...

evo..
da počnemo..
to je najteže..

ko prvo..
nemojte puno očekivat od mene i mojih postova..
ne pišem često, ali mi jednostavno treba mjesto gdje se mogu ispuhati, gdje mogu reći što me sve muči, pa mi onda netko čak može i pomoći..savjeta nikad previše..yes

ono što možete očekivati su česte promjene raspoloženja..često mijenjam raspoloženjasretanyes, često sam ljuta, iznervirana, pa onda opet sretna i nasmijana.rofl.ne mogu si pomoć..do sada sam sve to držala u sebi. nagomilavalo se dok nisam puknula..sada sam odlučila sve što me muči (dobro, većinu toga..)reći ovdje. mislim da će mi biti lakše..

ne znam, vidjet ćemo kako će sve ovo ići..
ne znam koliko će blog trajati i hoće li uopće trajati..
ovisi o tome hoće li mi se dati pisati..
nadam se da hoće..
do čitanja..
pozzzmahwave




| komentari (11) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.