srpanj, 2009  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Srpanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

opis

ovdje ćemo pisat razna sranja koja radimo,a i sve ostalo

o nama

ime-ivan
god-14
hobi-rukomet
odakle-delnice
slušam-motorhead,mercydrive,alexander rybak
volim-randy ortona,svoj novi mob,pesa,tuč djecu,jest,pit,spavat,prijatelje...
ne volim-gotovce,pedere,ulizice i pičkice...


ime-lara
god-13
hobi-svakaj po malo
odakle-delnice
slušam-bon jovi,aerosmith,kiss ...
volim-jbj,psa,prijatelje,najboljeg prijatelja
ne volim-umišljene ljude,bahate,zle,kišu..

to je to...pitajte nas ako vas još kaj zanima

evo par slika:

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

subota, 18.07.2009.

Supač rođendan kod Lare i čudo koje sam mislio da nikad neču napravit!!!

E ljudi moji!!! Kak ste kaj??? Evo da počnemo od Larinog rođendana. Prvo je meni i Kukyu bilo dosadno. Svi su jeli i pili osim nas. Jer smo se nažderali doma. Al kasnije kad su ovi jeli pizzu ja sam se smijo ko budala jer sam mislio kak če to bit kad otvori Lara od mene i Kukya poklon. Uzeli smo neku kutiju od Nikea i untra smo stavili onaj vrag za mazat cipele i šnitu kruha i napisali "Dobar tek i Sretan Rođendan". A zapravo smo joj kupili srebreni lančić i neki prekrasni privjesak kod Zlatara u Delnicama. Kad je lara to otvorila prvo je nekak čudo pogledala onda smo joj ja i Kuky dali lančić kojeg smo masno platili. A sad da krenemo na nekaj kaj sam mislio da nikad neču napravit. Prvo smo pojeli neku tortu sa rumom pa je to valjda uzrokovalo to. I kad smo krenuli odpratit ove dve doma sa rođendana ja sam nosio Gogeta i neko me opali po guzi ja gledam koje nitko živ. I onda drugi put vidim Laru,Elu i Leonoru koje me šlataju. Spustio sam malog klinca i onda sam krenuo po osvetu i sve sam cure šlato ( neču dečke jer nisam gey ). I tak sam laru valdja oko 70 puta zašlato, dva sata prije toga je se nisam usudio zagrlit. I tak smo se šlatali oko 3 sata i kad samo došo doma imo sam četri prsta na dupetu i peklo je ko sam vrag. I to mi je bio best dan u životu ( zato kaj sam prvi put nekog zašlato ). I tak javimo vam se ja i moja best frendica Lara jednoga dana... Adios Blogers...

- 11:40 - Don't Piss Me Off! (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.