srpanj, 2009  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Srpanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

opis

ovdje ćemo pisat razna sranja koja radimo,a i sve ostalo

o nama

ime-ivan
god-14
hobi-rukomet
odakle-delnice
slušam-motorhead,mercydrive,alexander rybak
volim-randy ortona,svoj novi mob,pesa,tuč djecu,jest,pit,spavat,prijatelje...
ne volim-gotovce,pedere,ulizice i pičkice...


ime-lara
god-13
hobi-svakaj po malo
odakle-delnice
slušam-bon jovi,aerosmith,kiss ...
volim-jbj,psa,prijatelje,najboljeg prijatelja
ne volim-umišljene ljude,bahate,zle,kišu..

to je to...pitajte nas ako vas još kaj zanima

evo par slika:

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

petak, 10.07.2009.

Zajebani dan!!!

Piše Ivan:

Ljudi moji ja sam se sinoć usro od straha kad nas je sudkinja vidla i počela se derat... Evo vam cijele priče... Krenuli smo se šuljat Ani i Juri (đubrad) i išli smo preko vrta neke bake i tamo je bilo blata veoma mnogo... Vidim ja kod bakice se svijetlo pali i gurnem Laru koja je skoro pala sa zidiča da je nisam uhvatio... Prošli smo vrt i tu je mene najviše bilo strah.... Ja,Kuky i Lara smo pretrčali preko livade, a dok su Gogo i Lovro išli prek balkona i tu su nas zaribali... Dok su išli prek balkona naletili su na lampu koja se upalila i sutkinja ih je vidjela... Ja sam počel šprintat kroz neku travetinu pa sam vidio da idu ovi zamnom pa sam počeko i došli smo do ceste... I samo čuješ sudkinju:GORAN!!! A malac se usro isto ko ja... I tak vam je sranje prošlo...
Usput još nekaj:
NEMOJTE KOMAT ONAK BEZVEZE NEGO LJEPO IZRAZITE MIŠLJENJE NA POST I PITAJTE NEKAJ KORISNOG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- 15:15 - Don't Piss Me Off! (70) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.