online counter | vps server

Pogled iz daljine

ponedjeljak, 11.03.2013.

Ljubav i njezine mane

Svi smo se mi barem jednom u životu zaljubili, tj. dobili onaj luđački pogled koji ne gleda ništa osim te jedne osobe koja mu je sasvim slučajno, u prolazu, osvojila srce i dušu. Ja sam to proživljavao previše puta, bez da mi je netko objasnio "zakone i pravila" u ovoj "Igri". Moramo shvatiti da to što nas zahvati kao nekakav iznenadni potres, je samo prolazno, da se prave ljubavi ustvari kriju tamo gdje ih nikada ne bismo očekivali. Nakon svih ovih iskustava sam shvatio da se prave istinske ljubavi dogode preko jednog posrednika- sudbine. Većina ljudi nakon mnogo zaljubljenosti izgubi vjeru u pravu ljubav, ni je ljubav žvaljenje s nekom osobom iza nekog zida kraj škole, ljubav je kada tražiš pogled te osobe u nekoj gužvi, njezin pramen kose, njezinu ljubaznu riječ, neki pozdrav, nešto...
U svoj knjizi Neil Strauss naziva i život, i područje ljubavi i zaljubljenosti jednom velikom igrom, s tim bih se složio. Postoje tehnike i taktike za osvajanje srca neke osobe, psihološki trikovi, o kojima neću pisati u ovoj temi. Zamislite ovu situaciju (koja je se gotovo svakome dogodila), vi ste zaljubljeni u jednu žensku u vašem gradu od 10 000 stanovnika. Neka ima 2000 ljudi vaše generacije, nek je pola muškaraca, tada se ta vaša "idealna žena" može zaljubiti u bilo kojeg od tih 1000, a uzmemo li u obzir, da svojim izgledom, imovinom i neiskustvom pripadate sredini tih 1000 muškaraca, možete sami zaključiti kolike su šanse da se ta ženska zaljubi točno u vas, prema sličnoj računici sam zaključio da se prava ljubav može samo dogoditi posredstvom sudbine.


Prema grčkoj mitologiji su ljudi imali 2 lica, 4 noge i ruke, pa ih je Zeus, cijepao popola, i ljudi zato čitav svoj život traže svoju polovicu. Očito je da se većina ljudi nada da će jednom pronaći tu svoju polovicu. Ovako bih ja definirao ljubav: Ljubav je osjećaj pun tolerancije prema manama osobe drugog spola isprepleten s emocijama koje se međusobno nadopunjuju i stvaraju nešto prekrasno. Mi moramo naučiti voljeti ne gledati samo na tjelesno, ljubav je žrtva, i oprost i mnogo, mnogo više od onog tjelesnog nagona. Lijep pozdrav do iduće teme.

11.03.2013. u 20:48 • 14 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2013  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ožujak 2013 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi