srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Miss Enchanted

Opis bloga

Haj! Luda cura koja će vam pisati što joj se događa i pitati vas mišljenje.

Ime:Valentina
Prezime: Nije važno
Godine:12
Msn adresa:
tina_angel_01@hotmail.com
Volim: zabavu
muziku
shopping
frendove
frendice
svoju simpu(neću reći tko je to)
sve što vole mladi...
Ne volim: lažljivce
bezobrazlog
hvalisanje
groznu muziku...
i to bi bilo to....

Na pijesku upisah ime tvoje, ali ga
obrisa vjetar ludi.Na stablo ga urezah
ali posjekli ga zli ljudi.Tada ga urezah u
srce svoje,gdje će zauvijek ostati moje!

Mišljena tuđa uvijek su me gnjavila, u mom svijetu
vrijede samo MOJA PRAVILA!


Prvo je pomiluješ rukom, zatim ukloniš sve dlačice,
onda je poližeš pa staviš u usta i sišeš dok ne pusti slastan sok.
Breskve su baš super, zar ne?

Malo sličica :)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Ja obožavam mačke!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi


Angelzworld
Devilworld

četvrtak, 03.07.2008.

Napokon praznici!!!

Počeli su praznici!!! Počinje ludovanje, kupanje, nalaženje s frendovima i to bez učenja!!!! School is over!!! Kako vam je na praznicima?! Meni je FANTASTIČNO!!!!cerek cerekNalazim se sa svojom naj frendicom Anom!!Kupamo se! Pričamo o svemu i svačemu!!Zabavljamo se!!! Da li se i vi tako dobro zabavljate? Zanima me! Pišite mi molim vas o tome...gdje je super društvo, gdje se kupate i kako vam je tamo?! Komentirajte i unaprijed hvala!!VELIKA PUSA OD MENE!!!

Image Hosted by ImageShack.us



| Komentari (50) | Printaj | ### |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.