Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


srijeda, 17.05.2006.

Pročitaj i odgovori...

Mislila sam da ću poludit!! Stvarno mi nije jasno zašto baš u mojoj kući uvijek,al baš uvijek nešto mora bit pokvareno.Trenutno je to internet.Meni uz vodu i kisik neophodna stvar za život.I onda ja šizim dva tjedna,a svi me uvjeravaju da će to brzo bit popravljeno(aha....).Al dobro,jebeš ih sve skupa,glavno je da sad net napokon radi.Naravno prvo sam išla objavit postich jer mi je blog izgleda ko starudija s onim prastarim postovima.Šta se događalo? Pa uglavnom ono tipično za moj bjedni život-ništa! A,da bila sam u Gardalandu (ajde,bar nešto).Bilo je super,valjda i zbog toga šta ovaj put nisam išla sa starcima nego s frendicama.I po prvi put sam se i ja usudila ić na pravi vlak smrti,a ne na onaj baby.Naravno,na to sam išla tek na kraju,jer se nisam htjela trest preostali dio dana.A ustvari je bilo baš fora,i uopće nije tako strašno...Šteta šta nisam imala više vremena,pa nisam stigla ić i na slične stvari.Ok,mislim da ipak ne bi išla na Blue tornado, jer čujem da je glavna posljedica povraćanje,al ko zna,nikad ne reci nikad.I za kraj imam tri pitanja:

1.Može mi neko reć,ako je bio,kakav je slobodan pad (Gardaland)? Meni se to čini nekako najstrašnije...
2.Šta znači nda? Čitala sam već par knjiga u kojima se spominje to "nda",i to me grozno nervira jer ne mogu shvatit šta to znači.
3.Zašto mi se svaka slika koju objavim u postu pojavi u mini izdanju? Kad drugi objave slike one imaju normalnu veličinu,nisam još vidjela niti jedan blog sa ovako retardiranim problemom.

Sad molim upućene da odgovore,i prosvijetle me.A ja svima šaljem pozz...;-))))))))

| 21:18 | LeAvE a TrAcE... (15) | DoN`t UsE tHiS... | #

<< Arhiva >>