Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


petak, 14.04.2006.

Praznici

Ah,kako je super imat praznike.Već sam odavno shvatila da je to najbolji dio godine i mog života.Ok,moram priznat da se ponekad veselim školi,al za to isključivo zaslužni frendovi,jer ispitivanja i kontrolni (bar za mene,a i za veliku većinu vjerujem) znače samo stres i gubljenje živaca.Tako sam se u ova dva dana dobro naspavala i ljenčarila, jer me rano buđenje ubija.Jučer popodne sam otišla do grada s frendicama,a kad sam se vratila mama me htjela iznenadit (uspjelo joj je 100%) i kupila mi je jedan od onih velikih postera na Kurta.Napisane su i riječi od "Dumb",a ta mi je pjesma baš nekako draga.Bila sam tako happyyyyyyy!!!Treba li uopće reć da je poster odmah našao svoje mjesto na zidu?Tako je meni prošao prvi dan praznika,nadam se da ste i vi svoj iskoristili jer će 24. brzo doć.Šaljem pussse svima ;-)))))))))))



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

| 09:32 | LeAvE a TrAcE... (4) | DoN`t UsE tHiS... | #

<< Arhiva >>