Kako steci prijatelje u 26.oj? - Pronađite djevojku

četvrtak , 20.12.2018.

Da li ste TO ovako zamisljali?










Click here: Kako steci prijatelje u 26.oj?






Oznakom je obaveštavao ostale učesnike o svom statusu i veštini, a ograničenja je morao da se drži. Pre neki dan mi dosao jedan Amer u kancelariju da mi pusti klip sa yutuba o tome kroz naseljeno mesto. Ima ih jos hrpa na internetu. Nosila moja cerka godinu dana kada je tek polozila voznju, mislim da je to super stvar, jer, ona kaze da su je propustali ostali vozaci na problematicnim raskrsnicama, pomagali joj cak i kada je zaboravila da skine znak imala je jednu ponudu za pomoc na putu iako je samo stala da se odmori.



kako steci prijatelje u 26.oj?

Posle su me prebacili u komandu stana tako se zvala zgrada gde su glavesine i radio sam na telefonskoj centrali do kraja vojske, a vozio samo po potrebi, uglavnom tokom leta sam vozio u Dajcu vojsku na Veliku plazu da se kupaju. Kad kazem uvjeti, mislim na slicnosti u mentalitetu, slicno porijeklo, slicni interesi, pogledi na zivot, zato je najlakse naci prijatelja iz svoje mahale.



kako steci prijatelje u 26.oj?

Da li ste TO ovako zamisljali? - To je bila carolija jednog zivotnog doba i nista je vise ne moze vratiti ali ostale su lijepe uspomene. Postoji taj znak koji se stavlja na kola i upozorava ostale vozace da je vozac pocetnik u kolima, mora biti vidljiv i ogranicenje brzine se podrazumeva.



kako steci prijatelje u 26.oj?

OK, nisam bas skroz ostao bez prijatelja, ali jednostavno tako se poklopilo da se jedan ozenio, u drugog sam se razocarao i vise se ne vidjamo, treci se nesto jako uozbiljio, cetvrti i peti se nesto otudjili... Steci poznanike, jos i nekako. Upisi se ponovo na fax! I, ne, to VEC VISE i JOS UVIJEK nisu najbolje godine. Iz potpuno drugih razloga imam slican problem, raju imam ali sam se JA malo uozbiljio, pa skoro kao da je i nemam. Sklopim neko poznanstvo u mom slucaju je to vrlo lako, nikad nisam imao problema s tim , odem na koncert Stuka i vidim koliko me likovi oko mene nerviraju. Drugo je s rajom iz srednje ili s faxa, njihove mane si naucio da tolerises, kao i oni tvoje. Ja imam srecu da imam u Sarajevu 5 jako dobrih prijatelja a opet mi ih nekad pun kurac pa podjem sam na krstarenje kafanama... Hm, mozda cu biti preostar ali koji je tvoj problem djecace? Ako si ti rega momak uklopices se, samo pridjes otvorena srca isti slucaj ce ti biti i sa zenama Evo za pocetak, kad bude kakva svirka ili koncert ili desavanje ili nesto pozivam te ja da ides sa mnom i u ime zenska zensko je moja prijateljicca sa foruma, to joj je nick i debele takodjer pozivam te da nam se pridruzis. Imas moj mail u profilu Take care nowhere man wrote:dakle, sticajem okolnosti, ostao sam bez prijatelja. OK, nisam bas skroz ostao bez prijatelja, ali jednostavno tako se poklopilo da se jedan ozenio, u drugog sam se razocarao i vise se ne vidjamo, treci se nesto jako uozbiljio, cetvrti i peti se nesto otudjili... Mogao si ovo i sa original nickom pitati,bezze se nanovo registrovao. A da je problem-za neke ljude i te kako jeste. Ima ovdje dobrih prijedloga a i ovaj potez od Hornsa je za pohvalti. Mislim, ne trebam sazaljenje, nije situacija tako losa kao sto se mozda iz mog posta ucinila, nego jednostavno ima toliko stvari koje sad zelim uraditi, a ne zelim biti sam u tome svemu. OK, nisam bas skroz ostao bez prijatelja, ali jednostavno tako se poklopilo da se jedan ozenio, u drugog sam se razocarao i vise se ne vidjamo, treci se nesto jako uozbiljio, cetvrti i peti se nesto otudjili... Prvo je bilo kladim se da ne mozes popit pivo na ex, a onda su tu dosle i extremnije stvari. Da bi se to dogodilo moraju postojati neki preduvjeti, barem je tako to iz moje perspektive. Kad kazem uvjeti, mislim na slicnosti u mentalitetu, slicno porijeklo, slicni interesi, pogledi na zivot, zato je najlakse naci prijatelja iz svoje mahale. To ti je kao i sa zenama. Mislim jesil vidio da su ceste uspjesne veze izmedju Sarajlije i npr. E tako ti je i sa prijateljima...



Kingsman: The Secret Service
Neka interna studija kad su se konacno nakanili da je urade na sudskoj je bila opet za potrebe neke nevladine org. To ti je kao i sa zenama. Atomski mravHe he he... Na reklamama B92, nema tako eksplicitnih trenutaka i pomislio sam da bas ovako drasticno prikaan rimer mozda vise angazuje coveka da stavi prst na celo. Kad kazem uvjeti, mislim na slicnosti u mentalitetu, slicno porijeklo, slicni interesi, pogledi na zivot, zato je najlakse naci prijatelja iz svoje mahale. Sto se tice slicne nase reklame sa sminkanjem lesa devojke koja 'nije nasla vremena za mamograf' - to je vrhunac pasivne agresivnosti i ja zaista ne znam kako se neko usudjuje da tako razgovara s ljudima. To je ono kad sjednes s nekim i dovoljni su samo pogledi da se razumijete. Neverovatan je broj onih koji imaju dozvolu za vožnju, a trebalo bi da imaju dozvolu za upotrebu oružja! Trebalo bi u obuku vozaca uvesti obavezno gledanje video snimaka auto nesreca sve dok to ne udje potencijalnom vozacu u podsvest.

[Evo kako možete steći nove prijatelje|Kamere sex|Tehnologija u medicini]






Oznake: forum, Klix.ba

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.