Abbondante...

četvrtak, 01.06.2006.

Još jedna T-HT svinjarija...

U cijelom nizu raznih akcija kojima nas je ova kompanija preplavila uzurpirajući medijski prostor do granice neukusa već mjesecima nas gađaju super, fantastičnim, genijalnim ponudama raznih usluga za privatne i poslovne korisnike njihovih usluga.

Danas sam odlučio uzurpirati svoj blog s komentarom T-mobila...
„Pas mater“ mi je prva asocijacija na njih pa sam je odlučio podjeliti s Vama. Prije nekoliko mjeseci sam hlebinski prihvatio potpisati ugovor za jedan od tarifnih modela iz njihove ponude. Srećom! Naime, prešao sam na tarifni model prije skoro godinu dana kako bi uštedio na pretplati koju im plaćam godinama, a sve iz razloga kako bi zadržao telefonski broj koji ustvari ne koristim, ali ga imam godinama pa da se stari poslovni kontakti ne izgube.., neka im ga. Zbog vlastitog komoditeta i u nedostatku vremena prelaz sa pretplate na tarifu sam dogovorio prije skoro godinu dana putem T-mobile službe za korisnike, planiravši kako ću im plaćati mjesečno iznos tarife, a neiskorišteni dio (uglavnom cijela tarifa) ću prebacivati u sljedeće mjesece pa ću ga kad se pokaže potreba iskoristiti.

Prva T-mobile svinjarija:
Kada sam se konačno odlučio iskoristiti tarifu koju sam godinu dana plaćao, shvatio sam da ustvari nemam neiskorištenog dijela tarife, ali ne zato jer sam je iskoristio nego zato jer prilikom prelaza sa pretplate na tarifu nisam potpisao ugovor pa mi se neiskorišteni dio tarifnog modela nije prebacivao u sljedeće mjesece.., 12 mjeseci x 300,00 Kn = Pas im mater lopovsku!

Druga T-mobile svinjarija:
Neposredno prije nego sam došao do ovog saznanja „Pas im mater lopovsku“ potpisao sam ugovor na dvije godine kako bi za nešto malo kuna kupio Motorolu V3 black.., koji sam kreten! Nakon 10-ak godina dobrog iskustva s Nokiom pomislih da ću za malo para dobiti puno muzike i to od Motorole i još k tome kupljene u T-mobilu na akciji. Moja Motorola je bila divna, stalno sam bio nedostupan, povremeno „pretplatnički broj koji se ne koristi“, a u najboljem slučaju je zazvonio ali kada bi ga otklopio on bi se ugasio...

Kaj se danas prodaje na akciji? U svakoj trgovini robe široke potrošnje, roba, voće i povrće kojem je rok trajanja blizu isteka ili je istekao. U T-mobilu, smeće od aparata koje je kupljeno na nekom zaostalom stocku telefona kod nekog proizvođača ili još gore na nekom aerodromu kod nekog špeditera u nekom skladištu pored kojeg je isto ono voće i povrće iz trgovine robe široke potrošnje. Zajedno su hvatali rok trajanja, od voća i povća je netko dobio proljev, a meni se povraća od T-mobile.., i tako puštajući parangale i grleći WC školjku čekam treću grešku.

Oglas:
Povoljno prodajem izvrsnu i uglavnom nekorištenu Motorolu V3 - black pod garancijom sa logotipom T-mobile. Za detaljnije informacije pročitajte predhodni tekst!

abbondante
- 15:53 - Komentari (9) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.