Abbondante...

petak, 26.05.2006.

"Centralno mjesto hrvatskog tržišta rada"

O portalu koji vjerovatno prepoznajete iz slogana štošta bi mogao napisati, a posebice o profesionalnosti i načinu selekcije u kompanijama ove grupacije, ali na PR im se sigurno ne može prilijepiti nijedna packa. Na sreću ili nesreću, kako kome, oni i njihova PR služba nisu predmet ovog posta. Rubrika "Karijere" je ta koju moram ovdje komentirati, da ne prokomentiram na guzicu iako bi se sadržaj ove rubrike mogao i tako komentirati;

"Koliko košta pojavljivanje mog imena u ovoj rubrici?"
"Koliko god koštalo nije previše!"

Da se kratko predstavim u kontekstu teme o kojoj pišem. U desetgodišnjoj karijeri sam doveo i uveo neke poznate brandove na tržište, bio u menadžmentu nekih javnosti poznatih grupacija, bio član uprave nekih tvrtki itd...da ne nabrajam dalje jer je riječ o mojoj karijeri, a ovo nije moj Curriculum.

Vjerujem da se nebi ni dotaknuo ove teme da upravo u ovoj rubrici, ali i u rubrici "HR intervjui" nisam pročitao neka imena iza kojih stoje osobe koje sam imao prilike profesionalno upoznati, a što je još gore i s njima surađivati. Dok sam s nekima od njih surađivao pitao sam se "Tko je ovog gospodina postavio na ovo mjesto, pa taj jadnik nezna elementarne stvari, a jajca su mu napuhana kao da su centar sunčeve galasije". I upravo sada sam se sjetio određenog gospodina i odlučio da neću pisati o ostalim svojim poznanicima iz rubrika "Karijere" i "HR intervjui", jer je ovaj sam po sebi dovoljan..., i baš nedavno naletih na njega, a on će meni da je upravo prije nekoliko dana pričao o meni sa ginekologom moje bivše supruge. Uvaženog gospodina ginekologa sam u životu sreo jednom i odmah odlučio da će moja tadašnja supruga zbog predostrožnosti roditi u drugom gradu. Tada, a ni sada ne shvaćam da li je ginekolog neka "Faca" pa mi je gospodin mudonja morao priopčiti da se on druži sa "Facama" ili moja bivša supruga ima ginekoloških problema pa mudonja i pičkoprčkalo surađuju na rješavanju istih, ali u jedno sam siguran da nikada nismo bili prisni da bi mu prepričavao svoj privatni život. Možda sam upravo ovdje pogriješio jer nisam postao prisan gospodinu mudonji nego nekim njegovim kolegama, profesionalcima s kojima je zadovoljstvo profesionalno surađivati, ali čija imena se ne nalaze u rubrikama "Centralnog mjesta hrvatskog tržišta rada".

Kada sam upitao svog prijatelja headhuntera zašto on nije medijski eksponiran i zašto se njegovo ime ne nalazi na "Centralnom mje.... tralalalalaa", a ima respektabilan portfelj naručitelja svojih usluga i dugogodišnje iskustvo u renomiranim poslovnim subjektima, zaključili smo;

"Koliko košta pojavljivanje mog imena u ovoj rubrici?"
"Da je i besplatno, preskupo je kada se zna kriterij po kojem imena dospijevaju u ovu rubriku!"

abbondante



Napomena: Svaka sličnost sa stvarnim osobama i subjektima nije slučajna.

- 18:48 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.