petak, 24.11.2006.

Ask me who you are

I'm back again, untill the and...bijah danas u Muzeju umjetnosti i obrta. Bila sam oduševljena slikama, iako su neki tamo bili samo kako bi tratili vrijeme nama i knjižničarki... zanimanje za umjetnost mi je u zadnje vrijeme velika. Volim slikati, crtati...uživam u tome. Prijavila sam se na Deviant art i uskoro ću objaviti neke radove... i tako. Molite Boga da sutra idem na klizanje!...Pokefala sam se neš sa svojima, pa mi odlazak nije zajamčen. Zašto? Zato kaj se oni boje da ja idem s autobusom u 18:30 SATI NAVEČER na klizanje U DRUŠTVU, jer se tada spušta STRAVIČAN MRAK koji će požderat i mene i ostale.. grr.... a da ipak ne idem? ma. hm. kako god...pokušat ću smirit situaciju. S druge strane ih ipak razumijem, ali... namcor Štrajkaju!! pa nemreš belivit... napokon. 4 dana (možda i 5!!) odmora. Mislim da je to svima trebalo. yes 636 kiss thumbup

Image Hosted by ImageShack.us
...malo je pretjerano, al to mi je poslala moja ljubav...
be kissed

petak, 17.11.2006.

Where'd you go?... I miss you so...

Opis posta: kratak i malouman.
Da, znam... hiljadu puta ste čuli za ovo, i već vam ide na nerve... bang al koliko vidite, blog ne radi. namcor Nešto s programom nije uredu. Nemam živaca konstantno pisati i ponavljati iste rečenice zbog toga što se postovi neprestano brišu. Kad se situacija s tim poboljša, možda napišem novi post. Ne funkcioniraju niti komentari... sve je zbrejkano. (vokabular, no comment... sloboda govora namcor) Osnovna ustanova obrazovanja.... sve ok. Ide na bolje. Haha... U subotu vem na klizanje. Nadajmo se... Već dugo nisam bila na Velesajmu. Moram ljudima pokazat svoje ne vjerojatne vještine padanja na 'ravnom' ledu.
Fala, pozdrav svima
...
636... kiss

petak, 10.11.2006.

/...nO tItLe.../ just simple words.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

... kako oprostit'? Nekome tko te povrijedio. Lako. Pogotovo ako ti je do te osobe stalo. A meni? Nije... Neka pati. Ima zašto. Teško je, ali uspijevam.. Preživjet ću. Srećom, imam par osoba oko sebe koje mi pružaju potporu. To mi je potrebno. Jedna od tiih 'anđela' rekla mi je: '' Ne osvrći se u prošlost. Sad si tu.. što je bilo-bilo je. Ostat će ti u sjećanju. Ali bolje da kreneš dalje. Planiraj budućnost...s sjećanjem na prošlost. '' Yes.... very dubokoumno. =) I pomaže. Neću pisat dug post.. Nadam se da ste se potrudili pročitati bar ovih par rečenica.

Pozdravljam vas...
Image Hosted by ImageShack.us

subota, 04.11.2006.

...Push it out, fake a smile... just in time.

Image Hosted by ImageShack.us

Ako nešto mrzim onda je to površnost. Idiotizam. Ljudska glupost. Umobolnost. ''Savršenost''. Prepotencija. A najviše od sve MRZIM kada netko mijenja sebe zbog okoline ili zbog neke osobe za koju misli da mu znači sve na svijetu.
Pogledajte ovo...

Komentar od: tele 2 bla bla
koj si ti kučka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!sam se praviš pametna i daj se nafči crtati!!!!!!!!!!kaj se furaš na punk a kad si fejker!!ti si umišljena kučka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!gonigonigoni se!!!!!!!!!!!!!!!velika si punkerica a imaš pop pjesmice!!!!!!!!!!sramotno!!!!!!sposerem ti se na glavu!!!!!!!!!žal mi je kaj si sretna!!!!!!!!!!!!!!!gurni si glavu u wc školjku i pusti vodu možda onda ljudi skuže da nisi punkerica!!!!!!!!!!!!!! goni,goni,goni,goni,goni,goni,se kurvetino jedna šugava!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!naguraj si rit u lampu jer ti je prevelka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!naguraj si kondom na glavu i uguši se!!!!!!!!!!!

...prva primjebda: ne znaš oponašat poštenog Zagorca. smijeh Zapravo nije stvar u tome, već koliko je ta osoba iskompleksirana. Jadna. 'Domišljata'. Nije mi do vrijeđanja, ali nema razloga zbog kojeg bi se taj frik tako ponašao. Otvorio je blog kako bi mogao pljuvati po drugima. To je onaj tipični prikaz ne motivirane osobe. Koja ironija... zaboga.

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Jesam li se ja ikada predstavila kao netko tko nisam (u ovom slučaju punkerica)? jesam li ikada do nebesa hvalila svoje crteže, furala se na nešto, govorila ljudima gluposti o tome što slušam, kakva sam, zašto, kako....?!? Hajde, vi mi recite. Čekam. Valjda ću dočekat.
Nije meni stalo do tele 2 bla bla... već do toga što o meni govori. Ne poznaje me (ili možda ipak da...). Ne zna kakva sam.
Nedavno mi se to dogodilo s jednom osobom. Družimo se, zezamo, zabavljamo se... i onda.. jednoga dana, saznam kako okolo o meni priča da sam kuja. Kučka. Da nisam vrijedna da me ljudi vole. I šta onda reći na takvo što...? Nikome više neću vjerovati 100%. Nije vrijedno 'spomena' i posljedica (naravno, suprotnu stranu bang )...

Pozdrav svima... I'm a god old dog... (svima zahvaljujem na potpori)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.