AB5

nedjelja, 18.03.2007.

Ej, ljudeki! Kako ste mi? Volite li putovati? Ja obožavam. Meni je putovanje nešto predivno, kao sloboda za moju dušu. A vama?
Baš sam nedavno otputovala u Rijeku. Moja sestra nas je pozvala da premjestimo stvari u njezinu novu sobu.
Ujutro smo rano krenuli, bila sam jako pospana ali poslije sam se već osjećala bolje. Dva puta smo stali kod naplatnih kućica i prošli kroz tunel Učku. Ja sam stalno gledala kroz prozor i promatrala prekrasnu prirodu. Polako smo se približavali Rijeci. Još uvijek se nisam skidala s prozora. I, napokon, stigli smo. Kad smo došli do studentskog doma čekala nas je moja sestra sa osmjehom na licu.
Munjevitom brzinom sam dotrčala do nje i čvrsto ju zagrlila. Kad smo ušli u njenu sobu sve stvari su bile već spakirane. Ja sam uzela lakše stvari, a mama i tata one teže.
Nakon selidbe odlučili smo razgledati grad. Vidjeli smo crkvu Sv.Vida, prošli smo kroz brodogradilište, također smo vidjeli most na Riječini, otišli smo na Korzo, te tamo smo ujedno i pojeli sladoled. Najviše od svega mi se svidjelo more. Bilo je tako lijepo, modro i sjalo je poput dragocjenog kamena.
Rijeka je za mene najljepši grad a ujedno i moj rodni kraj. To mi je bilo najbolje putovanje u životu. Takvo predivno iskustvo neću nikada zaboraviti. A vi? Da li ste vi bili u Rijeci? Ako jeste, recite mi kako ste je vi doživjeli. Očekujem puno komentara!!!nutmah


Emilija Borčić

18.03.2007. u 20:27 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (1)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (2)
Listopad 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo je blog 5. B i 5. A Osnovne škole Poreč. Želimo podijeliti s vama svoje misli, svoje osjećaje i prijateljstvo.