srijeda, 13.07.2011.

Zatvorske zgode građanina I. S. (58)

Prije dvadesetak dana, večerajući s bardom hrvatske gastro kritike (i ne samo nje!) Davorom Butkovićem, negdje između trećeg ili četvrtog slijeda...ne sjećam se točno...vjerojatno zbog fenomenalnog Gran Terana Morena Coronice (berba 2008.)...otprilike onda kad nam je jedan konobar odnosio foie gras, a drugi donosio dimljenu oradu u umaku od meda...sasvim sam slučajno spustio pogled ispd stola i opazio ljubičasti fascikl bez ikakva natpisa. Nisam o tome ništa govorio, već sam ga kriomice podigao tek kad je Davor otišao na wc i nešto se dulje zadržao ondje (moram napomenuti da čak ni meni nije baš najbolje sjeo onaj souffle od čokolade).
Došavši kući, znatiželjno sam bacio pogled na papire i skontao da se tu radi o veoma zanimljivom štivu. Bili su to transkripti iz salzburške tamnice, dugi noćni razgovori dvojice cimera – Milorada iz Valjeva i Ive iz Dugobaba.
Te transkripte uglazbio je Quartet Moderato Cantabile, a kako o sudbi kletoj, ženama, sapunu i umjetnosti kao takvoj zbore dva balkanca u srcu klasične Austrije, možete poslušati u idućih nekoliko minuta.

- 14:32 - Dedera, reci ti svome meni... (3) - Upri ođe ako želiš isprintat -

<< Arhiva >>