listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on / off

...O MeNi...

moje ime: Valentina...Na ovaj ludi svijet donjela me mama...bar tako kažu 03.05.1992. u 01:05...a et nisam mami dala da spava...tko je još vidio spavat...rođena sam u Požegi gdje sam živila prva 3mj. i onda došla u Brod...sad sam 1.r. srednje idem u ind. školu za fotografa...
VOLIM: aaaa...dugacak spisak...ali ukratko....
-izlaženje (posebno u grad)zubo
-svoje društvo i sve svoje prijatelje
-smijat se...mogla bi noc i dan bez prestankasmijeh
-DECKE...
-slatkiše...cudo da mi nisu popadali zubi kolko slatkog jedemsmijeh
-lude ljude(kao ja)...

NE VOLIM: -cigaree (pogotovo dim)...smokin
-hmmm...napit se...jednom sam i nikad više...malo popit da ali napit se nene...party
-umišljene i dvolično ljude....
-kad netko šalu shvati ozbiljno...pa se naljuti...

...LiNkOvI...

...¤~MaTeJa~¤...kisssmijeh
...¤~ŠtEfO~¤...thumbupkiss
...¤~NyNa~¤...kissthumbup
...¤~Ines~¤...kisssmijeh
...¤~Šima the maneken~¤...smijehthumbup
...¤~Katia~¤...thumbup



..a još ne znam skoro niciju stranicu od bloga...imala sam na starom blogu koji je IZBRISAN!!!!Stavit ću ih kada ih budem imala...

...SvAšTaAa...

...J@...malo sphaljena slika al et...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...nas par...prije god. dana u gradu....kisssmijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...Lory & J@...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



...Katinić, Suzana i ja...
Image Hosted by ImageShack.us


...trener i ja....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...Čedo, Marko; Baćmaga i Tomo...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...na državnom...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...klub na Jarunu...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...na državnom...pijanka...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




...kad vidiš na satu...


00:00=zabrijat ćete
01:01=vidjet ćeš ga
02:02=puno ih se zanima za tebe
03:03=sanja te
04:04=izaći ćete
05:05=poslat će ti SMS
06:06=iskorištava te
07:07=spoj
08:08=voli te
09:09=zabavit ćeš se sa dvojicom
10:10=hodat ćete
11:11=voli tvoje oči
12:12=svađa
13:13=priča prijateljima lijepo o tebi
14:14=upoznat ćeš nekog novog
15:15=povjerit će ti se
16:16=ogovara te
17:17=nedostaješ mu
18:18=sviđaš se nekom drugom
19:19=sviđaš mu se
20:20=imaš konkurenciju
21:21=sviđaš mu se još više
22:22=misli na tebe
23:23=boji ti se prići


...to je kad vidiš te brojeve........

...ili na registraciji....


000=spoj
111=voli te
222=vidjet ćeš ga
333=srest ćeš ga
444=vara te
555=ostavit će te
666=vraća ti se
777=poruka
888=duga ljubav
999=iznanađenje




KaKo UbItI dOsAdU u lIfTu??

1. Kada je pored tebe samo jedna osoba, lupni je po leđima pa se pravi da nisi ti.

2. Pritisni gumb i pravi se da te udarila struja.

3. Zadrži vrata otvorena i reci da čekaš prijatelja. Par sekundi kasnije zatvori vrata (praveći se da je netko ušao) i kaži: "E,di si buraz, šta ima..."

4. Ponesi foto-aparat i slikaj sve prisutne.

5. Pravi se da si steward. Prisutnima objasni postupak u slučaju opasnosti i na kraju im poželi sretan put.

6. Kad se vrata zatvore kaži prisutnima: "Bez panike, opet će se otvoriti."

7. Lupaj glavom o zid i viči: "Umuknite svi! Ušutite već jednom!"

8. Simuliraj zvukove eksplozije svaki put kad netko pritisne gumb.

9. Cerekaj se i bulji u nekog putnika,a onda mu debilnim glasom kaži: "Imam nove čarapeeee..."

10. Imitiraj zvukove Formule 1 kad god netko uđe u lift.

11. Ispuši nos i pokaži sadržaj svoje maramice ostalim putnicima.

12. Zviždući prvu strofu "Lijepe naše", neprestano.

13. Nasloni se na nekog i šapni mu: "Dolazi policija!"

14. Vikni:"Čuvaaaaj!" svaki put kad lift krene prema dole.

15. Zaderi se:"Ding!" kad god lift stane na nekom katu.

16. Ako se netko očeše o tebe, lupi ga po ruci i reci: "šuga!"

17. Skidaj rukom nevidljive bube sa sebe i vrisni: "Aaaa! Skinite ih s mene!"

18. Kad lift krene prema gore, počni skakati i jako lupaj nogama o pod, uzvikujući: "Dolje, rekao sam dolje!"

19. Cerekaj se histerično desetak sekundi, prestani i onda se zagledaj u ostale kao da su nenormalni.

..........
PRVI PADEŽ NEMA IME
Hajde, daj, poljubi me...........

DRUGI PADEŽ-KOGA? ČEGA?
Eto volim samo njega.......

TREĆI PADEŽ-KOMU? ČEMU?
Poljubac sam dala njemu.....


ČETVRTI PADEŽ-KOGA? ŠTO?
ON je otrov srca mog.........

PETI PADEŽ ZOVE NJEGA
Ovdje nitko nije kriv zbog njega........

ŠESTI PADEŽ-O KOME? O ČEMU?
Svima pričam baš o njemu........

SEDMI PADEŽ- S KIM? S ČIM?
Želim biti samo s njim!!!........

........
ZAKON MLADIH........
1.poljubac u ruku-prijateljstvo

2.poljubac u obraz-poštovanje

3.poljubac u čelo-čežnja

4.poljubac u rame-pohlepa

5.poljubac u vrat-strast

6.poljubac u usta-ljubav

7.tuče li djevojka mladića-ima ju pravo poljubiti

8.ugasi li djevojka mladiću šibicu-želi biti voljena

9.baci li djevojka mladiću nešto-kazna od 10 pusica

10.prije ljubljenja-zabranjeno pušenje

11.ako se sjedi-djevojka sjedi na koljenu mladića

12.ako se leži-djevojkina glava leži u ruci mladića

13.tapšanje na rastanku-sanjaj me

14.poljubac zatvorenih očiju-iskrena ljubav

15.stisak ruke-želim biti samo s tobom

16.stati na nogu-izjava ljubavi

17.čeprkati po kosi-nemogu bez tebe

18.nakašljucati se-volim te

19.staviti kažiprst u usta-zagrli me

20.staviti palac u usta-poljubi me

21.igrati se prstenom-sanjala sam te

23.gledati u oči-volim te volim te

24.šaka kao odgovor-da

25.čelo kao odgovor-ne

26.pucketati prstima-danas dobro izgledaš

27.uzme li djevojka nešto mladiću-na raspolaganju

28.grickati usne-ljubomora

29.štipanje-želim ti nešto reći

30.šmrcanje-sastanak u isto vrijeme

31.stati na pete-volim samo tebe

32.tuče li mladić djevojku-želi da bude njegova

33.plaziti jezikom-poljubi me odmah

34.poljubac od 60 pusica-nije dozvoljen

35.lagani poljubac-prijateljstvo...........................

...¤~°°~¤...

I'll kiss it and make it all better!!kiss

I may not be PERFECT, but I'm always ME!!

I am ORIGINAL, don't label me!!

Crazie for kisses!!kiss

Ashes 2 ashes
dust 2 dust
life is 2 short
so party we must!!


Love is like a box of chocolates. You never know what your gonna get!!

utorak, 23.10.2007.

smijeh...¤~NoVi BlOg~¤...smijeh

...Hello ljudiwavemah...evo ja sebi napravila novi blogsmijeh...onaj mi se više nije dalo ni pisat pa ga ja obrisala i onda mi poslje bilo žao sveg onog trudaheadbangmadblablaburninmad...pa reko idem ja sebi napraviti novi blog...i eto sad ga pravim...i neznam šta da pišem...jedino što znam je da nemam više skoro nicije adrese od bloga pa neznam kako cu vam komat dok se ne snadem...a ništ kad se cujemo na MSN-u onda cete mi dati smijeh....a neznam šta da više pišem...ima punooo toga novogsmijehcerek...hmmm....da....hehe...eto to je sve od mene za sada...
Pozz svima koje znam i koje ne znamsmijeh...a veelikaaa pusaaa Igorucerek...MATEJU:...GUSKU(ispricavam s što te nisam pozz savršeni covjece..hehe)...Nyni i njezinom Sanyu...Štefi...Suzani...Mateji iz ZG i cjelom njezinom klubu...Tei...i svim ostalim....sorry ako sam nekog zaboravila...kisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss
evo jedna slikica...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KiSsS & PoZzZ...wavekiss
VoLi VaS vAšA T!N@!!!



| Komentari (155) | Printaj | smijeh...¤~NoVi BlOg~¤...smijeh |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.