My life is different than any others...

utorak, 05.09.2006.

LOSA NAVIKA

I opet je pocela skola!!!!blablablabla pocelo je mucenje u trajanju od 10 mjeseci... meni je skola pocela jucer u 8 iako je to bio prvi dan kada smo se samo dosli ajmo to tak nazvat pozdravit, to je ipak bio onaj pocetak!!! Ovaj tjedan imam skolu ujutro , tako da sma se danas dizala u 7 i 20 da bi u 7 i 30 krenula u skolu... Kao sto sam mozda prije vec napomenula ja cesto imam zamjenu dana i noci, ali sada preko lijeta nije bilo na par dana nego sam cijelo ljeto dugo bila budna i to ja sma zapravo u 7 ujutro tek isla spavat!

Mislim da onda mozete pretpostavit kako izgleda moj dan u skoli i sta ja radim na satu... SPAVAM!!!zijev

Tolko mi ide na zivce ta skola i imam feeling koji nije svake gdine al nekako osjecam da je prebrzo sve to proslo.puknucu

Sjedit u skoli tj nije bitno sta je skola nego sjedit na jendom mjestu i ne micat se 45 minuta onda izac udahnit zraka i vratit se na jos 45 minuta mirnog sjedenja u klupi piljenja u prazno i slusanja otupjelih prica profesora, i tako 7 puta na dan ....! ajme uzas kome to treba ?? hvala al meni ne? al nitko mene ne pita pa se mogu fuckat! i onda na ovakvu moju recenicu dode poznata prica... "pa kako bi bilo da nitko od nas neide u skolu nitko nebi imao ojma o nicemu jednostavno nebi mogli niti znali nista raditi a raditi trebamo da bi nesto zaradili da bi mogli zivjeti...svi bi bili glupi!" a moj odgovor na to je " pa mozda bi tako bilo bolje!"bang

Ajde da malo popravimo dozivljaje ...napokon sam vidla svu svoju ekipu sto mi je full drago, ali jako mi fali frendica koja je pala a mogla je ucit i to se nebi dogodiloheadbang

Al dobro eto to je bilo sta se tice skole..

Inace ja jos nisam do kraja ozdravila, al ide na bolje!

A sad svima lijepo pozz&kiss i do citanja!! jopaparty
cyaaaaaaaawavemahsmokinsmijehsmijeh

05.09.2006. u 16:39 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Opis mog zivota i mene...
Da, prije tog nesto o meni...
U prvom postu ( prije godinu i nesto) ste mogli procitati kako iam kolko iam godina i tako, no neke su se stvari izmjenile.
E pa ja sam za vas ANA, iam 17 godina, slusam ma ajmo rec sve... dobro skoro sve, neda mi se nabrajat st avolim sta ne, jer ni samaneznam i eto , mislim da je dosta :)
Evo par mojih slikica!
Ovo je jedna novija s kratkom kosom :)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
JA
Image Hosted by ImageShack.us

i moj pogled... :)
Image Hosted by ImageShack.us

osmijeh :)
Image Hosted by ImageShack.us

metallic...
Image Hosted by ImageShack.us

negative me :)
Image Hosted by ImageShack.us

dobro i zlo :) ja i... opet ja :)
Image Hosted by ImageShack.us

milja za onog tko pogodi o cem razmisljam :)))
Image Hosted by ImageShack.us


AAmbitious
NNatural
AAppealing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com
AAmorous
NNew
AAwkward
MMisunderstood
AAppealing
RRelaxed
IIdeal
JJoyful
AAccurate

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

evo nesto slikica


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


A evo i nekih slika s mora...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

evo nekih slatkih slicica...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us