My life is different than any others...

utorak, 01.08.2006.

E da...

Evo sjetila sam se ovih dana , svog dragog, dragog, malog labradorcica koji je uginuo prije godinu dana. Bilo je to sve u roku 5 dana, no da ispricam pocetak price...
bilo je to na kraj ljeta kad sam ja sa svojim frendicama bila vani , slucajno bas ispred zgrade ( prije dvije godine) i kad tamo dolazi moj tata i u rukama drzi neku kutiju od sladoleda al manju od onog grandisima....full malu. otkljucava vrata ulaza a ja se zaderem da ga pozdravim jer me nije skuzio... pozdravi i on mene i zove me da dodem. Ja reko mozda je kupio sladoled pa kao da si uzmem nisam ni ja imala bas neku viziju sta bi moglo bit...dodem ja do njega a kad tamo on u rukma drzi kutiju od sladoleda u kojoj je neka sžcarapa i neko stvorenje u njoj... ja pogledam tatu a ona se smije i govori pogle..ja reko sta je to tata, a on meni simje se i kao pa pogledaj, ja rkeo kaj mis? on kaze ma nije pas je! kad ja malo bolje pogledam a ono stvarno mali labradorcic star ma brijem jedan dan...Trcim ja do gore stepenicama i drzim ga u rukama , dolazim do mame a ona sta je to mici to od mene jer moja mama ne voli miseve hrcke i to:)) ja reko mama toje mali pas mama meni daj nemoj me zezat. a znate kak je bio mali ma strasno ma jedan dan star pa to je nista oke su mu jos bile zatvorene... a da zapravo moj tata ga je naso negdje kraj neke klupice nekto ga je ostavio.. i pocela briga o njemu ko o nekoj maloj benžbici dudica i to ona djecja igracka jer mu je prava bila prevelika, i pazi mazi. I nama cudno da on svaki put kad jede vise ljuje okolo nego sta proguta, e onda smo se poceli brinut da ne umre od gladi jer je bio tako maliiii moja mama je dezurala spavao je u maloj kosarici kraj nje u krevetu smao da ne umre!trebalo ga je hraniti svakih 20 minuta a plakao je ko mala beba! :) a kakva je tek bila njeogva reakcija kad je lego na tatinu jastucnicu koja je valjda imala mirisi po njemu a on ga je ipak spasio i on je to znao osjecao, odmah bi se zavalio na nju iako ni onda nije jos oci otvorio odmah bi cvilio kao da ga je zvao.... i tako raso je on i sa jedno 4 mjeseca smo mi skuzili da ima urodenu manu i da su ga vjerjatno zbog toga odbacili da ga nemoraju ubiti... imao je razrezano nepce. vjerojatno su mu u tih devet mjeseci sve bakterije ulazile kroz to . tako mi ga je zao. sjecam se kad je tata rkeo da ce ga odvest kod jedne laradorice da ga hrani okja je imala mlade pa da i on jede majcino mlijeko no ja i sestra ko da smo znale da b ga tamo ostavio, plakale smo ko kisen godine tolko da se moja sestra pocela gusiti, i ode moj tata... ja sam mislila da gotovo da se nece vise vratiti i za jedno pola sata dolazi tata... vratio ga je ! ja i sestra smo ga mazile jedno 3 sata ismo prestale kolko smo se bojaleda ga vise necemo vidjet. i tako prije godinu dana u 6 mjesecu on je dobio neku crijevnu virozu sto bi dovjek pomislio ok ozdravit ce... no on nije povracao je po cijele dane ... i u roku od pet dana on je uginuo... ma nije crijevna viroza samo kriva bilo je vjerojatno jos nesto a ponajvise to jadno nepce...najgore od svega je to kad su tata i sestra njega odnijeli kao na infuziju ja sma se nadala da ce sve bit ok i otisla sam u grad s frendicama... bojala sma se al opet mislila sam bit ce sve ok moze on to...i zovem ja iz grada sestru ona se javi i place....meni je sve bilo jasno mrak mi je pao na oci...i samo je placuci rekla : " nema ga vise, uginuo je "....ja sam odmah nazvala tatu da dode po mene jer je meni tesko i nemogu tramvajem doma....tata je doso po mene i odveo me doma a opis kad sma dosla doma a njega vise nema ma to se nemoze ni opisat ... i pomirit se s itm da ga vise nikad neces vidjet ...da ga vise nikad necu moc podragat, da vise ikad necu vidjet okice male , meni je bilo uzasno i sad mi je kad se sijetim tog i njega sto je jako cesto. eto oprostite ako sam nesto krivo napisala ali meni su oci skroz pune suza i sve mi je mutno ...:)))) eto nebi htijela da se vama takvo sto dogodi jer je uzasno... eto kakva sam ja prvo ne pisem postove nekih dva tijedna i onda napisem post koji se neda nikom citat kad ga vidi kolko je dugacak :) al eto morala sam jer sam ga se bas sijetila...no dobro pozdrav svima ostavljajte mi ko9mentare i eto do iduceg posta ciaooo , kisss!!!

01.08.2006. u 15:27 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Opis mog zivota i mene...
Da, prije tog nesto o meni...
U prvom postu ( prije godinu i nesto) ste mogli procitati kako iam kolko iam godina i tako, no neke su se stvari izmjenile.
E pa ja sam za vas ANA, iam 17 godina, slusam ma ajmo rec sve... dobro skoro sve, neda mi se nabrajat st avolim sta ne, jer ni samaneznam i eto , mislim da je dosta :)
Evo par mojih slikica!
Ovo je jedna novija s kratkom kosom :)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
JA
Image Hosted by ImageShack.us

i moj pogled... :)
Image Hosted by ImageShack.us

osmijeh :)
Image Hosted by ImageShack.us

metallic...
Image Hosted by ImageShack.us

negative me :)
Image Hosted by ImageShack.us

dobro i zlo :) ja i... opet ja :)
Image Hosted by ImageShack.us

milja za onog tko pogodi o cem razmisljam :)))
Image Hosted by ImageShack.us


AAmbitious
NNatural
AAppealing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com
AAmorous
NNew
AAwkward
MMisunderstood
AAppealing
RRelaxed
IIdeal
JJoyful
AAccurate

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

evo nesto slikica


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


A evo i nekih slika s mora...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

evo nekih slatkih slicica...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us