informacije, najave, akcije, radovi u toku...

uskoro: ugradnja sobnih vrata
Početak bloga!


Glazure

07.08.2007., utorak

Nakon kratke ljetne pauze nastavljaju se radovi. Dočekali smo i tu glazuru. Bilo je svakakvih kombinacija koje su se protegle zadnjih valjda dva mjeseca ali ni jedna nije urodila plodom, kak se to već kaže. Mislio sam ja kupiti majterijal (cement, pijesak i vlakna) i pozvati neke "poznate" da mi to naprave. No ispalo je da se malo boje podnog grijanja a malo im se ne radi tako mala površina jer su svi u većem poslu. Uglavnom, jedna ekipa ima za napraviti 5000 m2, druga 10000 m2 a mojih 170m2 svi mogu ubaciti u jedan dan, no nikako da netko stvarno i ubaci moju glazuru. I tako je prošlo vrijeme, i kaže mi žena, sutra ja kupujem oglasnik i zovem!

Cijene iz oglasnika

Vjerojatno će vas zanimati naša iskustva iz oglasnika. Cijene koje smo tako "dobili" kreću se u okviru 55 - 65kn za m2, za 5cm glazure i bez stiropora tu je rad i materijal. Nas opcija sa stiroporom nije zanimala jer smo ga već imali postavljenog u sklopu podnog grijanja. Zato na ove cijene treba još dodati i cijenu stiropora koja i nije tako mala kako se čini u početku a treba ga još i postaviti. Odluku prepuštam vama, no razmislite si da sami postavite stiropor jer ćete tako uštedjeti. Stiropor mora biti barem 20kg/m3, neka "normalna" debljina je 5cm a po rubovima (do zida) se stavlja ili diletacijska traka ili stiropor 1cm debljine. Ja sam sam tako postavio jednu sobu u podrumu. Kad već pišem o tome, na takav stiropor se prije glazure stavlja građevinska folija (malo deblji najlon) jer ga navodno glazura "pojede". Na ovaj za podno grijanje se to ne stavlja i taj je očito otporan na to "izjedanje". Ne pitajte me o tim detaljima, samo prenosim kako pričaju majstori.
Firma koja je nama radila je došla preko one ekipe koju sam spomenuo na početku teksta, oni zbog onih 5000 m2 nisu mogli ali su dali broj nekim svojim poznatima i ti su nam radili glazure. Njihova cijena je bila 60kn/m2 za 5cm glazure no kod nas je bilo teško odrediti koliko zapravo cm imamo. 5 cm ako se mjeri od vrha čepa (na stiroporu, čepovi drže cijevi podnog grijanja) a sam čep je 2cm visok tako da je na nekim mjestima potrebno staviti i 7cm glazure da bi od vrha čepa ostao sloj od 5cm. Uglavnom rekli smo da ćemo to računati kao 6cm glazure i cijena za to je bila (u našem slučaju) 63 kn /m2.

Radovi

Slika najbolje govori kako to oni rade. Jedan radnik vani na stroju ubacuje pijesak, cement, vlakna i vodu. Stroj to miješa i kroz cijev gurne do mjesta gdje se zalijeva glazura. U našem slučaju, kod podnog grijanja dodaje se još i neki aditiv u vodu. Pitam ja radnika zašto ne uzme cijev, ne skine onu "posudu" na kraju cijevi i tako šprica gdje mu je potrebno. E pa zato što stroj to druka na 25 bara i što se još nije rodio onaj koji može držati tu cijev pod tim pritiskom. Osim toga glazure bi bilo po zidovima a prozori bi bili razbijeni. Tako da oni moraju s lopatom pobacati glazuru po prostoriji. Kod podnog grijanja to je i dobro jer su oni prvo zapunili sloj glazure između čepova i cijevi a tek kasnije radili gornji sloj.
Dok jedan radnik razbacuje glazuru majstor ravna. Ja sam mislio da onaj tzv. helikopter služi za niveliranje i ravnanje. Očito nije tako. Taj helikopter (na idućim slikama) služi za zaglađivanje a majstor i njegova vještina i iskustvno su ključni za niveliranje. I to na stari način, s letvom - vaservagom. Prije ove faze po zidovima su nacrtali nivo od 1m koji je određen prema nekoj referentnoj točki na cijeloj etaži. Kod nas su to ulazna vrata jer ispod njih mora ostati prostor za gotov pod. Mi smo ostavili 2cm ispod vrata i računamo da će nam to biti dosta za pločice i ljepilo.
Nakon što je glazura postavljena i iznivelirana slijedi površinsko zaglađivanje. To radi taj helikopter. Čak i poslije toga majstor uzme gletalicu i ručno doradi površine koje nisu zaglađene strojem, npr. kuteve prostorija.
Ako me sad pitate kako to izgleda, mogu reći zasad odlično no još nisam hodao jer se suši. Kažu može se hodati za 2 dana. Tek tada ću dobiti pravi osjećaj, kažem ovako s vrata, nemam zamjerke. Pitao sam koliko se treba sušiti za postavljanje pločica: - 4 dana a za parket (mi ga nećemo imati) 1 tjedan na svaki centimetar glazure. No ovo su brojke koje važe sad po ljeti. Prije postavljanja parketa ionako je potrebno izmjeriti vlažnost glazure.
  • znaci ako su mi glazure 15 cm (sa stiroporom) onda je to 15 tjedana susenja glazura ? Ili se ne broji stiropor ?

    NY (09.08.2007. 08:03)

  • Kad planirate krenuti sa fasadom, i za koju si se varijantu na kraju odlučio?

    Boris (09.08.2007. 11:35)

  • NY - ne, mislim da se računaju centimetri bez stiropora
    Boris - o fasadi lagano razmišljamo i spremamo se početi skupljati ponude

    codegun (09.08.2007. 11:46)

  • jedno pitanje,
    Koliko ti je velika kotlovnica- ono kada bi uzeo sve te dijelove koliku tlocrtnu površinu ti zauzima plamenik i sve ostale stvari?

    demosten (09.08.2007. 20:19)

  • tražim arhitekta ili nekog vezanog za nacrte plina,vode,struje itd. za građevinsku dozvolu,molim pomoć već me odugovlače 2mj.nemam živaca a ni vremena moram ići u gradnju prije zime..unaprijed zahvaljujem na bilo kakvoj pomoći

    dovla (09.08.2007. 21:50)

  • Dovla, mislim, iz vlastitog iskustva, da bi bilo najbolje da pričekaš ovaj novi zakon gdje ti više neće trebati građevinska jer bi se ovako mogao načekati.

    L profil (10.08.2007. 08:21)

  • demonsten - kotlovnica je više orijentirana vertikalno a ne tlocrtno, hoču reći da će sve biti manje više montirano na zid. Pitao sam jednom majstora i ako se ne varam rekao je da će sve zauzeti do 2 m2. Najveći je spremnik tople vode, on nije na zidu nego na podu, sad onako po sijećanju mogu reći da je to kanta fi 60 i 1m visine. Sam kondenzacijski bojler (trebao bi biti Buderus GB112) je iznenađujuće mali s obzirom na snagu od 30 kW. Recimo da je (opet po sijećanju) to kutija širine 50cm x 60cm visine x 30cm dubine. Tu je još okolo nešto pumpi, ventila i prateće tehnike. Od ostalih stvari još se istiću expanzione posude no ni one nisu velike.
    O svemu više - uskoro.
    dovla - nisam siguran da li sam te razumio, ako imaš arhitekta koji ti radi projekt tada taj isti jedini može ovlastiti svoje kooperante-projektante da ti u sklopu glavnog projekta naprave plin, vodu, struju ... Glavni projekt mora objediniti sve te zasebne projekte i nisam siguran da li možeš to ti dati raditi na razne strane. Promijeni arhitekta ako nisi zadovoljan, nisu mu valjda već platio (ili platila)? Ovo pričam kako je bilo u mojem slučaju no sad se spominje onaj novi zakon koji će omogućiti da se obiteljske kuće rade bez građevinske dozvole i taj dio ne poznam.

    codegun (10.08.2007. 08:34)

  • Moram priznati, da ako je projekt još u fazi izrade, vrlo optimistično zakopati lopatu prije zime,

    bar iz mog iskustva.

    Sretno

    Goran (10.08.2007. 16:43)

  • koliko sam ja čuo svi ti papiri će biti potrebni ali će se zaobići uvjeti gradnje i lokacijska tako da će ova zadnja hrpa papira glavni projekt sve riješavati(nemoguće je da tražiš dozvolu za nacrt na salveti ili ono sam sam projektirao,crtao itd..) arhitekt je započeo prije 2mj. a obećano je da se riješava komplet za 10-ak dana i sad sam ja sa pola papira zavučen(nezgodan položaj nisam riješio ništa a vrijeme je prošlo najrađe bi ga u...) a gradio bi prije zime jer imam ugovor sa izvođačima da im platim tj. da svršimo priču do kraja godine...

    dovla (12.08.2007. 15:55)

  • Znaci 63 kn ti je cijena ruke i materijal (beton). Inace odlican blog. Ija sam u izgradnji sad sam na PVC. Pozdrav

    Nevio (12.08.2007. 19:26)

  • ja sam glazuru platila sa svime 60 kn/m2
    ruke i materijal uključujući stiropor 3 cm, folija i beton 5 cm, i vlakna naravno
    na kraju isto zagladili sa helikopterom, glatko kao zrcalo
    ako koga zanima nek se javi

    anaf (20.08.2007. 15:32)

  • pozdrav
    evo pratim post od pocetaka i mogu reci sve pohvale...
    samo mi se cini da se glazura susi 1cm jedan mjesec a ne tjedan ako je u pitanju postavljenje parketa...

    Bilje-gradnja kuce (23.08.2007. 14:46)

  • Codegun, pošto vidim da nisi stavljao pocinčanu mrežu za glazure jesu li ti stavili vlakna? Zna li netko nešto više o tome, kad mreža a kad vlakna ili je svejedno? Koja opterečenja podnosi koje rješenje?
    Anaf - kad je to bilo rađeno i gdje za 60 kn/m2 za sve (jel sigurno 5 cm debljina glazure?) Čini mi se vrlo povoljno.
    Pozdrav
    Mario

    Mario (23.08.2007. 14:52)

  • što se sušenja tiče siguran sam da sam dobro prenio ono što su meni rekli ali ne ulazim u raspravu da li je to točno. Uglavnom bila je napomena da to 1cm = 1tjedan važi sad po ljeti.
    U glazuru su stavljali vlakna i mislim da se to tako danas radi a mreže su izbačene ili se stavljaju gdje su veća opterečenja. Meni su npr. malo mreže stavili na mjesto gdje će doći kamin.

    codegun (23.08.2007. 15:01)

  • glazuru sam radila sad nedavno u 7. mjesecu 2007, firma se zove zovko glazure mob.098 479 817 g. Denis. Decki su bili brzi i jako sam zadovoljna napravljenim
    3 cm stiropora i 5 cm glazure, sve skupa 8 cm

    anaf (24.08.2007. 15:12)

  • Bok Code, imam pitanje vezano uz podno ali i glazuru. Naime, meni u projektu ne stoji podno grijanje, nego klasično, pa me zanima da li može biti problema ako odlučim staviti podno grijanje a debljina predviđena za pod ispadne premala. Da li bih trebala odmah prilikom gradnje reći majstorima neka povećaju visinu predviđenu za podno i glazure, da li oni to uopće i mogu, što misliš? Nekako sam se u posljednje vrijeme jako zagrijala za podno grijanje pa sve više razmišljam o tome.
    Hvala ti

    Renata (27.08.2007. 11:17)

  • Definitivno je visina ukupne glazure viša za podno grijanje nego kada ga nema. Ide minimalno 2 cm stiropora ispod cijevi (preporučljivo 4-5cm pogotovo ako je ispod prostorije zemlja ili negrijani prostor). Cijevi imaju visinu cca 15 - 20mm a mislim da ni sama glazura ne smije biti tanja od 3 cm, dakle sve skupa cca 10cm.

    Goran (27.08.2007. 12:07)

  • Znači da treba prilikom gradnje reći majstoru kako da napravi? Da li to majstor uopće može a da se ne naruši nešto u projektu? Npr. svjetla visina zidova je 260 cm i tu visinu ne bih željela smanjivati.

    Renata (27.08.2007. 12:26)

  • ja se baš ne bi složio s ovim što je Goran rekao, u mom slučaju visina glazure se zbog podnog grijanja povečala najviše 2cm a možda ni toliko. Kao što ste vidli stiropor za podno grijanje ima rastere između kojih idu cijevi tako da su one zapravo u razini sa stiroporom. Debljina mojeg stiropora je oko 4cm bez cijevi a oni čepovi idu još oko 2cm gore.
    Što se mene tiče mislim da ne trebaš posebno brinuti o svijetloj visini čak iako se kasnije odlučiš staviti podno grijanje. U gradnji možeš etažu povisiti za recimo 5cm i to nitko ne bi trebao skužiti. Jedino pazi kad ugrađuješ npr. ulazna vrata ako idu prije glazure. Ako uzmeš nekog monstruma kao ja, moraš znati da li češ imati podno grijanje i točno kakav pod jer glazura mora ostaviti dovoljno prostora za gotov pod između površine glazure i ulaznih vrata.

    codegun (27.08.2007. 13:18)

  • Ok Code,

    i kolika je onda visina gotove glazure sa stiroporom?
    Po ovome 4cm stiropora +2cm čepovi (u međuprostor dođu cijevi) a i u tekstu si napisao " ......5 cm ako se mjeri od vrha čepa (na stiroporu, čepovi drže cijevi podnog grijanja) a sam čep je 2cm visok tako da je na nekim mjestima potrebno staviti i 7cm glazure da bi od vrha čepa ostao sloj od 5cm. "

    Dakle ako sam dobro sračunao 11cm, što nije ne zanmemarivo ako si npr. računao sa 6-7cm, zar ne :)

    Goran (27.08.2007. 15:17)

  • Evo da se malo i dopunim, ovo što code kaže stoji no ako imaš standardizirane otvore (vrata) a majstor (zidar) ne zna da ćeš imati podno (ne uračuna kod izrade nadvoja) možeš računati da će ti otvori biti manji za tu razliku u glazuri (čitaj ne standardni, čitaj skuplji cca 30% - škola koju sam na žalost i sam platio :( )

    Dakle sve treba znati daleko prije same ugradnje (pa čak i dimenzije vrata koje ćeš ugrađivati), za vrijeme zidanja itd. ima puno takvih sitnica koje čovjek nauči na skuplj način :( :)

    Goran (27.08.2007. 19:59)

  • da, ja imam 11 cm glazure (4 + 2 + 5) a uglavnom sam čuo da ljudi stavljaju 5 + 5cm i zbog toga smatram da taj 1cm više kod mene (ili kod nje) nebi trebao igrati ulogu.

    codegun (28.08.2007. 08:42)

  • Možda je tako no konkretno u mom projektu je bilo predviđeno 2cm stiropora, tako da svakako nije na odmet provjeriti sve činjenice da poslije ne bi bilo kasno :(

    Goran (28.08.2007. 10:27)

  • Bok! Mošeš li mi dati kontak od čovjeka koji ti je radio dovode i odvode i ako sam dobro shvatio i podno grijanje?

    Renato (03.09.2007. 10:06)

  • Renato, pošalji mi mail da ti negdje mogu poslati broj

    codegun (03.09.2007. 11:07)

  • Evo, može na rbarbaric1*MAKNI OVO*@yahoo.com

    Renato (03.09.2007. 14:20)

  • Jedan - 2 cm stiropora je definitivno premalo, bilo da se radi o podu prizemlja (dakle prema zemlji ili podrumu) jer je 2 cm premala toplinska izolacija, bilo da se radi o podu izneđu katova jer je 2 cm stropora skoro nikakva zvučna izolacija, treba staviti barem 5 cm.

    graditelj-zg (05.09.2007. 16:47)

  • Ma sve je to ok, nisam niti rekao da je 2 cm stiropora dovoljna toplinska izolacija (prema zemlji), između katova ne vidim razlog zašto 2 cm ne bi bilo dosta ako se griju svi prostori, a što se tiče zvučne izolacije tu baš nisam siguran da li je stiropor pravi materijal, možda ima neki veći meštar da to malo prokomentira.

    Moj naglasak je samo bio da treba vidjeti što je u projektu, znati što hoćeš i to jednoznačno komunicirati izvođačima inače banana ....

    Goran (05.09.2007. 21:36)

  • evo ako mogu da vam pomognem oko susenja estriha ( glazure), ja sam se bavio
    isusivanjem zgrada u Njemackoj i znam da cementna glazura treba imati 2% rest vlage da bi se mogao postavljati parket ili plocice i to pogotovo kod podnog grijanja,a fliesestrich mora imati 0,5% rest vlage ,da nebi doslo do pucanja glazure ili odvajanja i pucanja plocica. Nadalje mora se strogo paziti da plocice i cokla nemaju nigdje niti minimalnog dodira radi prenosa zvuka jer ako se imalo dodiruju prenosi se zvuk. Isusivanje glazure se moze vrsiti sa uredjajima za isusivanje i postotak vlage se postigne negdje za 14-16 dana, ili jednostavno prirodno ( otvoreni prozori) gdje susenje traje oko 5-6 tjedana. Eto toliko ako sam malo mogao pomoci, Niko

    Nikola Djido (07.09.2007. 12:03)

  • Da,slažem se da stiropor nije pravi materijal za zvučnu izolaciju, ima lošta svojstva zvučne izolacije,ali se najčešće primjenjuje zbog jednostavnosti primjene i cjene. Puno je bolji tvrdi tervol za plivajuće podove aili je skuplji,a i problematičan zato jer se ne smije smočiti pa treba paziti da se ne probije pvc folija.
    postoji sada novi materijal na tržištu, TERMOSILENT,navodno ima najbolja svojsta glede izolacije od buke,a toplinska kao stiropor,i ne smeta mu vlaga, samo se još treba dokazati u praksi.

    ako se već koristi stiropor,trebalo bi koristiti elastificirani stiropor,koji je namjenjen baš za plivajuće estrihe.

    graditelj-zg (07.09.2007. 14:26)

  • treba paziti da se u prizemlju stiropor ne postavi direktno na bitumenski traku ili neki drugi bitumenski proizvod,jer u dodiru sa bitumenom nestaje.

    graditelj-zg (07.09.2007. 14:28)

  • graditelj-zg, ajde ti meni reci jednu stvar. Spremam se uzeti brener i hidroizolirati terasu. Tamo još nisam stavio glazuru. Na bitumen ide najlon, pa na njega stiropor pa opet najlon (staviti ću 3cm stiropora jer je ispod stambeni prostor). Da li se taj stiropor s nečim treba nekako učvrstiti. Mislim si, mogao bi cijelu glazuru dići i baciti je kad ne bi bila toliko teška. Da li se za slučaj potresa i ima li to smisla, stiropor na terasama nekako veže za podlogu? Unutra glazura ne može nikamao jer je omeđena zidovima, ali na recimo balkonu slobodno šeće u slučaju potresa!?

    codegun (07.09.2007. 14:44)

  • Postavio si zanimljivo pitanje s kojim se još nisam susreo, danas ionako većina balkona nema klasičnu ogradu, nego je ograda betonski zid, pa je opet glazura omeđena zidovima.
    Nije stvar samo u vezivanju stiropora s podlogom,trebalo bi nekako povezati glazuru sa podlogom ili zidom da se nemože micati,ali stvarnio neznam kako.

    jedino ti nikako nebi preporučio da staviš običan stiropor nego ekstrudirani polistiren (plavi ili rozi,ovisi koji je proizvođač,i to onaj namjenjen za obrnute ravne krovove).

    Teoretski, mogao bi toplinsku izolaciju staviti iznutra,tj ispod ploče,ali to ima niz loših svojstava.

    graditelj-zg (10.09.2007. 15:44)

  • zašto po tebi nije dobar običan stiropor za glazure? Zašto plavi ili rozi?

    codegun (11.09.2007. 08:29)

  • Pohvala blogu u svakom pogledu. Tražila sam informacije za geomehanički elaborat, a našla ovo.. Nas za tri bušotine traže 12000 kn, a ako se ne varam vaša informacija je bila cca 500 €.
    Čini mi se velika razlika??

    Krenuli smo u avanturu izgradnje obiteljske kuće, naime trenutno čekamo lokacijsku, ali obzirom da se bliži 01.10. još uvijek nemamo pouzdanu informaciju što je bolje ići po novom ili starom...

    Imamo problema i sa lokacijskom jer smo u svom aranžmanu dali izraditi 3D i moram priznati da nam se nije svidjelo isto što smo i kod nacrta rekli arhitektu-njegov odgovor je bio to ćemo u hodu. Sad kaže da nema izmjena u nacrtu nakon što se preda zahtjev, pa da će napraviti izmjene, pa ponovo preda izmjene koje nismo dogovorili itd...

    Uranela (13.09.2007. 17:27)

  • Geomehanički elaborat možda nije neophodan. Negdje se traži a negdje ne. Ako se rade bušotine tada se dobiva realna slika tla i to bih preporučio pogotovo ako se radi o zahtjevnom objektu, npr. velika površina razvedenog tlocrta.
    Ovo što sam ja radio za 500€ je bio izlazak na teren, malo pregleda iskopane zemlje, malo razgovora i to je to.
    Mislim da lokacijska dozvola treba jedino odrediti smještaj objekta na parceli i vanjske gabarite. Unutarnji raspored je potrebno definirati u glavnom projektu. Ja bih na vašem mjestu ipak čekao 1.10. pa vidio onda.

    codegun (14.09.2007. 09:18)

  • Nešto si stao sa radovima? Kakvi su planovi za dalje?

    Kad ide fasada?
    Jesi šta razmišljao o Baumitovom Open Plus sistemu? Nekako me privukla informacija o odličnoj paropropusnosti

    Pero (15.09.2007. 09:52)

  • Obični stiropor nije dobar za glazure na balkonu i u podu prizemlja jer u doticaju sa butumenom nestaje,a i nije vlagootporan (na balkonu). slobodno ga možeš staviti između katova,jedino nema baš neku veliku izolaciju od buke,

    graditelj-zg (15.09.2007. 14:36)

  • Pozdrav prijatelju,vidim radovi dobro napreduje,sve najbolje

    GUŠTANJE (16.09.2007. 21:37)

  • Pero - trenutno pregovaramo za fasadu. Od Baumita sam odustao jer nemaju boju koju želimo. U silikatu nažalost nitko nema takvu boju pa ćemo staviti akrilnu. Open Plus sustav je dosta skuplji pa ga nisam ni razmatrao.
    Guštanje - pozdrav i tebi i dobar tek!

    codegun (17.09.2007. 09:58)

  • Kako se kreću cijene za 10cm?

    Pero (17.09.2007. 16:49)

  • cijene su od 210 - 230 kn, no na cijenu jako utiče izbor vrste i boje fasade. Najskuplja je silikonska, pa xiloxan, onda su silikat i akrilat otprilike isti (i cijenom i kvalitetom) pa sve ostalo.

    codegun (18.09.2007. 08:49)

  • Pitanje za codeugon-a cijena kvadrata fasade od 210-230 je li uključeno sve i skela?

    bob-graditelj (19.09.2007. 14:28)

  • bob-graditelj - molim te nemoj ostavljati link na svoj blog u komentarima, ako budem smatrao da je tvoj blog zanimljiv uvrstiti ću ga u linkove.
    U cijeni za fasadu koju sam naveo je sve, materijal, rad i skela.

    codegun (19.09.2007. 14:29)

  • Zanima me slijedece:
    1. Kako racunaju povrsinu za fasadu ? Naime, da li bas tocno racunaju povrsinu vanjskih zidova bez prozora ili sve moras platiti kao da nema prozora i u potkrovlju nagiba krova ?
    2. Da li si saznao koliko im otprilike vremena treba za postavljanje fasade, bas od pocetka do kraja svih radova ?

    dxer (22.09.2007. 09:38)

  • Gospodo!
    Vidio sam ovu stranicu sasvim slucajno i vidio neke nelogicnosti.
    Kao prvo plivajuca glazura nesmije biti tanja od 65 mm (suha glazura)
    Tekuca plivajuca glazura nesmije biti tanja od 45mm
    Ovo se odnosi na glazure sa podnim grijanjem.

    Bodenleger (22.09.2007. 21:45)

  • Svaka čast, Code! Pratim tvoj blog od početka, a tek sam u fazi plaćanja doprinosa za građ.
    dozvolu. Već do sada mi je zbog tvog bloga ostalo poprilično love u džepu.

    TRIANGLE (04.11.2007. 23:36)

  • Kao prvo da kažem, BOG ti je ODLIĆAN i samo nastavi tako dalje .
    Pošto sam i ja trenutno u građevinskim radovima do grla, hvala ti što iznosiš sve ove detalje na svom blogu od velike su pomoći.

    tdado (31.12.2007. 13:58)

  • Bok,

    Ak nije problem da mi posaljes na privat mail podatke o izvodjacu podnog grijanja. santerior@gmail.com.makni
    Inace stvarno se trudis sve nam lijepo prikazati. Hvala.

    santerior (02.01.2008. 21:08)

  • Fora je blog, kad bi i u drugim stvarima imali ovakav protok informacija svima bi nam bilo bolje. Imam jedan komentar u vezi stiropora, stalno svi napominju kako je stiropor odlična toplinska, a loša zvučna izolacija. To je točno no to ne vrijedi za plivajući pod. Stiropor kod plivajućeg poda ima ulogu sprečavanja nastanka tzv. zvučnog mosta između glazure i konstrukcije i okolnih zidova tako da je neusporediva situacija između 2 cm stiropora ispod glazure i situacija bez stiropora, a jako su male razlike između 2cm i 5cm je ponavljam njegova uloga u plivajućem podu nije da bude zvučni izolator već da prekine zvučni most.

    vax (10.01.2008. 11:58)

  • Svaka cast!!!

    lola (24.01.2008. 11:48)

  • BOG ! Ja isto postavljam podno grijanje i majstor za strojno žbukanje me pita za ravnanje podova (strojno)14eura .meni se čini puno molim za vaš komentar.

    luna (07.03.2008. 09:58)

  • We are an experienced and professional Guild Wars 2 Gold sale team.Enough Cheap Guild Wars 2 Gold in stock ensures delivered.Buy Guild Wars 2 Gold from the trusted Guild Wars 2 Gold For Sale retailer.Buy Cheap Guild Wars 2 Gold safe from Guildwars2goldforsale.com is a perfect choice to save time and energy.

    longya1@hotmail.co.uk (26.09.2012. 11:12)




  • Zagreb danas


    Zagreb sutra


    DNEVNIK.hr10Nakon prijave pratite svoje najdraĹľe blogere i kreirajte vlastite liste blogera!Naslovnica