The Treasury https://blog.dnevnik.hr/a1treasury

nedjelja, 14.02.2016.

Vjerujem u ljubav

Iako sam trenutno ranjena i boli me, umirem od ljubomore gledajući kako on nosi ruže drugoj (bez obzira što sam ja njega odbila, i to s jako dobrim razlogom, i opet bih kada bi ponovio isto), iako već dugo ne mogu uz nekoga naći mir, jer još uvijek tražim svoju srodnu dušu (nadam se mi nije promaknuo wink), vjerujem u ljubav i volim osjećaj zaljubljenosti.

Htjela sam nešto danas napisati o tome, ali sam našla na Facebooku tekst koji je to rekao bolje nego što bih ja. Prenosim ga, zato, uz dopuštenje autorice, od riječi do riječi.



Bolje da danas ne čitam tuđe statuse... Toliko gorčine i cinizma da boli... Pa dobro, ljudi, što vam je?!
Svi oni koji su protiv Valentinovog jer su solo... Zar je trenutni ljubavni status jedino što vas opisuje? Što je s ljubavi prema životu, svijetu oko sebe, svojima najdražima i konačno, sebi samom? Nemojte izgubiti vjeru u ljubav, od nje smo satkani!
Svi oni koji se furaju na komercijalu ovog praznika i priče "volim svaki dan, ne samo danas"... Ponavljam se, znam, ali i vi pa nema veze... Živite i svaki dan od rođenja pa opet slavite rođendane, a tako i sve ono što ima "svoj dan" ili je godišnjica nečega.
Valentinovo je godišnjica kojom slavimo čovjeka koji je vjerovao u ljubav i koji je ljubav stavio ispred torture straha, a samim time, slavimo vjeru u ljubav i ljubav samu.
Zato, okanite se negativnosti... Slavite ljubav!


Što više reći? Slavimo ljubav! kiss

14.02.2016. u 17:58 • 11 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno.

  veljača, 2016  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29            

Veljača 2016 (8)

Opis bloga

Linkovi