The Treasury https://blog.dnevnik.hr/a1treasury

utorak, 02.02.2016.

Što je najteže?

Teško je čovjeku kad mora birati između dvije, naizgled neprihvatljive opcije. Ako si u takvoj situaciji, onda znači da te netko sili na to. Nazovimo "to" pravim imenom: ucjena.

Da, nije ucjena samo situacija u kojoj netko skupo kupuje šutnju. Ucjena je i kad ti se nametne obveza izbora bez prava na kompromis i prilagodbu.

Najteže je čovjeku kad je pritom prisiljen otrgnuti nešto od srca. Boli. Krvari. Peče.
Ipak, zaraste. Brzo ili sporo, ovako ili onako, ali zaraste.

Nemjerljivo je teško kad ta ista ucjena dolazi od ljubljene osobe. Nije bitno što kaže glava, što želi srce, što nam savjetuje intuicija, a što ljudi oko nas... Odlučiti je teško. I teže. Nemoguće. Pokušaš li pratiti srce, boli i trga. Pokušaš li pratiti logiku, boli i trga. Nemoguće je smireno reći: "Ako je to tražio, ionako me ne zaslužuje." Znaš da je tako, ali - budimo iskreni, u ljubavi nema kalkulacije. Pokušaš li razbiti elemente ili podijeliti nedjeljivo, jedini mogući rezultat je apsolutna nula.

Našla sam se u takvoj situaciji i da vam pravo kažem, mislila sam da će mi se srce raspuknuti... ali nije. Bol je bila toliko jaka da se samo zgrčilo i počelo živjeti neki svoj život. No, bol se potom proširila na druge organe i niz kičmu, razlila se po cijelom tijelu, izazvala vrućicu i sabila se u pleksus odakle šalje totalno neobične signale cijelom tijelu. Začudo, samo mi je glava ostala netaknuta, a misli bistre... No iskreno, nije mi to baš pomoglo. Zbog toga sam bila svjesnija svega što mi se događa i bol je bila snažnija.

Nekako sam preživjela noć, ujutro sam se sabrala i nazvala ga da mu priopćim svoju odluku. Kao da to i jest izbor; kad je druga opcija nemoguća. Nadala sam se da će mi dati još neki odmak, da će mu biti žao, da će ova priča dobiti neki neočekivani razvoj... Samo je kratko rekao: "U redu." Možda je tako i bolje, kratko i brzo, kao kad se skida flaster.

Nakon završetka razgovora, gledala sam još par trenutaka u mobitel, a onda sam nabacila osmijeh na lice da ljudi oko mene ne vide što se iza tog osmijeha događa.

Otrgnula sam velik dio srca, boli neizmjerno, ali učinila sam to u skladu sa svojom savješću i znam da će bol jednog dana proći. Nadam se, samo, da ću jednog dana, kad za to dođe vrijeme, imati snage vjerovati onome tko moje povjerenje zaslužuje...


Blackmail is an ugly word ... because it forces us to choose between two unacceptable options.
Ucjena je ružna riječ... jer te tjera na biranje između dvije neprihvatljive opcije.


02.02.2016. u 18:09 • 19 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno.

  veljača, 2016  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29            

Veljača 2016 (8)

Opis bloga

Linkovi