< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Listopad 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

"...."

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

->Sanja Balac
->26.01.1990.
->vodenjak
->2.c-rudarske škole u wž-u
->msn:sanja.balac@hotmail.com
->icq:400 714 641

†...slušam….† [ROCK † GRUNGE † METAL † REGGAE ]

†...Guns 'n Roses…
†...NiRvana…
†...Red Hot Chili Peppers…
†...Led Zeppelin…
†...Iron Maiden…
†...Aerosmith…
†…Bob Marley…
†...Coldplay…
†...Pearl Jam…
†...Nickelback…
†…Alice Cooper…
†…Him…
†...Metallica…
†...The Cardigans..
†...Siddharta…
†...Blondi…
†...Cranberries…
†...Deep Purple…
†...Ac/Dc
†...Queens of the stone age…
†...Sonata Arctica…
†...U2…


†...domaĆe…†

†...Azra…
†...Zabranjeno Pušenje…
†...Bijelo Dugme…
†...Daleka Obala…
†...Svadbas…
†...Opća Opasnost
†...Haustor
†...Flare
†...Urban
†...Film
†...Hladno Pivo
†...Prljavo Kazalište
†...Psihomodo Pop
†...Elemental
†...Parni Valjak
†...Divlje Jagode

music...











Free Image Hosting at www.ImageShack.us

DayAnA

utorak, 26.06.2007.

*... i wanna be the only one to hold you ...*

alooo:) ... ljudeki moji vratila se ja:) ... hehehe... sjetila sam se napisat nofi post... onak:) ... sad sam faca, ne? Uopce neznam kaj da napisem... eee pa da... vidite da sam promjenila dizajn? I sve u boxevima... vec mi je ono sve bilo dosadno... pa sam promjenila...:) sexyyy:) ... hehe... hm... kaj jos? lol... e da... i nemrem ja pisat posteve samo s jednom tockom... vidite... moram uvijek ove tri tocke deti... jer sam na to naviknuta...! :) ... sad je samo pitanje dal ste skuzili ovo kaj sam napisala;) ... heh... da... i tak... kod mene nist novog... moja stara je zadnji tjedan bila u skoli... jer ju je moja raska zvala da mora dojt u skolu zbog mojih ocjena, izostanka i ponasanja:) ... i tak moja stara dosla... ja sam mislila da bum u kazni, ali nisam:) ... raska me pohvalila kak sam se popravila... kak su mi ocjene super... i tak... jedino kaje krivo rekla je to da sam se svadila s njom... al dobro... kaj ces... ko da se ona nikad nije svadila s nastavnicima... mislim dok je bila mlada u srednjoj:) ... hahaha... mah... ajd dobro:) ... necu sad vrijedati... i je ipak sam na kraju prošla s 3thumbupsmokinnutzujonaughty..jucer sam bila vani... s lazojem... bilo je super... danas isto idem van... nadam se da bu dobro:) ... heh... a neznam kaj da vam vise napisem... nekad me zna primit depra usred dana... i pocnem se plakati... nemam pojma kaj mi je... ali ok... razocarala sam se u prijateljicu... nije bitno koju... ona bu znala koje dok joj recem... i to je to... ajd idem... nemam vise inspiracije za nist... totalno sam... onak... beeeed... :( ... pozdravljam sve koji me citaju i koji su uvijek uz mene... pa-pa... :)

Post written by: Sanch*...

- 19:36 - Komentari (26) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.