Secreto

nedjelja, 25.12.2005.

BOŽIĆNA IZNENAĐENJA

HEJ ZA POČETAK BI HTJELA SVIMA POŽELJETI SVE NAJBOLJE ZA BOŽIĆ...NEK SE SUPER PROVEDU...I NEK NE PRAVE PREVIŠE SRANJA.....a sad bi se mogli malo posvetiti naslovu posta....a kažu da je u naslovu najčešće skrivena tema teksta....e pa tako je i u ovom slučaju...dakle ovako......ovaj Božić tj. noć s petka na subotu (badnjak) bila je šokantna......saznala sam neke stvari koje su me malo opametile i pomogle mi da shvatim kakvi se ljudi zapravo nalaze oko mene........sad su tek pokazali pravo lice.....najlakše je glumiti da si s nekim dobar i sve to,a onda na kraju kad "malo popiješ" (pod veeeeelikim navodnicima...jer su u ovoj priči svi bili potpuno trijezni ali su glumili da su pijani.....)onda....onda počneš okolo bacat neke laži i prosere......ali ne bilo kakve laži,nego laži o svojoj prijateljici......koja ti je vjerovala i tisuću ti puta rekla da paziš šta pričaš.......ali to je naglo bilo zaboravljeno,sad je bilo važno ispasti faca pred nekim dečkom...ali ne pred bilo kojim dečkom,nego baš (kakve slučajnost) pred ODREĐENIM dečkom.....glumili smo pijenu facu pa smo se malo folirali i lagali okolo...plan je bio svidjeti se tom dečku....ali on je bio pametan (iako je bio zuja) i prokužio je sve planove.......umjesto da si mu se svidjela ...zgadila si mu se......on je bio pošten i sve mi je rekao....doživjela sam šok i razočarala si me...ali sretna sam što se to dogodilo sad na početku,dok se još i nismo previše zbližile...sad bar znam kakva si i sad shvaćam zašto mi je toliko puno ljudi reklo da se maknem od tebe!?shvatila sam da sam bila glupa i izigrana...ali nisam se htjela spuštati na tvoju razinu i vrijeđati te....iako me nagovaraju na to da ti se osvatim i da te obrukam,ja to ne želim ...nisam takva i ne mogu to napravit....žalim te....jer tebi nije potreban nitko drugi da te bruka kad ti to i sama jako dobro radiš.........MOŽDA će ovo sve biti jako čudno drugima koji čitaju ali određeni ljudi koji znaju o čem se radi će shvatit...a i iskreno se nadam da će se i GLAVNA AKTERICA priče prepoznati u ovom...............pozdrav svima...i čuvajte se loših iznenađenja...pripazite s kim se družite da nebi prošli kao i ja....pozzzz svima...............

- 02:42 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>