elektronika moja svagdašnja

11.01.2016., ponedjeljak

One bad, PC dead

Da li vam se dogodio kvar na PC-u? Pretpostavljam da je. Uzrok? Vjerojatno jedan od najčešćih - napajanje, matična ploča , memorija, udar groma, prolijevanje kave, pad sa stola....

Meni se dogodio kvar, bolje reći totalka na PC-u zbog otvora na zadnjoj strani! Rupe!

Što se dogodilo? Jedno jutro uključio sam PC, a kad tamo - međutim. Na monitoru mrak. Indikator ukjučenosti svijetli iako nisam pritisnuo prekidač za uključenje? Isključim, ponovo uključim - ništa. E, ovo nije dobro. Otvaram PC, dižem poklopac i pažljivo tražim "nešto". Sve izgleda kako treba, ali bilo je nekoliko sitnica koje nisu trebale biti tu. Izgledale su kao mišji drekovi!

U p.... m.......! Otkud?! Gdje je ušao?

Naravno, kroz rupu koju sam ugledao na zadnjoj strani. Vidio sam ja tu rupu čim sam dobio PC, ali mi ni na kraj pameti nije pala pomisao da bi taj otvor mogao biti uzrok nepopravljivog kvara na matičnoj ploči. No, nisam se odmah obeshrabrio, izvadio sam matičnu ploču iz kutije i tad vidio još "toga". Neki elementi su bili vidljivo nagriženi.
Oprao sam cijelu ploču čistim alkoholom, posušio fenom i ostavio još nekoliko dana da se dobro osuši. Vratio sam je u kutiju, ali ništa. Sad imam još jednu bivšu ploču s koje ću skidati dijelove.

Tako je to kad se sitnicama ne poklanja pažnja. Nevjerojatno koliko vas može koštati nekakav propust za koji mislite da je totalno nevažan.

Da se ne bi ponovilo sada u kući stalno držim nekoliko mišolovki i ljepila za miševe - nek se nađe!

Evo i fotografije zadnjeg dijela PC-a i "vrata" kroz koja je ušao.


- 19:00 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2016 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Svibanj 2019 (1)
Prosinac 2016 (1)
Travanj 2016 (1)
Siječanj 2016 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi