elektronika moja svagdašnja

07.01.2016., četvrtak

Povišena temperatura

I, tako, za čas postadoh bloger i to zahvaljujući povišenoj temperaturi !

Već dva dana kurim a nisam prehlađen, nemam virozu i nemam ostale simptome vezane uz dišne puteve. No, što je, tu je.
Da sam bio zdrav ovih dana, vjerojatno nikad ne bih počeo pisati - nisam talentiran. Osim toga ne pričam puno i to mi neki
zamjeraju.Ovako, nakon podužeg razdoblja jurnjave, ukazalo se nešto slobodnog vremena - silom prilika.

Ovaj način izražavanja činio mi se najprihvatljiviji što se tiče dijeljenja nekih stvari koje meni čine zadovoljstvo, a koje bi mogle
biti zanimljive i korisne drugim ljudima. Na mojem blogu politike neće biti, ili će je biti vrlo malo. Mislim da su prepirke oko politike čisti gubitak vremena, ali su ipak korisne jer se može vidjeti kakvih sve ljudi ima.Mislim da nitko nikoga ne može promjeniti ma koliko bili jaki argumenti i zato ne želim politiku u svoju butigu.
Ovo je moj prvi post i još ne znam sve mogućnosti, ali sve se može naučiti. Uglavnom, na mojem blogu bit će puno elektronike, putovanja i fotografija.

Evo, sad vidjeh da je prošla ponoć i vrijeme je za počinak.I za kraj pogled na Šipan i Mljet.





- 23:08 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2016 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Svibanj 2019 (1)
Prosinac 2016 (1)
Travanj 2016 (1)
Siječanj 2016 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi