Kako je to biti ja...

02.03.2005., srijeda

glazba + prijateljstvo

"ima li tu mjesta za mene, sasvim mala rupa je dovoljna da se ušuljam u tebe..."
aa, obožavam ovake pjesme..iako sam sucker za romantiku, al ovakve pjesme mi baš nekad dobro sjednu.. ja vam inače slušam rock, techno, soul..sve ovisi u kakvom sam stanju..psihičkom..he he..
al najviše dobri stari rock..
ovaj post bi posvetila svima onima koji u glazbi nalaze onaj djelić sebe koji su mislili da su izgubili..jer osobno mi glazba jako pomaže..
u biti neam pojma zašto je to tako???
šta je u glazbi tako posebno da se razcmizdrimo kad čujemo neku laganicu il zašto osjetimo onaj adrenalin i onu navalu osjećaja kad svira naša naj grupa?
valjda zato što smo ljudi... jer naime, znate što nas dijeli od životinja? po čemu smo mi različiti od njih? ne zato šta može pričati,il zato šta možemo radit neke stvari šta one ne mogu..
zato što volimo umjetnosti zato što uopće znamo što je umjetnost..
moja utopija je glazba..bavim se glazbom, živim sa glazbom i kroz tu istu glazbu i volim i mrzim...kroz tu istu glazbu dajem se..svakome tko je dovoljno pametan da to shvati..meni je najlakše sjest za komp i pisat..o svemu, al u stvarnom životu ja sam druga osoba..ja sam osoba koja će te razumijet koja će ti pomoć i koja će biti tu za tebe, al ti češ za mene biti tu samo ako ti ja dopustim..ako me razumiješ..
ne želim zvučat bahato..nisam takva..ali rijetki su ti koji me razumiju..koji ne postavljaju pitanje kad vide da ne znam odgovor ni sama..imam 2 takve osobe i mogu biti ponona na to, jer i njih sam jako teško našla i još teže pridobila, a i oni mene..
prijateljstvo..do prije 4 god mislila sam da imam hrpu prijatelja..joj u kojoj sam ja zabludi bila..svi tzv.prijatelji su tako naglo izgubili tu titulu a da čak nisam ni uspjela trepnut..
katkad se pitam da li je poželjno se vezat tako za nekoga i onda me nazovu to dvoje ljudi..i više nemam ni sumnji ni pitanja.. sve je jasno..
nadam se da i vi imate tako nekog, i ako nemate nemojte očajavat, svijet je jaaako velik i možda još vam samo malo fali da naiđete na te ljude... ;))
- 22:29 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

dio tebe

laufer: svijet za nas..