Kako je to biti ja...

01.03.2005., utorak

poslije je.... nema kajanja

to mi je jedna od najboljih izreka što sam čula u zadnje vrijeme, a moram priznat da se i često koristi ( barem u mojim krajevima)...
trenutno sjedim u sobi..razmišljam o svim onim ljudima koje sam jednom voljela i na pamet si mi došla onda ti... moja tzv.prijateljica.
o kome se radi? radi se o jednoj djevojci koju sam ja voljela... iako ću govorit o njoj u prošlosti, to ne znači da je mrtva, to samo znači da više ne postoji u mom svijetu ( nešto ću kasnije pisat o svom svijetu)... razlika je očigledna..ha ha
bila si tako lijepa, tako pametna i spizdila si sve zbog frajera koji ti je nudio i nebo i zemlju sam da te odvuće u krevet..a ti naivna i još uz to i mlada ( pogubna kombinacija ) , pristala si na njegovu igru.. iako cijenim što si mi se obratila prije nego si odlučila me ostavit na cjedilu zbog običnog idiota..
2mj kasnije čujem da si trudna,a bilo ti je tek 18g..mene je to šokiralo.. novo biće unutar tvog plahog tijela..zaboga nisi znala ni sama kavu skuhat, a sad češ dobit dijete..
odlučila sam progutat ponos i otišla sam do nje.. kad me vidjela skočila mi je u zagrljaj i tako me jako zagrlila, a oči..oči su joj bile pune tuge i pokoja suza.. pričale smo.. nažalost tako dobro smo se poznavale da su pitanja bila suvišna..
a ona, ona je samo digla pogled i rekla:
poslije je... nema kajanja, zar ne?
hm..treba imat i muda to reć...
- 16:07 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

dio tebe

laufer: svijet za nas..