krepat ma ne molat!

ponedjeljak, 01.11.2004.

stranka26

stranka:"dal' ja mogu dobit jedan od onijeh blindirani brojeva?"
operater:" a kakvi su vam to brojevi?"
stranka:" pa oni,znate vi koji...oni koji ne mogu baš svi dobit.."
operater:"mislite na "tajne" brojeve?"
stranka:"pa jašta da tajne!,ja san van znate tajnik ha-te-zea,tu iz perušića,i za mene je uvik bilo takijeh brojeva.."
operater:"ali mi vam na 988 nemamo tajnih brojeva u evidenciji"
stranka:"ma naravno lane moje,da nemate..ali zato ima blindiranih,samo za nas iz ha-te-zea jeldak?..barem je bilo za vrime rata..."
operater:"al kolko je znam već više od 15 godina na 988 nema tajnih brojeva..bila je jedno vrijeme samo obavijest "broj nije za javnost"..ali broj nije bio prikazan.."
stranka:"u jebem ti mater četničku,lažljivu,
15 godina tu može radit samo udbaš!
daj broj il si mrtav!"

- 14:45 - KamaTary (1) - IsprdyBljuzgyOut - #