Dan 30. - proteinski dan
[ ]

Dan 30. - Proteinski dan

Dan nakon prvog vodenog dana je prošao super. Pošto sam izdržao cijeli vodeni dan time da sam pio samo vodu (običnu + 3 čaše Tuzlanskog Kiseljaka), odlučio sam se počastiti. Napravili smo Grčku salatu, s tim da smo umjesto dijela Feta sira stavili Gaude. Old Amsterdam gaude. njami Uz to sam probao i novi jogurt by Vindija koji sadrži omega-3 masne kiseline (probao jer meni kao kvaziintelektualcu to treba, a i probavat ću ga opetovano :) ).
Naravno da smo malčice zabrljali. Old Amsterdam gauda je dovoljno jakog okusa, tako da je jeftinija, a jednako fina varijanta staviti gaude oko 1/4 ukupne količine sira (ja stavio 3/4).

Ocjena:5 Ponovit ćemo mi to...

Savjet dana:
Ako hoćete staviti sir koji nije feta u Grčku salatu, uzmite neki suhlji i slani. Ovo suhlji dolazi od toga da nije lijepo kada se sir razlijepi. Tada se obično teško rasporedi po cijeloj salati. Slanost sira je bitna, jer daje dodatnu dimenziju salati. Ako sir nije slan, salata bude bezukusna.

Reklame:
Danas na tapeti je Tuzlanski kiseljak . To je mineralna voda koje na žalost nema za kupiti u Zagrebu (nadam se da će me netko ispraviti), a koja ima zanimljivu kvalitetu. Naime, sadrži magnezij, tako da ga se može piti umjesto Donata Mg, a ima nekoliko redova veličine bolji okus od njega. Meni donatica (kako ju moja baka zove) ima odvratan okus i hladna iz frižidera i mlačna kakvu navodno treba piti, tako da je Tuzlanski kiseljak za mene idealna mineralna voda.

06.03.2007. ...21:02 [ Komentari (3) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (21)
Veljača 2007 (23)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Debeo sam. Jako sam debeo.
    Lakše me je preskočiti nego optrčati.
    Odlučio sam nešto poduzeti po tom pitanju i ovo je slika mog pakla uz 90-dnevnu dijetu.


    Ovak, ovo gore na svu sreću više ne vrijedi. Sada sam samo debeo smijeh. Nakon dobrih iskustava sa prvih 90 dana dijete, odlučio sam ponoviti gradivo i skinuti još malo viškova. Ovo bi trebao biti putopis, bolje rečeno vrijemepis, o mojih drugih devedeset dana.

Linkovi