"Tears stream down your face when you lose something you cannot replace"....or when you don't have it...



(nadam se da mi nika neće prepravit il zbrisat ovaj post......na fakat plzz nemoj, mislim moš ti zbrisat post al koja korist od toga kad ću ja to svejedno mislit i kad ću se i dalje tak osjećat.....ovaj blog mi je ustvari ko neki ispušni ventil....zato i je tak bedirajuć)
uglavnom....prestat ću srat i....počet pisat....

....evo pričam maloprije s frendom i on shvati da sam opet malooooo lošije raspoložena ( ma pametno moje...hehe...)i pita me što mi je....kao mogu mu uvijek reć...kaže:daj reci....a ja rekoh:a kaj da ti kažem.....words are not enough, tears tell us so much more.....

....neki dan mi drugi frend kaže da ak treba da će porazgovarat s njim, prvi put kažem:a kaj bi vi molim te ljepo pričali, a on:pa prvo bi ljepo uljudno a onda ak bi skužio da te nije vrijedan...ubio bi ga, otrovo..( ha baš slatko.....)a kad mi je drugi put reko da će razgovarat s njim dođem ja: a molim te kakvi bi to razgovori bili???!! a on: pa moja šaka i njegova faca bi komunicirali....( lol....=).......)

....svaki dan mi frendica govori da nije vrijedan svega toga i da nesmijem bit u q zbog njega....

....prije par dana dode mi frend: pa ak ti tolko znači daj mu priđi...nema šense da će to odbit....ak te odbije ošamari me...(vrlo ljepo....al mislim da bi te ošamarila....neznam samo otkud ti ideja da me nebi odbio!!!.....pa mislm dddd!!!) dva sata nakon toga kaže opet onaj prvi frend da mu priđem ak mi tolko znači ( heheh....ljudi su se već počeli ponavljat u savjetima.....)

....tak sam saznala i da su se "naši dečki" trebali fajtat s njegovom ekipom.....al moj frend nije dao jer je znao da se meni sviđa jedan iz one ekipe....( kako slatko......)


AJDE NAK SADA NEKO KAŽE DA NEMAM DOBRE, NE PARDON ..... NAJBOLJE FRENDOVE???!!!!!!!!

gledajte ljudi ja znam da ja imam vas i nemate pojma kolko sam vam zahvalna na tome i kolko vas sve volim....Vas par....hm...da baš par.....najbližih ste UVIJEK uz mene i znam da vam sve mogu reć al.....neznam malo mi je glupo da ja stalno serem o sebi i svojim problemima ( koju ubiti i nisu problemi kad se malo okreneš i vidiš što se sve događa oko nas) ...... al meni oni ruše sav moj svijet...
i zato Vas ne želim stalno zamarat s tim da vam nebi postala dosadna i da vas nebi izgubila......to fakat nebi mogla podnjet.....
...al samo to kaj ja znam da ste vi uvijek tu uz mene i ti kaj vas mogu nazvat u bilo koje doba dana i noći.....fala vam....(mislim ja to neću napravit u to možete bit sigurni al opet je ljepo znat da je nekom tak stalo do tebe)
I opet druga isprika zbog toga kaj se u zadnje vrijeme ne ponašam kao ja.....al to sam opisivala u onoj pjesmi(dva posta ispod...)
i nemrem vam reć kak mi je žao zbog toga al vjerujte mi trudim se u školi bit što normalnija i dosad mi je to kolko-tolko išlo.....al nekak mi se sad previše toga skupilo i već kužite one moje "puppy eyes" i "fake smile".....( ok moram prestat slušat blunta i pisat ovo jer mi suze naviru...baš je došo onaj stih...."but it's time to face the truth, I will never be with you!!!)

Kažete mi da se ne bediram zbog takvih stihova...ali kako??? ako kada točno opisuju mene i jebu me točno u srce.....onak se osjećam prazno a onda čujem bluntov glas kako pjeva te stihove i sva se onak skupim, srce mi se stisne a suze jednostavno krenu....
Kažete da vas srce boli kad me tako gledate...to je fakat ljepo od vas (mislim nije ljepo to kaj vas boli neg to kaj suosjećate samnom), znam ja kak je to....slušala sam ja i gledala troje frendova kak jednostavno "umiru" ( al izvukli su se....pa sad....više-manje)
al ugl ...ak vas boli srce kad me gledate onda možete znat kak je meni tek......(samo pomnožite svoju bol sa 748403782526...... i neće još uvijek bit ni blizu....)
Kažete kaj si u q zbog njega kad ga ni ne poznaš........pa kaj onda???? jel vi znate kak je to kad nekog gledaš svaki dan, znaš da mu ništa ne značiš il da te opće ne ferma a želudac ti se grči svaki put kad ga vidiš......vjerujte mi morate bit u q...
Kažete da nije toga vrijedan...e pa ni to ne možete znat....možda baš je možda je vrijedan svega....a možda i nije...neznam ni ja...



14.11.2006. u 09:47 | K | 6 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


MySpace

MySpace




ovaj blog je nasto ko novo sredstvo maltretiranja ljudi koje zovem frendovima.hehehe.a eto pisat ću svašta naravno, tupit ću vas sa lyricsima i nekim svojim "dubokim" razmišljanjima kad sam u depri . . . .al nije to često. =) tak pilit ću vas sa svakakvim sranjima i gluparijama . . .uživajte

MySpace Layouts

MySpace Layouts



Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic



"how could this happen to me, I made my mistakes, got nowhere to hide but life goes on . . . . "



myspace layout

myspace layout



MySpace

MySpace

Myspace layouts

Myspace layouts

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

Myspace layouts

Myspace layouts

MySpace

MySpace






Linkovi


MySpace

MySpace












Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


myspace layout

myspace layout





adopt your own virtual pet!




SPALJENO PILE


Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic





adopt your own virtual pet!



MySpace

MySpace






simple plan lyrics


a - z LYRICS


EVO I POZDRAVA I POSVETA......

...cerekza onu koja ne zna jel zaljubljena il ne cerek
i za onog koji je ludo zaljubljen u njucerek...
...za jednog strastvenog hokejaša koji uživa doma u temperatirismijeh
a i za onog drugog koji ima više sreće nego pametismijeh
...e da i za onu koja je zaljubljena u ovog prvog hehe dead
....za onu jednu blesavu i munjenu koja je zaboravila lektiru danasbang
i koju ja jako volimcerek
...kissmalu koja je kad je i mrtva pijana pametnija od svih nas zajednoparty
...za onu kaj mi živi prek puta i voli vamp...zujo
....nutza onog šarenog bubačanut
..onu čoravu, visoku smokin koju isto jako volim..cerek
..hrvatskaza lude futbalerke..hrvatska
..i onog ludog uberbuntovnikapartyi njegove "podanike"smokin
cerekcerekI ZA SVE OSTALE LUĐAKE IZ NAŠEG UBER2.D KOJE JAKOOO VOLIMcerekcerek
kiss

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpaceMySpace

MySpace





Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic<