srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us

Ebony je u 1607 imala 17 godina, Ebony u 2007 ima 17 godina...zašto??

Likovi

Ebony

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja sam Ebony, nemam prezime samo ime koje sam si sama odabrala. Neznam tko su mi roditelji a sad vjerovatno neću ni saznati...Rođena sam 1592 a sad je 2007....Trebala sam umrijeti 1607...Prije 400 godina ali nisam...Neznam zašto. Nisam živa, ali nisam ni mrtva, nisam vampir, niti sam zombi...samo postojim. Imam tamnosmeđu kosu i ljubičaste oči. Gotovo sam sigurna da su mi oči prije bile smeđe ali sad su izrazito ljubičaste. Radoznala sam i glasna i još uvijek se ponašam kao da imam 17 godina. Osjećam se kao da imam 17 godina i vjerovatno ću zauvijek imati 17 godina. Nikad ništa novo neću naučiti, svaki put ponavljati ću istu pogrešku zbog koje sam postala ovo što jesam...najgore je što neznam što sam postala....

Esperanza

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Esperanza je moja najbolja frendica. Nekoliko stoljeća je starija od mene. Kad sam postala svjesna što mi se dogodilo ona me pronašla i sve mi objasnila. Ipak imala je nekoliko stoljeća iskustva i znala je točno što nam se dogodilo. Dolazi iz vremena za koje ja do tad nisam ni znala. Grkinja je i trebala je biti žrtvovana Bogovima ali je nekako spašena. Tamnije je puti i u biti vrlo vesela cura. Ima 19 godina tako da je dvije godine starija od mene.

Leyena

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Leyena je najmlađa ...Otprilike. Ubijena je za vrijeme drugog svjetskog rata zbog toga što je sakrila židovkinju u svojoj kući. Znači ubijena je 1945 i to je čini najmlađom imala je 16 godina što je čini najmlađom u svim kategorijama. Pravi primjer anđela na zemlji. Ima plavu kosu i plave oči i prava je dobrica.

Amaya

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Leyena je najmlađa po datumu smrti dok je Amaya najstarija. Optužena je u Drevnom Egiptu da je izdajnica i da je ubila faraona. Pokušali su je ubiti utapanjem ali i nakon sat vremena ona je još uvijek bila živa. Najstarija je i po godina ima 21, tj imala je. Ona je osnovala Pebbless društvo u kojoj smo ja, Queena, Scarlet,Leslie i ona.

Fallon

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Fallon je najljepša, najglasnija i najnesvjesnija da je zapravo nestvarna od svih nas. Datum "smrti" nikad joj nije određen jer je trebal biti nečasno pogubljena.Imala je 19 godina radila je u bordelu kao konobarica a trebala je biti pogubljena jer je ubila jednog bogataša koji ju je pokušao silovati. Ima dugu crnu kosu i zarazan smijeh.

srijeda, 04.07.2007.

eć =Vjetar je puhao noseći glasove uzbuđene gomile daleko od mjesta gdje se gomila u stvarnosti nalazila.Dvorski vrač s čuđenjem je buljio u vatru koja je prije nekoliko trenutaka trebala progutati nesretnu djevojku. Umjesto toga vatra je gorjela ali nije ništa uništavala djevojka je pobjegla. Kraljeva vojska već je poslana u šumu i ova galama uskoro će biti utišana kad djevojka konačno bude mrtva...

* * *

Trčala sam ne gledajući gdje idem .Djevojke ne trče...To su svi znali i bila sam začuđena koliko sam snage imala.Znala sam da je ono što se dogodilo maloprije bilo nemoguće, vidjela sam da se stvari poput tih događaju svaki dan, pogubljenja su bila svakodnevna ali nitko još nikad nije uspio pobjeći.

Sjela sam nervozno se ogledavši oko sebe. Još uvijek sam čula glasove ali bili su tiši. Uksoro sma postala svjesna da ne dišem. Udahnula sam ali kao da zrak nije ušao u mene. Pokušala sam ne disati.Iznenadila sam se kad nakon pet minuta nedisanja nisam pala u nesvijest ili nešto...Nisam trebala disati.

"Ebony...", netko me zazvao.

* * *
- oko 5000 godina prije 1607

"Amaya odnesi faraonu ovo pismo." ,rekla je Tayaa dodavši joj smotani pergament.
"Što je unutra." pitala je spustivši ćup s vodom na pod.
" Ništa tebi važno."
"Dobro."

Tayaa je bila okrutna žena, tako je barem smatrala Amaya a Amaya nikad pogrešno ne procjenjuje ljude. Tayaa je imala loše namjere .Amaya je bila na dovru odnedavno, htjela je postati svećenica u hramu ali postala je faraonova glavna sluškinja...ali valjda se tako počinje, razmišljala je preskačući četiri stepenice putem do faraonove odaje.

Gurnula je lagano vrata i tiho se nasmijala vidjevši da faraon spava. Nije on bio star a niti baš mlad. Imao je nekih čedrdesetak godina i nije imao djece ...još znao bi reći .Stavila je pergament na pod blizu njegovog kreveta jer dobro se znalo da se faraonu ne prilazi dok spava i izašla.

"Mrtav je!!!" orilo se cijelim Egiptom ,"Sluškinja je ubila faraona i još ostavila pismo kojim to dokazuje!!""
"Amaya je to napravila." rekla je Tayaa pokazavši na djevojku.

* * *
-ponovno u 1670.

"Ebony....Smiri se , ja sam Amaya i mogu ti objasniti što se dogodilo. " rekla je Egipćanka izašavši iz sjene.


Joj moram se pohvaliti...upala sam u Opću Gimnaziju.,...sad sam 1. neki Opće Gimnazije....hehe....



| Komentari (50) |
Prikaz komentara | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.