8_D-->W€ Ar€ Th€ B€St,FuCk Th€ R€sT!!×

Još malo pa ponovo gotovo...''sw3 tak0 brz0 pr0lazi, a da s3 nism0 ni 0kr3nuli...''3dit by: C.u.C.a

Bliži nan se kraj još jedne školske godine, puno toga se dogodilo kroz ovo kratko vrime od jedne godine... neki su uspili izgubit nevinost ča homoseksualnim, ča heteroseksualnim odnosima, ali nema veze mi smo tolerantni narod i nemamo predrasuda =].

Ko ča san već rekal pasala je ta godina dana od kad smo svi šli na svoju stranu, neki su šli va riku neki ostali vamo ko ja... ma nema veze kadi ste glavno da se mi kad-tad nađemo na kafi, šanku ili va dvorani. Dosta ljudi već jako dugo nisan vidil ko naprimjer: Gabu, Kristinu Šimićić Draganovu, Miša (iako je na Rabu) i Marinu ko da je stvarno nestala ja mislin da nju uopće nisan vidil od kraja 8. razreda. Jbt pa stvarno je mali ovaj otok, a i rika ni baš prevela da se ne najdemo.

Već ovo ljeto bi se tribali negde nać svi skupa ča nevjerujen da će se dogodit jer svi će većinon radit i bit će zajebeno da se svi najdemo... ali pokušat ćemo nešto organizirat.

Ko ča valjda znate ja, tome, pulić, natalija, emanuela i valentina smo ostali na Rabu va gimnaziji, i ljudi moren van reć da je dosta teško u prvom polugodištu san učil više nego za vrime celog osnovniškolskog školovanja i to mi je malo zajebeno. Prvo polugodište ako ikoga zanima san prošal sa 4 i ponosan san na to, a ovo drugo bi moglo bit sranja. Možda buden imal ki popravni ali sigurno neću past razred. Tome ima slične ocjene ko i ja ali ga ne jebe popravni. Pulić rastura proć će s 5, točan prosjek se još nezna. Natalija (hehe) proć će s 4 ko i emanuela, a Valentina možda prođe i s 5 (nadam se).

Silvač je pala razred, rekla mi je da su joj već sada zaokružena 3 topa, Pudera su izbacili iz redovne nastave, ali ja mislin da polaže ispite. Deno će ja mislin progurat ovu godinu sa 2 popravna (neka neka glavno da se prolazi). Ćuća je nešto bila usrala ali izvuć će se ona iz tog sranja ona je pametna curica. Darka se latila knjige i ona će ispravit sve ča ima (mora jer bi najebala od moje strane :D) ----> Gledano u krupnon planu dobri smo mi , većina će nas proć 1. razred, a oni ča ne prođu nema veze ima još puno godin do kraja života a bolje bit va školi nego na baušteli :D.


Puca me nostalgija na 8d 06/07 bilo je to jebeno vrime kroz 4 godine koliko smo bili skupa, pogotovo na kraju kada smo se svi zbližili...



Evo van couple of pikčtures za kraj da van malo osvježi sjećanje:

Image Hosted by ImageShack.us


Remek djelo osnovnjoškolske umjetnosti ^^


Image Hosted by ImageShack.us


Je ovo bilo na kraju 5 ili 6 razreda? (odgovorite u komentarima)



Image Hosted by ImageShack.us


Ča je sve Ćuća propatila sa ova 3 ...



Image Hosted by ImageShack.us



Silvač i Karmen u Varaždinu na maturalcu (hmm.... :D :D)


Al san se raspisal, uh ali sada moran poć ća, ovaj post san šal pisat čin san došal od kupanja pa se još moran otuširat i spremit za grad večeras. Dovršin post posle ili će to Ćuća "Dobro da uradi"




by: >=== $p0łłt===< (a, ki će drugi)

++ ew0, p0st0 se sad na kraju j0s jedne sk0lske g0dine prisjecam0 sweg 0n0g st0 je pr0sl0,m0ram0 se i prisjetit nase 0sn0wne, naseg lud0g razreda i swega st0 sm0 pr0sli....

++ wrijeme pr0lazi, j0s se nisam ni 0krenula, a zawrsila sam wec prwi razred....
swe je tak0 brz0 pr0sl0... j0s se sjecam prw0g dana 5. razreda... n0wi ljudi, n0wa lica.... i t0 sam swe p0n0wn0 pr0ziwjela sad, u prw0m srednje.....
++ j3din0 ja, iz biwseg 8. D sam 0tisLa u ek0n0msku, jedin0 ja sam 0tisla za uprawn0g referenta... bil0 je tesk0 zab0rawiti 0nai razr3d, u k0jem sm0 zapraw0 swi stekli najb0lje prijatelje, 0d kojih smo se trebali rastati....

++ swatk0 je 0tis0 na sw0ju stranu, nasa0 n0w0 drustw0; bas 0ne k0jima sada pripada....

++ pun0 njih se pr0mjenil0, i wise ih ne m0gu ni prep0znati...npr: NataLi, s0nja, Luce, Ante, Kikica, Marina....
sad su p0tpun0 n0wi Ljudi... tesk0 je t0 prihwatiti.... tesk0 je prihwatiti cinjenicu da se wise ne p0znajete, jedwa p0zdrawljate.... nisam mislila da ce biti tak0, nadala sam se da cem0 0stati zajedn0, d0k je swe drugacije.... tuzn0 je kak0 se stwari mjenjaju,...

++ uwiek sam mislila p0zitiwn0...da cem0 swi 0stat zajedn0, al sam se prewarila...jbg, sranja se d0gadjaju, a i mjenjaju....

++ ja sam se pr0mjenila, ka0 i swi drugi... neki m0zda mene ne m0gu prep0znati, al ne m0gu ni ja njih...
ned0staju mi...swi...swe nase glup0sti, sale, zajebancije....sat0wi, biser....sutnja...strah me da ce se swe zab0rawiti....ali et0, ziw0t ide dalje....

++ nadam s3, da c3m0 s3 naci 0w0g lj3ta i ispricati sw3 st0 nam s3 d0g0dil0, 0 c3mu sanjam0, st0 su nam cilj3wi... nadam se...da c3m0 na trenutak biti onai stari, 8.D...


by: Ć.u.Ć.a... sj3cat3 m3 s3... 0na maLa, Luda plawusha?... nist3 m3 zab0rawili?... W0LIM WAS!!
06.06.2008. @ 19:24
- Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

8 d--->W€ Ar€ Th€ B€St,FuCk Ałł Th€ R€sT!!


>>Živi brzo,umri mlad,
Boli te kurac gdje i kad.
Puši travu,kupaj se u pivi,
Al´ imaj na umu:
Samo jednom se živi!!<<


××Stekni pravu ljubav zivota
Cuvaj ju bolje od zlata.
Neka ti vino kroz grlo krene
Da te ne obaviju zivota tuzne sjene.
Prijatelje prave stekni
Pa na rastanku pred njima klekni.
Na samrti ces vidjeti da ono za sto si zivio
To sto si pio, ljubio i volio…..
Da je za to vrijedilo umrijeti.
by_8d->

yesNemože nam ništa 8a, nemože nam ništa 8b, nemože nam ništa 8c, jer svi su oni za WC!!!Najbolji je 8d...yes



Our class;:
26 L€g€nD@ + Raska;T€a Ivić:
1.Valentina Badurina-Vale,..
2.David Beg-Memo,..
3.Natalija Beg-Nata,..
4.Anamari Ćuća-Žentil-Amy,Ćuća,..
5-Kristina Debelić-Debelićka...
6.Paulo Dudić-Črvo,..
7.Dario Gabrić-Gaba,..
8.Lucia Godinić-Tončica,..
9.Marina Gvačić-Mimy,..
10.Emanuela Ilijić-Ema,..
11.Tomislav Ivanovski-Tome,..
12,Denis Javoran-Deno,..
13.Darka Krstačić-Daky,..
14.Karmen Kordić-Kaka,..
15.Dario Miš-Miš,..
16.Kristijan Pereza-Kiko,..
17.Luka Pulić-Pulić,..
18.Ivan Ribarić-Vivio,..
19.Sonja Ribarić-Sanja,..
20.Marko Rimac-Maky,..
21.Dario Skoblar-Gobe,..
22.Kristina Šimičić-Kikica,..
23.Kristina Šimičić-Tina,..
24.Ante Španjol-Antac,..
25.Lovro Španjol-Buzdrin,..
26.Antonio Vidas-Puder,..


free web counter



UPOZORENJE...
Miš je snimatelj
Amy i Vivio pišu postove...

×Vivio×
×Kaka×
×Miš×
×Sonja×
×Amy×
×8.b×
...Prije je bilo više blogova, ali su svi izbrisali...

W€ LoV€ FiR€...
Image Hosted by ImageShack.us

Evo ako oćete jednu pismu downloadat...


 8 d--->W€ Ar€ Th€ B€St,FuCk Ałł Th€ R€sT!!<br />


...StuPid ThiNgs...

Tata kako sam se rodio ?

-Dobro sine znao sam da ćeš me to kad tad pitati. Evo kako je to bilo.Tata i mama su malo chat-ovali, pa je uslijedio copy/paste fotografija.Tata je onda mami zakazao sastanak e-mailom.Našli smo se u Cyber caffeu,malo pričali i onda otišli u WC.Onda je mama napravila nekoliko downloada sa tatinim memory stick-om.Kad je tata bio spreman za upload, primjetili smo da nemamo firewall.No već je kasno bilo za Undo , a ni delete nije pomogao.Devet mjeseci kasnije virus je počeo djelovati....

Probajte ovo, da znate kako zakon...

Ako van ča triba... recite.. možda bude svaki dan novih fontova...

Fontovi (284)
Fontovi2(250)
Pročitajte upute prije nego ča ih stavite...(za onih ki neznaju)
Ako Nemate WinRAR moremo mi to i nabavit...
WinRAR triba za otvorit mapu va koj su fontovi..Cool..
Kada nešto skidate... pretisnite Free!!

Design: Error