< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari Da/Ne

design by: N-dizajn

..x..NaŠ n0vi p0čeTak..x..

Evo mi...8d~~>Legendarni
propalitet
..odlučili smo napraviti
novi blog,kao naš novi početak...
Nadam se da ćete uživati!!
v0L!m0 vaS...
**pusSsa**


..x..jeDna pjeSm?Ca..x..



LuDaRiJe Ke LaKo PaDu Na PaMeT

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
Ovako se često
govori Marku...
a njemu ko teško
pada je!!!

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
E da je nama vratit
se va 1.raz pa
da pokupimo ono
ča smo tamo
ostavili-pamet!

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
Ča ste ono rekli...
ki je najveća faca?
Aha..VIII.d...
bolje van je...

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
Znali smo se svađat,
i tuć smo se znali,
ali ko jedna zajednica
nikad nismo razred
PALI!!!

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
VIII.d~~}D3viŁ K!ng$

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

x...Prijatelji cesto mislim na vas
Nije ovo vrijeme dobro za nas
Nisu cure sto su bile
Sve su se u gradu skrile
Prijatelji kako ste mi danas

Sjetite se na ponosne dane
Kada jedan uz drugoga stane
Sve smo mogli, sve smo smjeli
I bili smo sto smo htjeli
Prijatelji kako ste mi danas

Kazite mi
Jeste li se umorili
Jesu li vas prevarili
Je'l nas vrijeme pregazilo

Kazite mi
Pjevate li pjesme stare
Kao nekad, uzdignute glave
Da'l ste isti kako nekada
Prijatelji, cesto mislim na vas

Rado bih vas sve vidio zdrave
Samo da nas opet skupa stave
Pa da ko na prvoj crti
Zapjevamo protiv smrti
Prijatelji kako ste mi danas...x



x...Zbog žena plak'o sam ja
Nekad mjesec al' nekad i dva
Al' je najteže svatko zna
Kad se prijatelji rastaju

Zbog žena pio sam ja
Nekad mjesec al' nekad i dva
Al' me najteže sruši do dna
Kad se prijatelji rastaju

Svega će bit, al' prijatelja neće
Svega će bit, al' neće biti sreće
Svega će bit, pusti suza nek teče
Kad se prijatelji rastaju

Noćas mi ne budi ljut
Jer i nebo se sprema na put
K'o da ništa ne ostaje tu
Kad se prijatelji rastaju

Znam da ću opet vas sresti
Negdje zajedno mi ćemo sjesti
Ali tuga će ostati tu
Kad se prijatelji rastaju...x



x...azurno nebo, čekamo zoru,
pet šest mladih golubica,
nasmiješena su im lica i poslije mnogo godina
u mome srcu draga sličica, zajedno smo
momke gledale, zajedno po rivi šetale,
pravile se da smo važne, da smo pametne
i snažne, sanjale smo zemlje daleke.

Hej ljepotice moje prijateljice,
gdje su naši snovi ostali,
hej sve smo mi kao ptice selice,
svaka svome jugu odleti,
djevojčice žene postale,
neke su se već i udale,
a ja još čekam azurne zore.

Ja još želim preplivati more,
ja još sanjam zemlje daleke...x

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



ponedjeljak, 24.03.2008.

...Sve u jedan...

Za početak...našoj je
Manuelici danas rođendan...
E pa Manu...tvoj razred ti
želi sve najbolje u životu,da
još puuuno rođendana doživiš...
hahaha...a znamo da oćeš...
evo ljudi ko ča već znate mi
smo se vratili s izleta...
bilo je supeeeer...
pogotovo va busu....
A ni koludrice nisu bile loše...
je da bi se posle svake njihove
pjesme čul malo duži pljesak
ali to je bilo kod nas u
pozadini---Marko,Puče & Pere---
A stvarno nan je bilo odlično...
stajali smo uz put...zezali se...
pivali...glupirali se...
a kad smo došli nazad na Rab
nas gospođa pedagogica ni tila
pustit gradu iako su nan
roditelji dopustili....
Poslala nas je na bus za doma
a mi budale se skrcali Mundanijami
i šli priko Plaja nazad grad na
kavu...hahahah...a jebiga...takav
je naš život...zar ne?
a nama se naši životi sviđaju jer
smo jako povezani...evo sad su
praznici pa se malo manje viđamo
ali većina se skupi gradu pa
na kavu ili već kaj...
Inače ja tek tako usput tu i tamo
načinin ku slikicu s moba pa
kad Maryca neće da stavi niti da
pošalje nama slike od izleta onda
ću ja stavit malo od moba ali
to ni to...to je tek tako
usput slikano...
neki drugi put ćemo stavit
slike od izleta boj ću
ja Marycu tuć...ehehe
a do tad narode...
....U.Ž.I.V.A.J.T.E.....




To neka bude to...
ajde pozdrav od M.E.N.E...



| komentari (58) | printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.