< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari Da/Ne

design by: N-dizajn

..x..NaŠ n0vi p0čeTak..x..

Evo mi...8d~~>Legendarni
propalitet
..odlučili smo napraviti
novi blog,kao naš novi početak...
Nadam se da ćete uživati!!
v0L!m0 vaS...
**pusSsa**


..x..jeDna pjeSm?Ca..x..



LuDaRiJe Ke LaKo PaDu Na PaMeT

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
Ovako se često
govori Marku...
a njemu ko teško
pada je!!!

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
E da je nama vratit
se va 1.raz pa
da pokupimo ono
ča smo tamo
ostavili-pamet!

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
Ča ste ono rekli...
ki je najveća faca?
Aha..VIII.d...
bolje van je...

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
Znali smo se svađat,
i tuć smo se znali,
ali ko jedna zajednica
nikad nismo razred
PALI!!!

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
VIII.d~~}D3viŁ K!ng$

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

x...Prijatelji cesto mislim na vas
Nije ovo vrijeme dobro za nas
Nisu cure sto su bile
Sve su se u gradu skrile
Prijatelji kako ste mi danas

Sjetite se na ponosne dane
Kada jedan uz drugoga stane
Sve smo mogli, sve smo smjeli
I bili smo sto smo htjeli
Prijatelji kako ste mi danas

Kazite mi
Jeste li se umorili
Jesu li vas prevarili
Je'l nas vrijeme pregazilo

Kazite mi
Pjevate li pjesme stare
Kao nekad, uzdignute glave
Da'l ste isti kako nekada
Prijatelji, cesto mislim na vas

Rado bih vas sve vidio zdrave
Samo da nas opet skupa stave
Pa da ko na prvoj crti
Zapjevamo protiv smrti
Prijatelji kako ste mi danas...x



x...Zbog žena plak'o sam ja
Nekad mjesec al' nekad i dva
Al' je najteže svatko zna
Kad se prijatelji rastaju

Zbog žena pio sam ja
Nekad mjesec al' nekad i dva
Al' me najteže sruši do dna
Kad se prijatelji rastaju

Svega će bit, al' prijatelja neće
Svega će bit, al' neće biti sreće
Svega će bit, pusti suza nek teče
Kad se prijatelji rastaju

Noćas mi ne budi ljut
Jer i nebo se sprema na put
K'o da ništa ne ostaje tu
Kad se prijatelji rastaju

Znam da ću opet vas sresti
Negdje zajedno mi ćemo sjesti
Ali tuga će ostati tu
Kad se prijatelji rastaju...x



x...azurno nebo, čekamo zoru,
pet šest mladih golubica,
nasmiješena su im lica i poslije mnogo godina
u mome srcu draga sličica, zajedno smo
momke gledale, zajedno po rivi šetale,
pravile se da smo važne, da smo pametne
i snažne, sanjale smo zemlje daleke.

Hej ljepotice moje prijateljice,
gdje su naši snovi ostali,
hej sve smo mi kao ptice selice,
svaka svome jugu odleti,
djevojčice žene postale,
neke su se već i udale,
a ja još čekam azurne zore.

Ja još želim preplivati more,
ja još sanjam zemlje daleke...x

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



srijeda, 12.03.2008.

...Gremo pazit koludrice...

alo ljudi...za početak pozdrav od vašeg 8.d...ki je malo
podivljal za promjenuuuu...
Evo ja ću napisat novi postek...molila san za dopuštenje..heh
je da ga nisan dobila...ali nema veze...iman neke slike i glupošćine s
mobitela pa...heh...sorryte ljudi moji..nemojte me ubit..još oću
živit...heh....a suttttra,...gremo va Riku va kazalište
pazit neke koludrice lude...jee...nadan se da će bit zakon...
va busu smo nakon duuuugog prepiranja oko 8.b i 8.c razreda...
na kraju s 8.c...hehe...muška ekipa je pobjedila Nanu i Manu..heh...
a i Cullyji ni teško palo ča smo s 8.c...hehe...a nekima je svejedno..ko
meni...nit pazin kaj su mi frendovi a nit iman mladića va nekin 8..hehe...a tako
i još ki...Joka recimo...hehehe...a Joka sorry ali ovo ti činin za inat boj znaš
ti mene...uvik se mora spomenut tebe...hehe...
A maturalaaac...ipak ne gremo u Švabsku nego tamo negde gori..
Varaždin i tuden negdi...zakon...ali...razrednica je danas na
informacijama rekla roditeljima da se ja,Nana,Lela,Manu i ja mislin
Nina moramo popravit ako želimo na maturalac jer imamo neopravdani...
a ča..zakasnile smo 2 minute...i stirala nas ravnateljica vaaan...ahh...
a Ani & Luciji je opravdano...to ni pošteno...boj da smo mi pomalo
hodile va školu...pa ča bi oni...da od Šarengrada do škole šprintamo bez
da usporimo??'...nego nas vidu kad usporimo i onda nan
je sve šlo kvragu...mah...baš me briga...
evo ljudi ja iman nešto malo..ali malo slika jer su na mobu
a i nisu baš dobre upravo zato ča su s moba...a Marica će imat
od danas neš i od sutra pa ćemo neki drugi
put stavit na blog...a i bit će dobre jer su s fotića...


...evo...to je to...a ča je tu je...
ajde ljudi gren ja...dosta je bilo zajebansije...
vidimo se sutra...naravno i...SRETAN NAM PUT!!!!
haha...ajde ajde...booooook.....


by:a ča mislite...=)..J.D...heh



| komentari (80) | printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.