< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari Da/Ne

design by: N-dizajn

..x..NaŠ n0vi p0čeTak..x..

Evo mi...8d~~>Legendarni
propalitet
..odlučili smo napraviti
novi blog,kao naš novi početak...
Nadam se da ćete uživati!!
v0L!m0 vaS...
**pusSsa**


..x..jeDna pjeSm?Ca..x..



LuDaRiJe Ke LaKo PaDu Na PaMeT

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
Ovako se često
govori Marku...
a njemu ko teško
pada je!!!

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
E da je nama vratit
se va 1.raz pa
da pokupimo ono
ča smo tamo
ostavili-pamet!

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
Ča ste ono rekli...
ki je najveća faca?
Aha..VIII.d...
bolje van je...

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
Znali smo se svađat,
i tuć smo se znali,
ali ko jedna zajednica
nikad nismo razred
PALI!!!

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
VIII.d~~}D3viŁ K!ng$

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

x...Prijatelji cesto mislim na vas
Nije ovo vrijeme dobro za nas
Nisu cure sto su bile
Sve su se u gradu skrile
Prijatelji kako ste mi danas

Sjetite se na ponosne dane
Kada jedan uz drugoga stane
Sve smo mogli, sve smo smjeli
I bili smo sto smo htjeli
Prijatelji kako ste mi danas

Kazite mi
Jeste li se umorili
Jesu li vas prevarili
Je'l nas vrijeme pregazilo

Kazite mi
Pjevate li pjesme stare
Kao nekad, uzdignute glave
Da'l ste isti kako nekada
Prijatelji, cesto mislim na vas

Rado bih vas sve vidio zdrave
Samo da nas opet skupa stave
Pa da ko na prvoj crti
Zapjevamo protiv smrti
Prijatelji kako ste mi danas...x



x...Zbog žena plak'o sam ja
Nekad mjesec al' nekad i dva
Al' je najteže svatko zna
Kad se prijatelji rastaju

Zbog žena pio sam ja
Nekad mjesec al' nekad i dva
Al' me najteže sruši do dna
Kad se prijatelji rastaju

Svega će bit, al' prijatelja neće
Svega će bit, al' neće biti sreće
Svega će bit, pusti suza nek teče
Kad se prijatelji rastaju

Noćas mi ne budi ljut
Jer i nebo se sprema na put
K'o da ništa ne ostaje tu
Kad se prijatelji rastaju

Znam da ću opet vas sresti
Negdje zajedno mi ćemo sjesti
Ali tuga će ostati tu
Kad se prijatelji rastaju...x



x...azurno nebo, čekamo zoru,
pet šest mladih golubica,
nasmiješena su im lica i poslije mnogo godina
u mome srcu draga sličica, zajedno smo
momke gledale, zajedno po rivi šetale,
pravile se da smo važne, da smo pametne
i snažne, sanjale smo zemlje daleke.

Hej ljepotice moje prijateljice,
gdje su naši snovi ostali,
hej sve smo mi kao ptice selice,
svaka svome jugu odleti,
djevojčice žene postale,
neke su se već i udale,
a ja još čekam azurne zore.

Ja još želim preplivati more,
ja još sanjam zemlje daleke...x

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



ponedjeljak, 11.02.2008.

*...Panika oko svega...*

Dobro jutro,dan,večer...kako ki to doživljava...
Evo kad je Jenny rekla da neće pisat post
pa onda ćemo dvi...haha..Joka i Jenny...=)
Pa da napišemo čakod novo do sad...
Danas su nas optužili da smo ukrali ključi od
svih vrata va školi...a mi jadni ni krivi ni dužni..
A naravno...koga ćeju drugo nego 8.d...joooo ča su se
svi okomili na nas...a da ča bi rekla Joka..boj smo jako
dobri...heh...ali ipak su našli ključi...ali mi ispriku
još nismo čuli...i to još učiteljica od vjeronauka...nas uči
kako se oprašta i kako se treba ispričat..ehhh...onda da je
nama lako...s kin mi dilimo školu...a ča ćete...nismo mi krivi...
Evo sad ćemo ubacit par biserov kih znamo napamet jer
trenutno nemamo pri ruci papiri s biserčićima...
Pa evo...mali nastavak...

1.DoDa:Učiteljice zač mi je ovo greška?
Uč.engleskoga:Pa zato jer si ti to
napisala u prošlom vremenu a treba u
budućem...shvaćaš?
DoDa:ma niiii...ovako treba...
Uč:ne jer gore imaš da napišeš
u budućem...
DoDa:Ma hoj malo ća!!!!

2...(sedu Joka,Nana,Lela,Jenny na hodiniku na podu
i dođe bivša defektologica Zora...)
Zora:Cure,zašto sjedite na podu?
kako ćete tek kad dođete u moje godine?
Joka:Kad dođemo va vaše godine mi više nećemo
bit živi...
(p.s.to je ispalo ko da je Zora stara..uvreda,..haha)

3..(.uč.engleskog nešto tamo
njunja ko po običaju...)
Marko:Ma ti nemaš mozga...NEEE...!!!!

4....(Manu čita rješenja od engleskoga...)
Manu:He were my first boyfriend...
uč.engleskog:ma nije were nego was..ajde čitaj
i drugu..
Manu:They was here today...
uč.engleskog:pa sada nije was nego were..
Manu:daaa...pa maloprije je bilo was...

5.uč.hrvatskoga:Napišite rečenicu-
Učio sam povijest za test u petak ali
nisam ništa naučio jer mi je smetala buka
iz susjedstva.
Jenny:Ki zna ča su ti susedi čilni...

6.pedagogica...(danas)..:
Pretražite torbe,jakne,pernice...
možda vam je netko u šali podmetnuo
ključeve...
Marko..(traži po torbi)...:
Eh,..kod mene ništa...samo cigareti,droga...

7.Uč.engleskoga:MARIJA DAJ MI
VIŠE TAJ TEST!!!
...(Marica slučajno vazela Šajovoga..)....
Marica...(krajnje ozbiljno)...:
PA JBT DALA SAN TI GA!!!!!!

8.DoDa:Jenny..greš s menom do wc-a?
Jenny:ala ajmo....
DoDa...(va wc-u)...:
Ajme Jenny!!!!!
zapiši ovaj datum....
Jenny:pa zač?
DoDa:ovo je prvi put otkad ja gren va ovu
školu da va ovome zahodu ima papira!!!!

Evo ljudi naši i vaši...mi se nemoremo sjetit
ostaloga pa ćemo to neki drugi put..heh...
A sad da van opišemo jednu lipu scenu danas,...
a od koga?..hmmm...pa naravno...od Natalije...heh...
Hmmm...ali psssst...nemojte reć da smo van rekli...hehe...
Ovako...danas je va wc-u Nana poludila...hahha...
Celo vrime je govorila:BAŠ SAM SE NAPALILA...
NULA...ČETIRI..OSAM...ŠTA SAM SE NAPAAAALILA...
a Joka taman otvorila vrata...Nana se krivi to po zahodu a vrata
otvorene....samo vidiš prođe učiteljica od hrvatskoga...u jbt...ono
je bila reakcija...haha...malo se učiteljica morala čudit..heh..nema veze...
Bit će toga još...ne boj te se...
E da van se pohvalimo...gremo u NJEMAČKUUUU na maturalac..hehe...
Ali je glupo to ča ćemo spat kod nekih švabi kući...ma oće da..
da nas siluju još...uč.od hrvatskoga je rekla da ćemo spat kod njih
a oni su kod nas na Rabu spali va hotelu...ni feeer...još je rekla da je to
zato ča Švabi dobro zarađuju a da naši roditelji nama nemoru priuštit
da prespimo va hotelu...mšm...pa kakav je to
onda maturalac bez večernjeg zezanja...pričanja s frendovima i
glupiranja i zajebancije...jooo..jbt...to je život a ne tamo kod nekoga Švaba
kući spat...nemoreš se ni zajebavat ni niš...ča je najbolje niti ih ne
razumiš...ehhh...od 8.a su već rekli da ih pol neće poć boj da je to isto bezveze..
pa i istina...ehhh...neznaju učitelji da nama ni stalo do neznan kakvog maturalca i
velih i lipih gradova...nego do toga da budemo svi 8.razredi na okupu i da se
zajebavamo...da nan je fooora i nezaboravno...ča se nas tiče to more bit i
vamo va Dundovu,...samo da je zabavno,...je tako?
TAKO JE...
a da se malo glupiramo za kraj pa da stavimo kukod sliku...dok jenny ne dobije
nazad mobitel ....pa ćemo onda stavit nove...
imamo novost... hehhe ... od sad smo 8.d i ANA....
kadi se mi pojavimo ona je s nama...e ana a da dođeš jednu godinu naprid pa kod nas
a par naših bi mogli kod vas...hehehe....oćeš?
ne ne...ipak nedamo mi vama nikoga nego ćemo tede ukrast od tvojih tamo
a naši ostaju kod nas....osim do godine ako padu 8.raz a nesmuuuu...
NEMOGUĆA MISIJA .... hehehehe .... evo vam sad slike...


I SRETNO VALENTINOVO SVIMA ZALJUBLJENIMA!!!...
a to su svi va našemu razredu...heh...RAZRED LJUBAVI..hahhaa....
jako smišno...i mogli biste malo vodit brige o blogu...
Ajde razrede...ljubimo vas u dupe..hahhaa...
pa-pa...vidimo se sutra jutro...dobivamo testove od
matematike...ajmeeeeeeee ne...haha...
a ča...21 jedinica više-manje...al nađu se tu i petice...haha...
Ajde...bokič cmokič...
volu vas vaše smotane D.R.A.Š.K.I.NJ.E,...



| komentari (231) | printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.