veljaèa, 2007 >
P U S È P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljaèa 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljaèa 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

...About us...

Osmice prve osnovne škole Bjelovar
-generacija 2006./07.


°°~°°Mi smo 8.c iz 1.oš Bjelovar...Kao što vidite...
ooo..da...i najbolji smo.....smijeh
~zajedno smo od 06.09.1999. i od onda puno se toga dogodilo...i baš zato odluèili smo si sami podignuti svojevrsni spomenik..naughty..tj. ovaj blog...pa evo...ovo smo mi:
Mimi, Ðive, Dragana, Mateja, Jana, Kruna, Petra, Sissy, Kelava, Tinchy, Lale, Lorchy, Miky, Hena, Pepy, Njegach, Ujo, Vinja, Cuni, Tea, Serda, Sanjana, Nela, Jopa, Kimithumbup
°~°8.c 2006./'07. 4ever-dakako ne fizièki, osim ako svi padnemo godinu:) ali naš æe se razred ostati zapamæen 4ever
°~°najbolji smo razred u školi po prosjekuwink al nismo štreberi.. zapravo imamo nekoliko dežurnih štrebera/ica a veæina ostalih su prirodno pametnidead, a u ponašanju nismo baš najboljinut pa o tome ne bih puno
°~°ovih osam godina bilo je mnogo svaða i nesporazuma ali sve smo to riješili i sada, zadnju godinu svi smo se nekak zbližili i u razredu je presuper
°~°na ovom blogu moæi æete saznat što se dogaðalo u našem razredu, i u našem "predragom zatvoru", ovaj...hoæu reæi školi
°~°Simply...WE ARE THE BEST... a sad bi bilo vrijeme da netko napiše post

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

...Pjesmice...

Jasmin Stavros
Kad se prijatelji rastaju


Zbog žena plakao sam ja
nekad mjesec, a nekad i dva
al’ je najteže, svatko to zna
kad se prijatelji rastaju

Zbog žena pio sam ja
nekad mjesec, a nekad i dva
al’ je najteže, sruši do dna
kad se prijatelji rastaju

REFREN
Svega æe bit’, al’ prijatelja neæe
svega æe bit’, al’ nece biti sreæe
svega æe bit’, pusti, suza nek teèe
kad se prijatelji rastaju
kad se prijatelji rastaju

Noæas mi ne budi ljut
jer i nebo se sprema na put
ko da ništa ne ostaje tu
kad se prijatelji rastaju

Znam da æu opet vas sresti
negdje zajedno mi æemo sjesti
ali tuga æe ostati tu
kad se prijatelji rastaju...

17.02.2007., subota

~°°Mimi je°°~°°konacno°°~°°bar netko°°~

pozzz piplsi.......stvarno ste lijeni....mislim, ovi moji iz razreda...ja tu bolesna i moram pisat post...ccccnono...prvo da zahvalim na komentarima... eeee da...i moram reæi da se mi ne obaziremo na one komentare tipa blog vam je sranje, vi ste glupi bla bla bla... ipak smo mi umišljeni wink...ovakec....prvo, glavno i najvažnije ovog tjedna je IZLEEEET...... znachi...utorak... krenuli smo u 8 i oko 10-pol 11[valjda] smo dosli u Tuheljske toplice...bilo je fenomenalno u toplicama... tam smo bili do 3 sata...tj. do 15 sati [pravim se pametnasmijeh] i onda smo krenuli u Zabreg... u zg smo dosli oko 4 sata pa samo do 17.45 hodali po nekakvim galerijama....muzejima...bla bla bla, a u 19.30 smo trebali ic u hnk gledat neku predstavu al je odgoðena...sta ja znam... i onda smo na kraju dobili slobodno od 17.45 do 18.45... ÈAK sat vremena... da poludiš... normalno.. nas par cura otislo je obic ducane... vidjet sta ima od krpica...i Lorchy si je nasla fenomenalnu minicu...:)..bash mi je kjut... da nastavim...i tak doðemo mi na jelachica...kao, tamo smo svi trebali bit petnaest do 7.... i normalno, 20 do 7, Jopa, Nela, Hena i ja [a 'ko bi drugi?naughty]...sjetile se mi da bi jele sladoled...i taman kad smo krenule prema trgovini...sretnemo Pinky-a i Markovicha...i pocheo Pinky srat kud smo mi sad krenule, moramo ic...ovo ono...i onda sam se ja posvaðala s njim... blablapuknucu i tak smo mi ostale bez sladacha headbang.....i onda smo krenuli doma... i ni 5 ni 6 doðe naša draga raska sjest dolje k nama na zadnja sjedala...mi poludili...ajd fala Bogu otišla je za 10-ak minuta...onda smo nastavili pjevat i glupirat se...iiiii ostatak puta je bilo fenomenalno...dok Pinky nije odluchio: "Dosta je tih bum-bum pjesama[a sviralo je "tek je 12 sati"], evo sad che nam vozach pustiti nesto normalno- Arsena Dediæa!"..ludlud..bang daj ubi se.... a odgovorili smo ga od toga pa je pustio Thompsona..il tak nes...sta ja znam :).....i recimo da bi to bilo to.............wauuuu......koji post.... sad cu jos i slikica stavit.....i da ljudovi... za 2 tjedna je Jopi rockas...TULUMMMMMMMMMMpartyparty....yeaaaa...valjda...a sad bi bilo vrijeme da idem.zapravo..idem promijenit podlogu, ostavit komentare i stavit slike.. wavePOZDRAV CIJELOM LEGENDARNOM cerek8.ccerek I.oš Bj i pusek kiss naravno........i pozdravwave i pusakiss svima koji komentiraju ovaj blog.......cya....wave