veljaèa, 2007 >
P U S È P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljaèa 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljaèa 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

...About us...

Osmice prve osnovne škole Bjelovar
-generacija 2006./07.


°°~°°Mi smo 8.c iz 1.oš Bjelovar...Kao što vidite...
ooo..da...i najbolji smo.....smijeh
~zajedno smo od 06.09.1999. i od onda puno se toga dogodilo...i baš zato odluèili smo si sami podignuti svojevrsni spomenik..naughty..tj. ovaj blog...pa evo...ovo smo mi:
Mimi, Ðive, Dragana, Mateja, Jana, Kruna, Petra, Sissy, Kelava, Tinchy, Lale, Lorchy, Miky, Hena, Pepy, Njegach, Ujo, Vinja, Cuni, Tea, Serda, Sanjana, Nela, Jopa, Kimithumbup
°~°8.c 2006./'07. 4ever-dakako ne fizièki, osim ako svi padnemo godinu:) ali naš æe se razred ostati zapamæen 4ever
°~°najbolji smo razred u školi po prosjekuwink al nismo štreberi.. zapravo imamo nekoliko dežurnih štrebera/ica a veæina ostalih su prirodno pametnidead, a u ponašanju nismo baš najboljinut pa o tome ne bih puno
°~°ovih osam godina bilo je mnogo svaða i nesporazuma ali sve smo to riješili i sada, zadnju godinu svi smo se nekak zbližili i u razredu je presuper
°~°na ovom blogu moæi æete saznat što se dogaðalo u našem razredu, i u našem "predragom zatvoru", ovaj...hoæu reæi školi
°~°Simply...WE ARE THE BEST... a sad bi bilo vrijeme da netko napiše post

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

...Pjesmice...

Jasmin Stavros
Kad se prijatelji rastaju


Zbog žena plakao sam ja
nekad mjesec, a nekad i dva
al’ je najteže, svatko to zna
kad se prijatelji rastaju

Zbog žena pio sam ja
nekad mjesec, a nekad i dva
al’ je najteže, sruši do dna
kad se prijatelji rastaju

REFREN
Svega æe bit’, al’ prijatelja neæe
svega æe bit’, al’ nece biti sreæe
svega æe bit’, pusti, suza nek teèe
kad se prijatelji rastaju
kad se prijatelji rastaju

Noæas mi ne budi ljut
jer i nebo se sprema na put
ko da ništa ne ostaje tu
kad se prijatelji rastaju

Znam da æu opet vas sresti
negdje zajedno mi æemo sjesti
ali tuga æe ostati tu
kad se prijatelji rastaju...

10.02.2007., subota

°°°°°°°°°°

°Sorryte ljudi al ja ne znam pisat naslove...Hoæu reæ
ne znam smišljat naslove.......evo pošto su curke
[Sissy,Tinchy i Lorchy] napisale prvi post i stavile fotke
od prošlog izleta ja æu se potrudit stavit josh fotki......
kažu da imamo najzgodnije deèke u školi...pa uvjerite
se sami:D

Kelava s novom frizuromcool
Image Hosted by ImageShack.us

Vinja glumi dinosaura(??) :Dnut
Image Hosted by ImageShack.us

Lale pokusava postat kukacnut
Image Hosted by ImageShack.us

Ujo se odmara pod nastavomzijev
Image Hosted by ImageShack.us

...A sad malo cure...

Ovako se piše test iz matishe, bravo Henathumbup
Image Hosted by ImageShack.us

Nela ima nekakve napadaje, samo da ju èistaèice ne videbang
Image Hosted by ImageShack.us

I to bi bilo to od slikica za sad....bit æe ih josh...
....pozdrav cijelom 8.c.....
....i svima ostalima....
....i pusa naravno....kiss
...od Mimi...party