Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Mi smo bili jedan totalno lud i otkačen razred koji i dalje ima svoj blog jer 8.b ostaje zauvijek

NaŠ fOrUm

Ovoliko vas je bilo...
Free Web Counter

naš banner...
”http://8blive4ever.blog.hr"/



LiNkoVi....=)

Blog.hr
Forum.hr
Yahoo
Net.hr

Naši iz razreda koji imaju blogove ...
Ivona
Car
Jure
Tonka
Mare
Tea
Mia&Jope
Domina

...











Vic dana


mmmmmoooožžžžddddaaaaa

mi možda jesmo glupi tupi i neupotrbljivi
možda svi skupa imamo IQ 3.6
možda smo svi greške prirode
možda mrzimo sve nastavnike
možda tračamo i seremo
možda ne volimo učit
možda volimo radit sranja
možda smo samo još malo skupa
možda znamo tulumarit
možda pravimo skandale
možda se ne podnosimo
možda lažemo i seremo protiv drugih
al smo opet najbolji 8.b u povijesti
so who fuck the rest cause
we are the best

četvrtak, 20.09.2007.

...

I prošlo je skoro mjesec dana..u novim školama, među nekim novim ljudima, u nekim novim situacijama. I nema više našeg 8.b., naše škole, naših nastavnika. Nisam mislila da ću ovo ikad reć, ali sve mi to fali i to uviđam svaki dan. Istina je da je meni super u novoj školi i da sam se super uklopila ali i dalje imam veeeeelike uspomene na moj naj naj naj draži razred i na moju drago sada bivšu školu !



| komentari (8) | print | # | Design by:Poison Angel

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.