@--->>----

-Ako negdje postoji sjaj onda je on u tvojim očima. Ako negdje postoji bol
onda je to život bez tebe. Ako je itko na ovom svijetu voljen onda si, vjeruj
mi, ti!

- Anđele sklopi okice i u tami noći pronađi svjetlo mjesečine da ti obasja
snove i u njih dovede one zbog kojih se vrijedi sutra buditi.

- Gdje god pođeš širom svijeta, gdje god žarko sunce sja, nećeš naći
djevojku da te voli kao ja!

- Ti imaš divan pogled, ti imaš divan osmijeh, ali najljepše su tvoje oči,
koje sanjam svake noći.

- Ima 7 svjetskih čuda, 6 kontinenata, 5 krakova zvijezde, 4 lista djeteline,
3 svjetska oceana, 2 oka...ali smo 1 si ti!!!

- Ja ću tebe noćima sanjati, tvoje ime nečujno dozivati, ti si vizija mog
sna, dušo moja daleka. Oči moje traže te, usne zovu te dođi molim te
jer ludo VOLIM TE!!!!

- Jedan savijet – čuvaj se, jedan molba – ne mijnjaj se, jedna želja – ne
zaboravi me, jedan laž – ne volim te, i jedan istina – strašno mi
nedostješ.

14.02.2009. u 14:02 |

ostavi trag… (0) | printaj. | x | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

desing by: dark sword dancer

Veljača 2009 (4)
Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (12)

< veljača, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

da/ne?

Opis bloga

razni citati iz pjesama, knjiga ili drugih blogova i stranica.

Linkovi

Blog.hr
maron
the ladies

........

Ovaj blog je otvoren s namjerom da pomoću citata iz pjesama,
knjiga i/ili stranica i drugih blogova kažem nešto o svom danu.
Smijete koristiti te citate. Ako tražite nešto za neku osobitu
osobu možete mi se obratiti za pomoć.