BILI SMO JEDNA NACIJA I ZAUVIJEK OSTALI NAJBOLJA GENERACIJA..... =) 8.a 4ewer!!!

srijeda, 10.05.2006.

Nemam pametan naslov za post

Evo kada nitko neće, ja ću pisat post......
Danas je bilo dosta dobro u školi.. Par ljudi je zaradilo petice iz kemije, čestitamo...
Mnogi su ispravili komade, pohvalno... svaka čast
Mislim bilo bi jadno da netko padne, čemu pa osmi smo raz.....
Pod engleskim je bilo odlično, po običaju nismo ništa radili, samo se zajebavali:))
ja sam radila scene i akcije po školi, neznam zašto ali morala sam...
Misli nisu me stavili na neki popis, za koji mi se je.. (bip)...,al svejedno...
Uvijek je tako i znam da će tako i biti, al ja nisamo jedna od onih koji šute pa
se živciraju i uništavaju zbog toga...
Eto tako sam se ja prijetila nekim ljudima da ču ih izbost nožem...... ha ha ha ...bu
Bio je taj neki sastanak za Gaudeamus.. neznam šta da mislim, ja trenutno nemam neko mišljenje o toj školi, možda se varam.. razuvjerite me, ako imate argumente....
Imali smo probu sa bendom, koma je bilo al nema veze, bar sam malo drkala po đitri..

Ljudi pozzz Petri, deniju i Matiji koje sam obrulkala na roditeljskom dana.. iako nije namjerno ali nije mi žao... he he he.. bar smo se nasmijali.. he ha he

Lucija sretno kod kuče, pošto ti je tata bio na informacijama.. scary.. bu hu....

Ljudi pozZzZz svima i jedna velika pusa:)

- 14:45 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


EEEEE...
POŠTO SE BLIŽI KRAJ godine, odlučili smo napraviti razredni blog, na kojem ćemo pisati sve naše nezgode i zgode, male ljubavi, velike ljubavi, koje su nam se događale tijekom zajedničkih 8 godina provedenih u razredu i kojih će još biti... pošto blogu imaju pristup SVI iz razreda, bit će raznoraznih postova... možda vam se javi i naša razrednica... na dizajn bloga bacila sam se ja, a nadam se da će svi ponešto napisat
(molim ljude koji se odluče na taj pothvat da ništa ne smrdaju, i da ne pišu u box 1 i 3!!)
. EVO SLJIKICA NAŠEG RAZREDA, svi smo tu... pa redom...
gornji red: Mario P., Hrvoje M., Dino-Tomislav F., Jurica Lj., Ivan J., Sanela D.
srednji red: Petra H., Lucija B., Katarina Ž., Anja R., Nikolina G., Lidija L., Antonela M.
donji red: razrednica Marija S., Tea Š., Sanja G., Martina K., Sanela P., Marijana S., Ena P.(naj osmaš)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kljikni da bude veća...
by:Lucija


evo vam malo slikica..

D. Cesarić, generacija '91
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Razrednice
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
8.a tj. tadašnj 7.a
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
delička he he henut
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nastavnica iz likovnogzijev
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Anđela & Sanelasmijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Pedagoginja na sastanku s lječenim ovisnicima
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lidija i Petra gladošinjami
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Anja i Katarinanaughty
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jurica na plažimah
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
maracthumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lidijasmijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
TEA I LIDIJA (CUTE)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
NINA UNIKOMKA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nina radi sranjalud
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sanja & Nina s 8.b klošarismokin
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DEČKI IZ NAŠEG RAZREDA (HAHAHAHAHA)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
NASTAWNICA IZ ENGLESKOG, U POZADINI SANJA, LIDIJA I FEŠER
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
GAY IS OK!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MARIO I HRVOJE-> B.L.F.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MARIO, LUCIJA I FEHER
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ŠKRE (8.c) I FEHER
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
UVAČENI NA NEDJELU
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*PIKČRS BY:NINA I LUCEK (BTW:NEGDJE FALI MOJA FACA JER SAM ISPALA KOOOOMA!! (LUCIJA)

A NAŠ RAZREDNI BLJOG POSJETILO JE
Free Counter

BLJOGERA...

evo slikica vučke
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
By:Tea

Nina s rajnlikom na glavi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
teica jede nokte
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kata & Luca.. jes jes.. go baby.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Feši se dosađuje.. zjev..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us