Astorija life!

30.01.2007., utorak

Blizi se...

Priblizava se i taj dan, pocelo je odbrojavanje,tri,dva,jedan...Da li sam nervozna?Mozda malo!
Valjda covjek sa godinama vise ide ka onoj uzrecici, "sta ce biti, ce biti"!
Uglavnom smo spremili sve papire koje nas traze,zajednicke fotografije, da ih uvjerimo kako smo u stvarnom braku.Kada si bolje promislim, nisam ni ja jos svjesna da sam u braku, a trebamo njih ubijediti!
Nadam se da cemo biti dovoljno uvjerljivi, ako nista drugo, onda zbog troje djece...
Taj dan kada imamo intervju nam dolazi necak od mog supruga, tako da ce taj dan biti uistinu pun dogadjaja.
Moja najstarija curica je vec toliko uzbudjena sa dolaskom svog prvog rodjkaka kojeg ce upoznati, da me svaki dan pita prekonekoliko puta koji je danas dan, kada ce vec doci taj Cetvrtak, tako da stvarno ne mogu ni ja vise docekati taj dan.
Jos da samo rijesimo tko ce nam pricuvati djecu, jer je to rano ujutro kada moramo krenuti, nema smisla da ih vucemo sa sobom, tamo cemo sigurno cekati par sati, a i morali bi ih dizati u sest ujutro, tako da moramo nesto iskombinirati.
Pozelite mi srecu, ja sam prije dva dana ugazila u psece govance, ustvari bio je to prilicno veeellliiikkkiii pas,ni manje ni vise nego u glavnoj ulici moje Astorije, kazu da je to dobro, pa vidjeti cemo sta ce se iz toga izroditi!
Sve zapravo ovisi na koga cemo naici taj dan, jer ako mu ne budemo po volji, moze nas otpiliti zbog bilo cega!
Zivi bili, pa vidili!
- 14:16 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi