< veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

sad o meni...

moje ime je:

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws









Images for your blog

Images for your blog






MySpace

MySpace







Images for your blog

Images for your blog



pa što ako volim crno???volim ja sve boje...i baš su mi lude slikice...














image hosting file

image hosting file



baš je slatki pesek!!!!!cerekcereksmijehLOL!!!







MySpace Layouts

MySpace Layouts




image hosting for myspace

image hosting for myspace




Friendster images

Friendster images




Friendster images

Friendster images




Friendster images

Friendster images







Friendster images

Friendster images




ja vjerujem u Isusa!!!!!!!!!!!!!!!!










ime:Tena K.thumbup
raz:6.dthumbup
nadimak:tinkica,caricasmokinparty
god:11(za 2 mj. 12)dead
datum rođenja:21.4.1995dead
best frendice:sara,matea,zeka
,jopa,marija,sodarka,sonja,sanda,
nora,tena,tina,nina,cell@,martinovička,
dorja,martina...greedy
best frendovi:raić,luka,marijan,
šandor,šljem,marko,dario...greedy
volim:jednog košarkaša,cerekdobre ljude,
svoje frendove,zabavu,rođendane,ŽIVOTINJE...cerek
mrzim:bahate ljude,zlo,vraga,priče...
najdraža boja:crvena,žuta,zelena,crna,
roza(skoro sve)
najružnija boja:siva
vjerujem:u Boga,u ljubav na prvi
pogled,da sve se događa s razlogom...
naj pjevač/ica:Avril,Amy lee,ceca,dragana,
50 cent,mile,goga,seka,nemanja...
naj grupa:evanescence,green day...
imam kućnog ljubimca:psa,mačke(9),
vjevericu,susjed iza mene ima konje,pa ih
je stalno dragam i hranim!!!
naj sportaš:kaka,c. ronaldo,ronaldinho...
o meni općenito:treniram rukomet 5 god.,igram
desno krilo i sad sam počela igrat srednje,imam
plave oči i plavu kosu i možda se pofrbam u plavo(žuto),
većsam se farbala u crveno,imam 42 kg,svi misle da sam
anoraksična a nisam,imam brata,mamu,tatu i 2 sestre!!!

TO JE TO O MENI!!!

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics


myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics


Friendster images

Friendster images





Friendster images

Friendster images




baš je ljepo!!!!sve!!!!lol!!!!!greedy






Friendster images

Friendster images



LJEPO...


Friendster images

Friendster images




Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo




















Kaže se da je potrebna
samo 1 min da bi se zapazila jedna
posebna osoba!

1 sat da bi je
procijenili!

1dan da bi je
rado imali ili
voljeli!

ALI DA JE POTREBAN
CIJELI ŽIVOT DA BI JE OPET
ZABORAVILI!!!










tko ti je najljepsa cura u skoli
sara 6.d.
arijana
sodarka
marta
mrmicka
ivana 6.d.
cella
stokanica
andreja 7.b.
kauricka
pollcode.com free polls






kaj najvise slusas???
narodnjake
hip-hop
rock
operu
narodne
strano
nista od navedenog
  
pollcode.com free polls





ajme meni...sad moram
pisat malo boxeve jer imam više
postova nek boxova...bla,bla...
evo već je prošao božić,nova god.,
već je 4.1.2007.meni je rod. negdje
za 3 mj.(21.4.).jedva čekam!!!
joj kak sam jučer bila tužna...
a,trebala sam ić van a moja stara
je trebala bit kod sestrične,a sister na
utakmici gledat jednog dečka iz raz....
a sara nije smjela ipak ići van,pa sam bija tuzna...
šmrc,šmrc...da,da...niš posebno!!!Malo mi je
jadno kaj sam puno više pjesma objavila nek neš
o sebi!!!pa ću sad opet pisat!!!dobro znamo da a sam tena,
da idem u 6.d raz,al ne znamo niš o mojoj
ljubavi...meni je to predivno,al nemam dečka,nit simpu(jadno)
a kaj ćeš...sviđo mi se jedan dečko iz hribara il kvaternika,
al se ošišo i posto ružan...sviđo mi se i topić,i mi smo se dop. jednom
i ovo ono,ja sam mu rekla da se ja zanimam za njega,a on mi
nije vjerovao...još bolje!!!no sad smo sam frendovi...joj da moram reć
kak se mali žutić ošišo(užasss),al mi je još malo slatki...
a baš je on sjatki,al se ne zanimam za njega!!!kaj češ...
evo to mi je sad to od ovog boxa,pa još samo par pozzz:
ZEKICI,sari,jopi,matei,marku,marijanu i njegovim sekama(kad ćete doć
kod mene???...BOK!!!




ej evo me opet,
neda mi se pisat boxeve,pa čitajte
posteve!!!ostavite mi hrpu komentara!!!
pppooozzzz!!!wavemahwavemah



više ne volim topića!!!
jjjjeeeeeee,malo ga
volim,al malo ne!!!
ne znam,al ga baš ne
volim!!!jeee,sad mi je
zbor i ja sam doma,
neda mi se ići!!!hehe.
ne moram gledat
topića kako se upucava
onoj trebi!!!glupača!!!burninmadburninmadburninmadburninmad
ej daj mi ostavite komm,
i recite drugima za moj blogyesyesyesyes
NE VOLIM VIŠE TOPIĆA


ja opet,napokon na boxu...
sad je zabranjena pa idem,lol...
vojam vas!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
raić
sara
jugović i raić
lucija,matea i dea
cell@
sodarka
vid
jopa
mia
dado i marin
bern
borić
ivana


MySpace Layouts

MySpace Layouts

o svima po malo

pa..da...sad ću pisat
malo o svima!!!npr.frendovi...
pisala sam prije o sebi i frendovima
al mi je sister neš sjebala...
no o.k.evo obećala sam jednoj
curi da ću malo pisat o njoj!!!evo
zove se matea i ide smnom na
rukomet 2-3 god ona je super cura
i uvijek se mogu zezat s njom...
sad malo o sari:ona je o.k cura i
ide s mnom u raz 6 god...
o mii:joj mi se znamo već 8.god uvijek
se svađamo,al nas przo prođe!!!ugl.super je
a sad ja:zovem se tena...i idem uz naj
raz. 6.d!!!obožavam ricarda kaka...treniram
rukomet 4 god!!!volim svoje frendove,a to su:
sara,mia,ivana,nina,katarina,sodarka,ivana,matea,
matea,zekica,lucija,marija,marija,topić,
huđek,marko,dario,marijan,šljem,luka,
šandor,ana-marija...još puno njih!!!puno pozdrava!!!mah
evo to je malo po malo o svima al još samo neš da
kažem celli da joj hvala na komentare,i da ne misli da
ju ogovaram...ona je o.k.al sam me živcira kaj misli da
volim raića,a mrzim ga!!!evo sad je to sve!!!pusa svima!!!kiss

"LOVE"



Ja sam usamljena,ja se bojim,
udaljini čujem glas,čujem vlak
ostavljena od svih,nitko se
ne brine za mene!!!
U mojem pogledu nema više snage,
jer me ni ti više ne gledaš!!!


MOJA ABECEDA

Auto-stalno se vozim u njemu
Bomboni-njami,njami...tako fino
Cvijeće-ja obožavam cvijeće
Dora-moja sisterka
Emu-valjda neka vrsta krave???
Frigaj- a jebi ga
Groznica-od computera(užasss)
Hijene-stalno se smiju,baš slatko
I-nemam pojma
Juraj-moj glupi buraz
Kruška-volim je jest
Lopta-super je jer s njom igram rukomet!!!
Ljubav-volim biti zaljubljena...
Mia-poznamo se već 8 god.super je...
Nebo-nekad je ljepo,nekad ružno
Njuška-ako je od psa,o.k.
Opera-daj se ubi,ko je to izmislio
Psić-moj mali Ax
Rukomet-najdraži sport i najbolji
Sara-moja najbolja frendica
Šljem-nadimak od mog jednog frenda
Tena-ja,,ja,ja,ja...zujo
Ukleta-možda sam i ja ukleta
Vukodlaci-baš su slatki(he,he)
Zobec-tak je dosadan lik...
Žalosna-uglavnom puno puta...


NEW YEAR

Napokon nova god.
SRETNA NOVA 2007 GOD. SVIMA!!!party
Odlučila sam postat bolja osoba a to ću i učiniti!!!
JEEE!!!NEZNAM KAJ DA PIŠEM,BLA,BLA!!!dead
Aj boook!!!pusakiss
P.S.ostavite mi komentare!!!plizzz...


danas je bio turnir
i mi(kumičić)smo 2.rofl
a hribar 1.madmadmadmad i habdelić 3.
ja sam (nadam se)dobro
igrala,makar nisam
zabila ni jedan gol...a dobro!!!


BOKnaughty





srijeda, 14.02.2007.

valentinovo

Ej ljudi boook!!!!mah
Danas je Valentinovo…pa ja baš nisam
happy zbog toga!zalivenjoš sam doma,sad sam se
još više razboljela.tužno!!!!sljedeći tjedan???u pon:odg.zem,puknucu
sri:pišem engpuknucu,u čet:teh.puknucupišemo,a u pet:
ćemo vjerovatno matišu,makar nije ništa rekao,puknucu
a možda ćemo je i ovaj tjedan pisat!!!a opet kad ću imat
ujutro školu(utorak) pišemo povpuknucu…a ja
još inače moram pisati i hr!!!!agrhhh...joj,sad kad sam
ja bolesna i sad ću zaostati sa gradivom!!!buuuu,
niš neću znati,dobit ću kulju!!!namcornamcor
Joj,da se vratim na valentinovo!!!pa svima vama
Želim SRETNO VALENTINOVOpuknucu!!!kad meni nije
Sretno!!!!!šmrc,šmrcnoeeknono!!!pa di je onaj zgodan košarkaš!!!!
Nagovorit ću mamu da mi sad u ovaj pon pusti u bakarić,thumbup
Zato kaj on ima tad trening,lolsmijeh!!!možda se i meni posreći!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VOJIM GA!!!!!!!VOJIM GA!!!!!LOL !!!!!cerekcerek

- 21:32 - Komentari (7) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.