< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

O tenisu...
...hm,ili možda ne toliko o tenisu...thumbup

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Laura


Free Music - Music Lyrics

Free Music



Free Music - Music Lyrics

Free Counter
Free Counter



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws


Cursors

subota, 04.11.2006.

...

Hey,ljudi!!!!wavewavewave Danas mi je imendan!!!!!!cool Moj razred je danas išao na Ivančicu (planina).greedy Tea i ja nismo išle,ali ne vjerujem da su svi iz razreda išli, jer je vani jaaaaaaako zima!!!yes Kome se da ići u jedanaestom mjesecu po takvoj hladnoći planinarit!!!!ludludlud Još se prehladim pa neću moći igrati tenis…namcorheadbangmadburninmadpuknucu Ah… Ali bez obzira na sve nastavnica se dosta potrudila oko svega toga!!!yesyesyes Jučer je bila Tea kod mene i stvarno smo se super zabavljale!!!thumbupnjamiparty Stavljala sam joj neke članke od Cold Snapa na cd i neke pjesme od Linkin Parka…naughtynutzujo Budući da ja nisam bila na koncertu od Cold Snapa prepričavala mi je događajekiss i doživljajezujo s koncerta… Po svemu sudeći joj je bilo super!!!thumbup A nekim događajima smo se i dobro nasmijale!!!roflroflroflroflrofl Ostavljajte komentare!!!!blablablablablablablablablabla Kisssam vas!!!!kisskisskisskisskiss Pozzzzzzz!!!!!!mahwavemahwavemahhrvatskazujo



| komentari (12) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.