< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

O tenisu...
...hm,ili možda ne toliko o tenisu...thumbup

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Laura


Free Music - Music Lyrics

Free Music



Free Music - Music Lyrics

Free Counter
Free Counter



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws


Cursors

utorak, 29.08.2006.

...

mahHey,ljudi!! Šta ima?cool Meni je «malo» dosadno!!namcor Upravo sam se vratila iz Varaždina!cool Danas sam imala trening u 16:30 h jer su ujutro bili mokri tereni!hrvatska Bilo je ok!thumbup Sutra imam meč od 8 h do 10 hwink,naravno ako ne bude kiše!!!headbangmadburninmadpuknucu Moramo se pripremati za turnir u subotu koji je opet u Zagrebu!naughty Igra jedan moj frend (s kojim imam sutra meč) i ja!smijeh Naš trener je stvarno the best!!!!!!thumbupthumbupthumbupthumbup Ajde,moram ići!!!wave Ostavite koji komentarčić!!!blablablablablabla Uživajte!!! Puffica i pozzzz!!!kisskisskissmahmahwavecerek



| komentari (20) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.