< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

O tenisu...
...hm,ili možda ne toliko o tenisu...thumbup

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Laura


Free Music - Music Lyrics

Free Music



Free Music - Music Lyrics

Free Counter
Free Counter



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws


Cursors

ponedjeljak, 21.08.2006.

Converse all star

Hey,ljudi!!wave Našla i ja malo vremena za post!!smijeh Danas sam išla s mamom u Varaždin u shopping!wink Kupila sam starke (Converse)!!thumbup Super su!!yes Uzela sam crne jer crna boja paše na sve. Ima na njima znak od punka(makar ne slušam baš punk)!naughty Bila je to ljubav na prvi pogled!!cerek Joj!! Pričala sam vam da imam turnir… Da,u subotu!!rolleyes I ja danas idem na tavan,i padnem s treće stepenice do dolje!!ludnamcornamcornono Ogrebla sam cijele noge,kost sam si nabila,rame me boli…namcor Užas!!eek A sutra imam trening! Nije meni zbog treninga,nego zbog turnira!!!!!puknucuheadbangmad Kao što sam rekla nemam vam baš previše vremena za komentiranje,ali kad završi turnir odužit ću vam se za svaki komentar!!!thumbupyesyes Btw Hvala za komentare!!wink Držite mi fige!!!zaliven Komentirajteeeeeeeeeeeeee!!!blablablablablablablablablablablablablablablabla Kissach i pozzzz!!!!!!!! Uživajte!!!partykisskisskisskisskisskisskisskisswavewavewavewavemahmahmahmah



| komentari (7) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.